Iebraukšana Vecrīgā kļūs dārgāka par 25% 17

 
11.oktobris 2005 12:23

Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja atbalstīja grozījumus Rīgas domes saistošajos noteikumos, kas regulē transportlīdzekļu iebraukšanu īpašā režīma zonā Vecrīgā.

Grozījumi saistošajos noteikumos paredzēti ar mērķi ieviest caurlaižu izmantošanas kontroli un novērstu iespēju Vecrīgas caurlaides nodot trešām personām.

Pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" komitejas uzdevumā ir nodrošinājusi speciālas datorprogrammas izstrādāšanu. Atbilstoši šai programmai pēc viedkartes ievadīšanas Vecrīgas caurlaižu punktā izvietotajā karšu nolasītājā uz datora monitora parādās precīzi dati par personu, kam viedkarte izsniegta, tostarp arī tās automašīnas valsts numurs, kam ir tiesības ar konkrēto viedkarti iebraukt Vecrīgā vai izbraukt no tās. Viedkartes nodošana trešajām personām tiks aizliegta, un par šo pārkāpumu policija varēs sastādīt aktu un viedkarti izņemt.

Latvijas Republikas Ministru kabineta 28.06.2005. noteikumi "Noteikumi par kārtību, kādā pašvaldības var uzlikt pašvaldības nodevas" nosaka, ka ir vairākas personu grupas (Vecrīgas iedzīvotāji, operatīvie dienesti, diplomātiskais transports u.c.), kam caurlaides iebraukšanai Vecrīgā tiek izsniegtas bez maksas. Saskaņā ar SIA "Rīgas Satiksme" aprēķiniem pašlaik 30 līdz 40 procentus bez maksas izsniegto Vecrīgas caurlaižu to īpašnieki ir nodevuši trešajām personām.

Komitejas atbalstītie grozījumi domes saistošajos noteikumos paredz arī to, ka maksa par iebraukšanu Vecrīgā tiks paaugstināta par 25%.

"Vecrīga ir pakāpeniski jāatslogo no transportlīdzekļiem, un kontroles pastiprināšana, kā arī maksas palielināšana ir loģiski un pamatoti soļi šai virzienā," norāda Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Andrejs Požarnovs (TB/LNNk). Viņš uzsver, ka jau tuvākajā laikā iebraukšanās kārtībā Vecrīgā varētu parādīties arī citi jauninājumi.


 
Visi komentāri
 
181715. viesis 11.oktobris 2005 12:32
0 0 Atbildēt

Bet netiek atcelta iespēja 100 purniem deklarēties 1-istabas dzīvoklītī un saņemt caurlaides par brīvu. besī, ka Vecrīgai vairs nevar iziet cauri bez riska tapt nobrauktam.

181729. viesis 11.oktobris 2005 12:40
0 0 Atbildēt

> ibio

Nu tagad buus normali, karte piesaistiita gan individam gan auto, tadejadi vares iebraukt konkrets cilveks ar konkretu auto. Labs likums, varbūt būs beidzot mazāk to auto Vecriigaa, citadi Vecriiga kaa autobaanis jau izskatiijaas

181745. viesis 11.oktobris 2005 12:55
0 0 Atbildēt

Runā, ka rīt sāks riteņus bloķēt Rīgas Autostāvvitas.

Uzmanieties!!!

181748. viesis 11.oktobris 2005 12:58
0 0 Atbildēt

nekad neesmu varējis saprast ko grib izdarīt Vecrīgā- ierobežot satiksmi, vai nopelnīt naudu

181762. viesis 11.oktobris 2005 13:10
0 0 Atbildēt

nopelnot naudu ierobežot satiksmi, un kāpēc nē? gribi vizinaties miili arii ragavinjas kalna vilkt. Vilks paedis un kaza dziiva

181767. viesis 11.oktobris 2005 13:18
0 0 Atbildēt

Nu, par daudz to braucošo auto vecrīgas iekšienē ir. Īpaši jau uz Smilšu ielas - tur arī vēl ātrumiņš kā uz jūrmalenes. Tas ir nenoliedzams fakts, ka vismaz UZ PUSI auto skaits vecrīgas iekšienē ir jāsamazina. Vecrīgas perifērijas ielās un laukumos lai tie auto stāv - tas jau īpaši netraucē.

181770. viesis 11.oktobris 2005 13:21
0 0 Atbildēt

Nu vajag izlemt - bizness vai tukša Vecrīga! Ja jau šo vietu izveidoja par biznescentru, tad ar to ir jārēķinās, ka te jābūt transportam!

181773. viesis 11.oktobris 2005 13:26
0 0 Atbildēt

Personi uzskatu, ka vecrīgā transportam nau ko darīt. Ja kādam jāpiegādā prece to var darīt naktī teiksim no pl 3 līdz 5.

Jaebkurā gadījumā kautkas ir jādara, jo biezie vispār galvu saspieduši naturāli "brauc virsū".

181776. viesis 11.oktobris 2005 13:36
0 0 Atbildēt

181762. viesis 11.10.2005 13:10 rakstiija:

nopelnot naudu ierobežot satiksmi, un kāpēc nē? gribi vizinaties miili arii ragavinjas kalna vilkt. Vilks paedis un kaza dziiva

========================================

Bet kazuganamganam lai muuzhiiga pieminja...:D

181842. viesis 11.oktobris 2005 17:20
0 0 Atbildēt

pareizi, andropova laikos nevarēja darba laikā luņot apkārt, bija kārtībniekiem jāatskaitās :)

181844. viesis 11.oktobris 2005 17:26
0 0 Atbildēt

Kas tad pa to Vecrīgu pārsvarā tusē ? Apdzērušies studentiņi/skolnieciņi, kas basto lekcijas un stulbā valodā runājoši ārzemnieki.

181867. viesis 11.oktobris 2005 19:39
0 0 Atbildēt

Domāju ka transportam vajadzētu slēgt Vecrīgu .Viss Zb . Nevar normāli paiet. Arī ar radariem tur būtu ko darīt , jo ne visi brauc kā apdzīvotā zonā. Visur salikti spaiņi,ka pa ietvi normāli paiet nevar .Vecrīga nav nekāda stojanka. A varbūt ir? hvz.Un kefīra kastes pa nakti var piegādāt.

GincA

181944. viesis 12.oktobris 2005 11:51
0 0 Atbildēt

Būtībā jau, paredzētā Doma laukuma rekonstrukcijas laikā, tur pie viena varēja uzbūvēt pamatīgu apakšzemes autostāvvietu. Vietas varētu sanākt diezgan daudz - pietiktu visiem gribētājiem. Kādreiz visi ņirgājās par to kongresu nama stāvvietu - tagad izrādās kārtīgu peļņu nesoša autostāvvieta !

Atceros, ka 70-tajos gados Doma laukumā, kaut kur "alusdārza" zonā bija LIELA tūristu iecienīta apakšzemes tualete.

181972. viesis 12.oktobris 2005 14:53
0 0 Atbildēt

Vienalga par maz. Vajadzēja paaugstināt par 300%, tad varbūt kaut kas mainītos.....

181975. viesis 12.oktobris 2005 15:32
0 0 Atbildēt

Pisec, zābaki tai domē.

Es dzīvoju Vecrīgā, man ir divi autiņi ! Ar abiem es vecrīgā nekad nebraucu, vieenu es turu darbā teritorijā. Braucu vecrīgā tad ar vienu tad ar otru, karte piesaistīta man ir tam vienma. Ko tad ja es iebraukšu ar savu autīnu kam karte nav piesasistīta man to atņems, ahujeļi galīgi?

Ja man būs jāieved jaunas mēbeles vai kaut kas remontam, līdz šim es savu izdzinu ārā lai var iebraukt mans pasūtītais kravas autiņš, tad ko tagad par to ka es vedīšu uz mājām mēbeles vai ko citu atkal man varēs noņemt karti? Ahujeļi?

Požarnovs man tās mēbeles pats uz muguras nesīs

181976. viesis 12.oktobris 2005 15:35
0 0 Atbildēt

Nav ko dzīvot Vecrīgā, ja nevari to atļauties. :-D

181978. viesis 12.oktobris 2005 15:47
0 0 Atbildēt

Ej d**st LATVIETI :P

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti