Daihatsu gatavo pasaules mēroga prezentāciju 25

 
13.februāris 2006 11:39

Japāņu koncerna Toyota meitas kompānija Daihatsu Motor oficiāli paziņojusi, ka uz Ženēva autosalonu vedīs pilnībā pārstrādātu Terios un kompakta universāla prototipu.

Mazītiņais apvidus auto Terios ir diezgan populārs – tas tiek tirgots 110 pasaules valstīs un jau pārdoti vairāk nekā 300 000 modeļu. Terios piecēlies no auto ķirgu skalpeņu apakšas pilnīgi neatpazīstams.



Izmainījušās proporcijas, pagarināta riteņu bāze, ievērojami saīsinātas pārkares, auto izskats kļuvis „urbanizētāks” un dinamiskāks, bet pagrieziena rādiuss tagad ir tikai 9,8 metri. Zem dzinēja pārsega ievietots jauns pusotra litra tilpuma dzinējs. Tiesa – par tā tehniskajiem rādītājiem kompānija nolēmusi klusēt līdz Ženēvai, tomēr zināms, ka auto būs pastāvīga pilnpiedziņa.

Jaunā universāla prototips ar nosaukumu D-Compact Wagon būs japāņu kompānijas pasaules mēroga prezentācija. D-Compact Wagon ir „unikāls un emocionāls daudzfunkcionāls auto lielai ģimenei, ar viegli atpazīstamu stilu, plašu un mājīgu salonu un iespējām pēc vajadzības organizēt iekšējo telpu,” – tā teikt kompānijas paziņojumā presei.

 
Visi komentāri
 
192698. viesis 13.februāris 2006 12:21
0 0 Atbildēt

Man patīk Daihatsu. Vienīgi detaļas Latvijā par normālu cenu grūti sagādāt.

192701. viesis 13.februāris 2006 12:34
0 0 Atbildēt

nja.... odnako.... :D

192705. viesis 13.februāris 2006 14:43
0 0 Atbildēt

sūds

192706. viesis 13.februāris 2006 16:13
0 0 Atbildēt

taa neko..

192707. viesis 13.februāris 2006 16:51
0 0 Atbildēt

Daj ! hochu !

A jeslji njedash siloj vozmju ! :))

192708. viesis 13.februāris 2006 16:55
0 0 Atbildēt

Daihatsu rullē!

192710. viesis 13.februāris 2006 17:12
0 0 Atbildēt

Kaarteejais meesls naaks tirguu...

192711. viesis 13.februāris 2006 17:15
0 0 Atbildēt

gramatikas kludas vajadzetu izlabot

192713. viesis 13.februāris 2006 18:06
0 0 Atbildēt

ķirgas skalpenis - vot tas ir kaut kas neredzēts un briesmīgs :D :D rēka

192714. viesis 13.februāris 2006 18:24
0 0 Atbildēt

Es zem taada negribeetu pakljuut!!!

192715. viesis 13.februāris 2006 18:24
0 0 Atbildēt

domaaju ķirgas skalpeni..

:D:D:D:D

192716. viesis 13.februāris 2006 18:25
0 0 Atbildēt

LAi ganm arii zem pasha auto nekas patiikams nebuutu...

192719. viesis 13.februāris 2006 18:29
0 0 Atbildēt

ai pasham nava labi ar pareizrakstiibu.. :)

192721. viesis 13.februāris 2006 18:34
0 0 Atbildēt

Kas lv tirgo daihaču?

192729. viesis 13.februāris 2006 23:06
0 0 Atbildēt

pilniigs meesls - necinkots - nav diizelis... bljin zb jau tie shkjiibacainie ar savaam leetajaam izvalbiitajaam mashiinaam!!

varu sadereet, ka rezerves daljas shaadam buus daargaakas par jebkuru respektablu vaacu auto!

192739. viesis 14.februāris 2006 8:37
0 0 Atbildēt

Izskatās pēc Opel un Hummer pakaļdarinājumu apvienojuma uz Ladas virsbūves.... - nepatīk!!!

192740. viesis 14.februāris 2006 8:39
0 0 Atbildēt

Izskatās pēc Opel un Hummer pakaļdarinājumu apvienojuma uz Ladas virsbūves... - nepatīk! !!

192747. viesis 14.februāris 2006 9:04
0 0 Atbildēt

Ja DAIHATSU ir mēsls tad VW vispār ir mēslu mēsls. Dārgs DAIHATSU nav, bet remintēt viņu nākas reizes trīs retāk nekā VW. Remontējas arī daudz vieglāk.

192750. viesis 14.februāris 2006 9:05
0 0 Atbildēt

Tagad Latvijā neviens netirgo DAIHATSU. Senāk PARTNER MOTORS tirgoja.

192761. viesis 14.februāris 2006 10:35
0 0 Atbildēt

izskataas peec FIAT panda, ozh peec suu..

192767. viesis 14.februāris 2006 10:55
0 0 Atbildēt

labākais no daihaču ir coupen... Žēl, ka tikai ar labo stūri... Labprāt tādu iehavotu.

192772. viesis 14.februāris 2006 11:41
0 0 Atbildēt

Daihacu ir looti ekonomiskaas klases autinji, nu kaa mums tiek pozicioneets Dacia.

Un VW ir savus divus plauktinjus augstaak.

Taa ka saliidzinaajums nevietaa, bet tehniski gan jau ka autinji nav slikti, ja jau realizaacija ir tik neslikta, jo kaapeec gan citaadi lai brauktu ar vizualli loooti neizteiksmiigaam masiinaam.

192775. viesis 14.februāris 2006 12:15
0 0 Atbildēt

Patiik man tie d...sēji, kuri Daihatsu pat redzējuši nav kur nu vēl iekšā sēdējuši vai braukuši, par remonta ""biežumu" pat nav sapņojuši!

193150. viesis 20.februāris 2006 19:26
0 0 Atbildēt

Ļoti līdzīgs Scion(Toyota) un Element(Honda),USA pilns ar tiem-jauniešiem kulta auto,jo lēts.

196850. viesis 31.marts 2006 19:29
0 0 Atbildēt

Vai kads zina kura vieta var dabut prieksejo stiklu (laba puse) prieks Daihatsu Feroza. Mums tas bija izsists un tagad nekur jau ilgi nevaram to atrast. Lietoto vai jauno. Paldies par atsauksmi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti