Rīgā sākusies akcija «Pieklājīgais busiņš 2005» 18

 
26.septembris 2005 13:43

25.septembrī sākusies Rīgas domes Satiksmes departamenta organizētā akcija "Pieklājīgais busiņš," kuras laikā iedzīvotāji tiek aicināti izteikt vērtējumu par maršruta taksometru vadītāju darbu.

Akcija "Pieklājīgais busiņš" tiek organizēta, lai noskaidrotu rīdzinieku attieksmi pret maršruta taksometru braukšanas kultūru. Šādu akciju Satiksmes departaments organizēja jau 2004. gada rudenī.

"Ņemot vērā rīdzinieku atsaucību un iespēju uzzināt iedzīvotāju nepastarpinātu viedokli par maršruta taksometru vadītāju darbu, Satiksmes departaments arī šajā gadā nolēma turpināt šo akciju, lai noskaidrotu, kā mainījies iedzīvotāju vērtējums par maršruta taksometru vadītāju darbu," informē Satiksmes departamenta direktora vietnieks Edgars Strods. Viņš paskaidro, ka līdz šim par maršruta taksometru vadītāju darbu nācies dzirdēt dažādas atsauksmes, diemžēl bieži tās ir negatīvas – vadītāji pret pasažieriem bijuši rupji, braukuši pārgalvīgi, nav ievērojuši Ceļu satiksmes noteikumus. Taču maršruta taksometru vadītāju vidū ir daudzi darbinieki, kas savu darbu veic apzinīgi – ir laipni pret pasažieriem un savus "busiņus" vada, ievērojot pieklājīgas braukšanas praksi. "2004. gadā akcijas laikā mēs apzinājām virkni negāciju maršruta taksometra vadītāju darbā, par kurām pārrunās informējām uzņēmums, kas Rīgā nodrošina pasažieru pārvadājumus maršruta taksometros. Taču akcijas laikā noskaidrojās, ka daudzi mikroautobusu vadītāji godprātīgi pilda savu darbu, ir pieklājīgi un izpalīdzīgi pret pasažieriem. Organizējot akciju "Pieklājīgais busiņš" atkārtoti, mums būs iespēja noskaidrot, kā mainījies rīdzinieku vērtējums maršruta taksometra vadītāju darbam, ko ņemsim vērā, izskatot jautājumus par pasažieru pārvadājumu organizēšanu pilsētā maršruta taksometros," stāsta Satiksmes departamenta direktora vietnieks.

Akcija "Pieklājīgais busiņš 2005" notiek no 25. septembra līdz 25. novembrim. Satiksmes departaments aicina rīdziniekus – pasažierus, autovadītājus, gājējus – vērtēt maršruta taksometru vadītāju darbu, rakstot vēstules uz elektronisko pastu busins@riga.lv vai sūtot vēstules a/k 9, Stacijas laukums 1, Rīgā LV-1050.

Paužot vērtējumu, jāapraksta maršruta taksometra vadītāja labie darbi vai, tieši otrādi, jāpastāsta, kas nav paticis vadītāja darbā. Akcijas laikā maršruta taksometru vadītāji "krās" gan iedzīvotāju pozitīvos (plus balsis), gan negatīvos (mīnuss balsis) vērtējumus, kā rezultātā akcijas noslēgumā tiks noteikts pieklājīgākais maršruta taksometrs un tā apkalpe. Labākā maršruta taksometra apkalpe un aktīvākie akcijas balsotāji saņems pārsteiguma balvas. Pieklājīgais maršruta taksometrs saņems arī "Pieklājīgā busiņa" uzlīmi.

Piedaloties akcijā, balsotājam jānorāda laiks un datums, kad fiksēta konkrētā vadītāja pozitīvā vai negatīvā rīcība, maršruta taksometra valsts reģistrācijas numurs, maršruts, kā arī balsotāja vārds, uzvārds un tālruņa numurs (adrese) – personīgie dati būs konfidenciāli un tiks izmantoti tikai "Pieklājīgā busiņa" akcijas laikā, lai organizētāji nepieciešamības gadījumā varētu ar balsotāju sazināties.
 
Visi komentāri
 
180120. viesis 26.septembris 2005 13:49
0 0 Atbildēt

nepareizs nosaukums akcijai !

180121. viesis 26.septembris 2005 13:50
0 0 Atbildēt

mikrinju vadiitaajiem taadas akcijas nep.ish! vinji kaa brauca taa arii brauks :)

180122. viesis 26.septembris 2005 13:55
0 0 Atbildēt

"Taču maršruta taksometru vadītāju vidū ir daudzi darbinieki, kas savu darbu veic apzinīgi – ir laipni pret pasažieriem un savus busiņus vada, ievērojot pieklājīgas braukšanas praksi."

-- kaut kā nav gadījies nevienu no tiem "daudzajiem" sastapt... :)

180125. viesis 26.septembris 2005 14:05
0 0 Atbildēt

nu ja nosaukums nepareizi veidots,pieklajigs busins izklausas tik pat reali un logiski ka labsirdigs slepkava.vienreiz bija iznemums,mani palaida viens mikrins,pec ta gadijuma pat parstaju taranet businus un pat vairakas reizes palaidu tos.varbut tiesam musu pilseta ir 1-2 pieklajigi mikrinu vaditaji???

180127. viesis 26.septembris 2005 14:21
0 0 Atbildēt

Labsirdīgs slepkava ... tas der!

Man arī liekas, ka šajā akcijā pēc būtības kaut kas ir aplami, par pazemojoši - RDSD klaji ņirgājas par pilsoņiem, izsludinot šādu akciju.

Manuprāt situācijā, kad gandrīz visiem ir skaidrs, ka busiņš un pieklājība ir nesavienojami jēdzieni, daudz prātīgāk būtu rīkot akciju visa gada garunā, un nevis apbalvot to vienu, kurš savāks vismazāk mīnusus, bet gan stingrāk kontrolēt un sodīt tos, kam ir visvairāk mīnusi.

Bet reāli vienīgā institūcija, kas kaut ko var izdarīt šajā jomā, ir CP. Jo RDSD ir bezspēcīgs, pašiem kantoriem arī rokas par īsām (kadru trūkums).

180130. viesis 26.septembris 2005 14:35
0 0 Atbildēt

vieniigais sabiedriskais trsnports kuraa es veel atljaujos reizeem iekaapt ir tramvajs. Pameegjinaaju i troljuku i autobusu i mikrinjus - murgs Peec buutiibas, ja tam sabiedriskajam tranportam piekaartotu vienu ekpiaazhu aizmuguree, tad viena marshruta izbraukshanas laikaa tiktu savaakti tik daudz soda punktu, ka vadiitaajam buutu jaatnjem tiesiibas. Vinji tachu ir slimi cilveeki.

180134. viesis 26.septembris 2005 15:31
0 0 Atbildēt

Akcija " Atrodi vieniigo pieklaajiigo businja vadiitaaju ! 2005" :D

180156. viesis 26.septembris 2005 18:38
0 0 Atbildēt

-tulbīši- kad pašiem būtu jābrauc, tad visi bļautu, ka lai busiņš brauc ātrāk! Nevienam tie mikriņi nemaisa, ja paši nemak braukt, tad nav ko meklēt vainu apkārtējos.

180167. viesis 26.septembris 2005 20:52
0 0 Atbildēt

Vo vo a vel paši bļaui lai vaditajs apstajas pie krustojuma uz zaļas gaismas, a ja tu parbrauksi to krustojumu to vis sudziba garanteta ka vaditajs nepieklaigs u pilnig idiots.

180173. viesis 26.septembris 2005 21:29
0 0 Atbildēt

Cik ir nacies pabut kaiminos uz rietrumiem, tad jasecina viens - sada pornografiska palieka ka marsrutnieki ir sastopami vien uz austrumiem, tobish nekur citur ka pie slaviem mikrini nav sastopami...

Un pedejais laiks no shi idiotisma tikt valja... nedomaju, ka transporta problemas risina shi sab.transporta subjekti, tikai rada haosu. Ceru, ka pienaks tas bridis, kad pilsetas galvas bus pietiekami nodrosinati, lai spetu atteikties no krievu banditu, kuri tur marsrutnieku biznesu, kukuliem un beidzot shim pilnigi kroplajam transporta veidam piegrieztu skabekli un atbrivotu ielas no NVS valstu cieniga sab.transporta...

180185. viesis 27.septembris 2005 8:44
0 0 Atbildēt

Mikrinji ir vieniigais normaalais paarvietosanaas veids, ja nav savs auto pa rokai, jo vinji brauc tieshi taapat, kaa lielaakaa dala riidzinieku ar savaam automasiinaam - aatri un gandriiz neieveerojot CSN.

180186. viesis 27.septembris 2005 9:12
0 0 Atbildēt

pilnīgi piekrītu Trumuls, šāds atavisms novērojams tikai austumu metropolēs - Pēterburgā, Maskavā etc.

180188. viesis 27.septembris 2005 9:52
0 0 Atbildēt

Pieklājīgs taksometra vadītājs-pēdējā anekdote???

180246. viesis 27.septembris 2005 17:31
0 0 Atbildēt

Nevajag salidzinat ka brauc parastie soferi un businu vaditaji. Parasts soferis, kas nav tiko nolicis tiesibas var savakt nevairak ka 3 punktus viena diena, bet busina nemazak ka 18. Vislabakais veids sini konkursa atlasit businu vaditajus ir pastavet pie Zelta Bouling katru darba dienas ritu un dalibnieku skaits samazinasies par 99%. Tur tikai paris masinas atlaujas braukt pa sliedem, aptuveni 5 no 100, bet mikriniem 5 no 100 nebrauc pa tramvaja sliedem un pectam vel rada kulaku un pipina ka vinu neielaida (reals notikums no dzives, tikai deimzel neatceros numuru).

180301. viesis 28.septembris 2005 14:04
0 0 Atbildēt

KILL 'EM ALL!!!!!!!!!!!!!!!!

180336. viesis 28.septembris 2005 16:40
0 0 Atbildēt

180246. viesim-un kapēc tad pie Zelta Boulinga centra nevar braukt pa sliedēm???Kas to tur aizliedz???

180338. viesis 28.septembris 2005 16:42
0 0 Atbildēt

Trumulam- maršruta taksometri tika izmēģināti tieši Rīgā 1975.gadā un mēs bijām pieonieri šajā joma bij.PSRS!

206042. viesis 8.jūlijs 2006 17:02
0 0 Atbildēt

Takšu priekšrocības tomēr dīvainas - esot tāds darbs, maršruts, laiks utt, bet vai citi satiksmes dalībnieki brauc izklaidēties, vai tiem arī nav darbs, laiks utt ?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti