Volvo «musli» - C30 22

 
27.decembris 2005 9:54

Kas notiek, ja kopā sajauc Honda Civic, Fiat Stilo, Mazda3 un mazliet zviedru šņabja, un pasniedz to visu uz Ford Focus paplātes?

Sanāk Volvo C30. Volvo nez kāpēc nolēmuši iekarot mazo kompaktauto tirgu un šim nolūkam radījuši C30. Pagaidām gan tas vēl ir tikai testu auto, jo tā pārdošana ieplānota 2007. gadā.

Kā jau teicu, C30 ir veidots uz Ford Focus platformas (to izmanto arī Mazda3 un Volvo S40/V50). Viens no jaunā Volvo trīsdurvju auto dzinējiem būs 2.5l pieccilindru motors ar 220 zirgspēku jaudu. Ar to Volvo laikam grib pagrūstīties "karsto hečbeku" lauciņā.

Nav zināms tikai, kuri būs tie izvēlētie konkurenti. Kopš Volvo sācis sevi pozicionēt premuim klasē, tiešo konkurentu pulciņš vairs nav tik liels. Tiesa, tas gan konkurenci padara tikai grūtāku, jo šobrīd šķiet ir tikai viens premium klases kompaktnieks - BMW 1. sērija, ar kuru tādam Volvo būs pagrūti grūstīties.

 
Visi komentāri
 
Redaktors 27.decembris 2005 10:13
0 0 Atbildēt

Tas gan drīzāk ir Volvo Safety Concept.

189375. viesis 27.decembris 2005 10:17
0 0 Atbildēt

Taa gan laikam ir...

189376. viesis 27.decembris 2005 10:23
0 0 Atbildēt

Vispaar nau slikti, ja atdzims kas liidziigs 480 modelim. Vienigi ljoooti ceru ka nekaa kopiiga iznjemot platformu un iespejams kaadu motoru ar Ford Focus shim auto nebuus.

Focusam 4 cilvinji ieseezjas unversaalaa un sajuuta ir itkaa brauktu ar "tabureti", kaut gan dazjaadas mazas bedres (tipa dzelcelja paarnrauktuves) shis "apeed" taa ka praktiski salonaa to nejuut.

Redaktors 27.decembris 2005 10:24
0 0 Atbildēt

480 modelis gan nav bijis īsts Volvo...

189378. viesis 27.decembris 2005 10:27
0 0 Atbildēt

Kad izbraukšu ar šo C30 , tad arī pateikšu - konservkārbas efekts bij vai ne...

189379. viesis 27.decembris 2005 10:28
0 0 Atbildēt

Tas kaa nu kursh to uzskata, bet visaada zinja tas bija viens no veiksmiigaakajiem VOLVO kas taja laika naaca no tas Holandieshu (???) ruupniicas. Teiksim taa tas bija visveiksmiigaakais apvienojums VOLVO/RENAULT un kas tur veel.

189380. viesis 27.decembris 2005 10:31
0 0 Atbildēt

Tad jau muusdienaas par iisteim var nosaukt ja nu vieniigi BMW, tiem liekas nav "patnera" platformas.

189381. viesis 27.decembris 2005 10:51
0 0 Atbildēt

nu gan nosaukums! :D

189382. viesis 27.decembris 2005 10:58
0 0 Atbildēt

interesants :))))

189385. viesis 27.decembris 2005 11:40
0 0 Atbildēt

Atkal kārtējais tizlenis...

189388. viesis 27.decembris 2005 12:00
0 0 Atbildēt

Mazajiem auto lielaakoties visiem ir universaalaas platformas, a par fokusu runaajot tad Focus ST staav mators no volvo :) no T5 :)

189397. viesis 27.decembris 2005 13:51
0 0 Atbildēt

Agrāk bija Volvo 440 - 460 - 480. Atgriežamies pie vecām, klasiskām vērtībām. Tikai kā būs ar kvalitāti?

189403. viesis 27.decembris 2005 15:23
0 0 Atbildēt

Tas jau pēc autu sāk izskatīties. Citādi jau likās, ka volvo vairs tikai 5metrīgas "ūdensgultas" ir spējīgs uztaisīt.

189407. viesis 27.decembris 2005 16:04
0 0 Atbildēt

Nu ja... Pēc auto izskatoties! Ha ha tri raza :):):) Pasaules autobūvi pārņēmusi mazu apaļu piņģerotu ražošanas mānija. Žēl, ka dizainisko degradāciju un novēršanos no labām klasiskām tradīcijām jāpiedzīvo arī Volvo...

189408. viesis 27.decembris 2005 16:11
0 0 Atbildēt

Tas , ka apaļš, protams nemaz nav labi :( . Vizuāli jau nav nekāda konfekte. Bet tas ka mazs un jaudīgs ir tikai apsveicami.

189410. viesis 27.decembris 2005 16:42
0 0 Atbildēt

ši koncepta bildes jau pasen redzētas vairākās autolapās citur. Tam auto ir tādas interesantas trešās durvis - visas no stikla materiala. Bet, diemžēl, tas auto tāds maziņš. Vairāk jau ar Volvo vārdu pozitīvā nozīmē tomēr saistās lielie auto - s90, s80, 960 un tml. lielie modeļi. Lai gan, 90-to sākumā ne viens vien latvju bāleliņš un sirmas kundzes sajūsmā ģība braucot pat ar 343 modeļa volviķiem....varen plaši un ērti esot bijuši salīdzinot ar pierasto 05 žiguli.

Redaktors 27.decembris 2005 17:22
0 0 Atbildēt

Nu nē - nejauciet ar vairākus gadus iepriekš rādīto safety conceptu!

189412. viesis 27.decembris 2005 17:28
0 0 Atbildēt

izskataas labi, un lai arii kaa buutu, katraa volvo ir kas no volvo un taas 5metriigaas uudensgutas taas labaakaas.

189461. viesis 28.decembris 2005 14:36
0 0 Atbildēt

Raksts ir īsts subjektīvā diletantisma paraugs. Labāk tiem, kas to scerējuši, iet šrotā riteņus skrūvēt nost, nevis cierēt autožurnālistikas lauciņā. Kamēr mašīna nav izlaista, neviens no mums nav pietiekami gudrs, lai secinātu, cik labs vai slikts ir šis Volvo. Kopumā Volvo brendam ir laba vērtība un slava, tādēļ nav pamata domāt, ka viņi sataisījušies uzbūvēt ko sliktu. Tiem, kas kaut ko sajēdz no tehnikas, jau sen ir skaidrs, ka Focus/Mazda3/VolvoS40 kopējā platforma piedāvā vienu no labākajām balstiekārtām un gaitas īpašībām kompaktklasē.

189466. viesis 28.decembris 2005 15:36
0 0 Atbildēt

Nevis musli [muesli], bet miishlji. Muelenbach [vardnica] -> Miilenbachs.

189500. viesis 29.decembris 2005 10:10
0 0 Atbildēt

Dīvaina tā rakstā pieminētā grūstīšanās. Volvo veido savu auto un tam nav jāskatās uz BMW. Līdzīgi kā autobraucējam Latvijā nebūtu jāskatās visos spoguļos, vai kāds mūlāps ietrieksies pakaļā vai arī mainīs joslu, pat neieslēdzot pagrieziena signālu. Karstu diskusiju sakarā der zināt, ka latviešu augstākais sasniegums autobūvē ir RAF 2203 un Čaikas Kremļa mirējiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti