Par motošosejas 2006.gada sezonu 4

 
8.februāris 2006 13:28

Latvijas 2006.gada čempionāts motošosejā notiks Superbike un Supersport 600 klasēs. Ieskaitē tiks vērtēti sportistu rezultāti, kas uzrādīti 5 posmos (divi Rīgā, divi Kauņā un viens Pērnavā).

Šajās pašās klasēs notiek arī Baltijas čempionāts, kurā bez Baltijas valstu sportistiem piedalās arī motobraucēji no Somijas, Zviedrijas un Krievijas.

Paralēli čempionātam risināsies 2006.gada LaMSF Kausa izcīņa Supersport 400, B 600 un B1200 klasēs. Supersport 400 klase ir savdabīgs mikslis, kurā dalību ņem braucēji ar 400 ccm 4T motocikliem un 250 ccm 2T braucamajiem. Savukārt B klašu motocikli atbilst starptautiskajiem Stocksport tehniskajiem noteikumiem, kas nepieļauj īpaši lielas un dārgas izmaiņas. B klases ir sava veida tramplīns pārejai uz Superbike un Supersoport, kuras ir Baltijas motošosejas elites klases.

Šīssezonas jaunums – Latvijas čempionāts mazmotošosejā, kas būtu uzskatāms par savulaik populārā „Zelta mopēda” ideju pārmantotāju. Tas paredzēts galvenokārt jaunajiem skūteru un ceļa motociklu braucējiem, kuri vēlas spert pirmos soļus sportā un pieaugot savai meistarībai kļūt par drošiem satiksmes dalībniekiem. Ieskaite risināsies skuteru līdz 50 ccm un virs 50 ccm klasē. Motociklisti sacentīsies klasēs līdz 350 ccm un virs 350 ccm. Plānotas 6 sacensības dažādos kartodromos.

Latvijas atklātajā čempionatā supermoto, labākie motošosejas un krosa braucēji turpinās nebeidzamo strīdu - kurš labāks. Plānotas vismaz 5 sacensības.

Tradicionāli, jau piekto gadu, ceturtdienās Biķernieku kartodromā un mototrasē notiks motošosejas komisijas organizētie treniņi un braucēju apmācība.

Informāciju sagatavoja Tāls Meļķis,
LaMSF Motošosejas komisijas vadītājs
 
Visi komentāri
 
192602. viesis 10.februāris 2006 12:13
0 0 Atbildēt

Ļoti izsmeļošs rakstiņš. Var redzēt, ka darīšana ar profesionāļiem!

192608. viesis 10.februāris 2006 13:36
0 0 Atbildēt

:) :) :)

192636. viesis 10.februāris 2006 15:53
0 0 Atbildēt

btw, to treku derētu atsvaidzināt! soliņi nodiluši, serviss apmkelētājiem nekāds utt nu līdzīgi kā Rīgas Sporta pils, kurā vienīgais, kas vēl saglabājies, ir vecais labais vecmeistaru arrrrrrrs! :)

192638. viesis 10.februāris 2006 16:46
0 0 Atbildēt

Sporta pili, kā zināms jauks nost...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti