Daihatsu gatavo pasaules mēroga prezentāciju 25

 
13.februāris 2006 11:39

Japāņu koncerna Toyota meitas kompānija Daihatsu Motor oficiāli paziņojusi, ka uz Ženēva autosalonu vedīs pilnībā pārstrādātu Terios un kompakta universāla prototipu.

Mazītiņais apvidus auto Terios ir diezgan populārs – tas tiek tirgots 110 pasaules valstīs un jau pārdoti vairāk nekā 300 000 modeļu. Terios piecēlies no auto ķirgu skalpeņu apakšas pilnīgi neatpazīstams.



Izmainījušās proporcijas, pagarināta riteņu bāze, ievērojami saīsinātas pārkares, auto izskats kļuvis „urbanizētāks” un dinamiskāks, bet pagrieziena rādiuss tagad ir tikai 9,8 metri. Zem dzinēja pārsega ievietots jauns pusotra litra tilpuma dzinējs. Tiesa – par tā tehniskajiem rādītājiem kompānija nolēmusi klusēt līdz Ženēvai, tomēr zināms, ka auto būs pastāvīga pilnpiedziņa.

Jaunā universāla prototips ar nosaukumu D-Compact Wagon būs japāņu kompānijas pasaules mēroga prezentācija. D-Compact Wagon ir „unikāls un emocionāls daudzfunkcionāls auto lielai ģimenei, ar viegli atpazīstamu stilu, plašu un mājīgu salonu un iespējām pēc vajadzības organizēt iekšējo telpu,” – tā teikt kompānijas paziņojumā presei.

 
Visi komentāri
 
192698. viesis 13.februāris 2006 12:21
0 0 Atbildēt

Man patīk Daihatsu. Vienīgi detaļas Latvijā par normālu cenu grūti sagādāt.

192701. viesis 13.februāris 2006 12:34
0 0 Atbildēt

nja.... odnako.... :D

192705. viesis 13.februāris 2006 14:43
0 0 Atbildēt

sūds

192706. viesis 13.februāris 2006 16:13
0 0 Atbildēt

taa neko..

192707. viesis 13.februāris 2006 16:51
0 0 Atbildēt

Daj ! hochu !

A jeslji njedash siloj vozmju ! :))

192708. viesis 13.februāris 2006 16:55
0 0 Atbildēt

Daihatsu rullē!

192710. viesis 13.februāris 2006 17:12
0 0 Atbildēt

Kaarteejais meesls naaks tirguu...

192711. viesis 13.februāris 2006 17:15
0 0 Atbildēt

gramatikas kludas vajadzetu izlabot

192713. viesis 13.februāris 2006 18:06
0 0 Atbildēt

ķirgas skalpenis - vot tas ir kaut kas neredzēts un briesmīgs :D :D rēka

192714. viesis 13.februāris 2006 18:24
0 0 Atbildēt

Es zem taada negribeetu pakljuut!!!

192715. viesis 13.februāris 2006 18:24
0 0 Atbildēt

domaaju ķirgas skalpeni..

:D:D:D:D

192716. viesis 13.februāris 2006 18:25
0 0 Atbildēt

LAi ganm arii zem pasha auto nekas patiikams nebuutu...

192719. viesis 13.februāris 2006 18:29
0 0 Atbildēt

ai pasham nava labi ar pareizrakstiibu.. :)

192721. viesis 13.februāris 2006 18:34
0 0 Atbildēt

Kas lv tirgo daihaču?

192729. viesis 13.februāris 2006 23:06
0 0 Atbildēt

pilniigs meesls - necinkots - nav diizelis... bljin zb jau tie shkjiibacainie ar savaam leetajaam izvalbiitajaam mashiinaam!!

varu sadereet, ka rezerves daljas shaadam buus daargaakas par jebkuru respektablu vaacu auto!

192739. viesis 14.februāris 2006 8:37
0 0 Atbildēt

Izskatās pēc Opel un Hummer pakaļdarinājumu apvienojuma uz Ladas virsbūves.... - nepatīk!!!

192740. viesis 14.februāris 2006 8:39
0 0 Atbildēt

Izskatās pēc Opel un Hummer pakaļdarinājumu apvienojuma uz Ladas virsbūves... - nepatīk! !!

192747. viesis 14.februāris 2006 9:04
0 0 Atbildēt

Ja DAIHATSU ir mēsls tad VW vispār ir mēslu mēsls. Dārgs DAIHATSU nav, bet remintēt viņu nākas reizes trīs retāk nekā VW. Remontējas arī daudz vieglāk.

192750. viesis 14.februāris 2006 9:05
0 0 Atbildēt

Tagad Latvijā neviens netirgo DAIHATSU. Senāk PARTNER MOTORS tirgoja.

192761. viesis 14.februāris 2006 10:35
0 0 Atbildēt

izskataas peec FIAT panda, ozh peec suu..

192767. viesis 14.februāris 2006 10:55
0 0 Atbildēt

labākais no daihaču ir coupen... Žēl, ka tikai ar labo stūri... Labprāt tādu iehavotu.

192772. viesis 14.februāris 2006 11:41
0 0 Atbildēt

Daihacu ir looti ekonomiskaas klases autinji, nu kaa mums tiek pozicioneets Dacia.

Un VW ir savus divus plauktinjus augstaak.

Taa ka saliidzinaajums nevietaa, bet tehniski gan jau ka autinji nav slikti, ja jau realizaacija ir tik neslikta, jo kaapeec gan citaadi lai brauktu ar vizualli loooti neizteiksmiigaam masiinaam.

192775. viesis 14.februāris 2006 12:15
0 0 Atbildēt

Patiik man tie d...sēji, kuri Daihatsu pat redzējuši nav kur nu vēl iekšā sēdējuši vai braukuši, par remonta ""biežumu" pat nav sapņojuši!

193150. viesis 20.februāris 2006 19:26
0 0 Atbildēt

Ļoti līdzīgs Scion(Toyota) un Element(Honda),USA pilns ar tiem-jauniešiem kulta auto,jo lēts.

196850. viesis 31.marts 2006 19:29
0 0 Atbildēt

Vai kads zina kura vieta var dabut prieksejo stiklu (laba puse) prieks Daihatsu Feroza. Mums tas bija izsists un tagad nekur jau ilgi nevaram to atrast. Lietoto vai jauno. Paldies par atsauksmi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Vēlas liegt Latvijā uzturēties Krievijā un Baltkrievijā reģistrētiem transportlīdzekļiem 2

Sniedzot atbalstu atbildīgajām nozarēm - Satiksmes un Iekšlietu ministrijām - Tieslietu ministrija (TM) iesniegs Saeimā likumprojektu tiesiskā regulējuma izmaiņām, kas liegtu Latvijā uzturēties Krievijā un Baltkrievijā reģistrētiem transportlīdzekļiem, aģentūru LETA informēja TM. Lasīt vairāk

 

53 000 eiro - modernizētais Audi Q4 e-tron piedzīvo pirmizrādi (+ FOTO) 2

Vācijas autobūves uzņēmums Audi iepazīstinājis ar elektriskā krosovera Q4 e-tron modernizēto modeli, kas ieguvis uzlabotu spēka iekārtu un spēs aizbraukt tālāk ar vienu uzlādi. Lasīt vairāk

 

Policijas reidā vislielākais sods busiņa šoferim (+ VIDEO) 3

Šonedēļ Valsts policija pievērš pastiprinātu uzmanību satiksmes drošībai. Bijuši vairāki starpgadījumi, toskait bēgšanas mēģinājumi. LTV filmēšanas grupa šodien pievienojās patruļai Jelgavas novadā, un vislielāko sodu saņēma kāds šoferis, kurš vadīja busiņu ar piekabi. Lasīt vairāk

 

Tagad no 2035.gada - Lielbritānija par pieciem gadiem atliek jaunu benzīnauto pārdošanas aizliegumu 1

Lielbritānijas premjerministrs Riši Sunaks trešdien paziņoja, ka par pieciem gadiem atliek jaunu benzīna un dīzeļdegvielas dzinēju auto pārdošanas aizliegumu, kam vajadzēja stāties spēkā 2030.gadā, šādi mazinot britu klimata politikas mērķus, kas, kā skaidroja premjers, ierindas pilsoņiem uzliek "nepieņemamas izmaksas". Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti