«Mitsubishi Pajero» pakļaujas pārmaiņām 13

 
25.maijs 2006 0:00

Apvidus auto Mitsubishi Pajero, ko ražo kopš 2000.gada, gatavojas jau savam otrajam atjaunināšanas ciklam. Modernizētās versijas prezentācija ieplānota 2007.gada ziemā Detroitas auto izstādes ietvaros. Šobrīd prototips veic testus Nirburgringā.



Nekādas kardinālas izmaiņas Pajero gan nebūs skārušas. Auto atšķirsies tikai ar atsvaidzinātu ārieni šīs markas jaunāko modeļu stilā: priekšā jauni dienas gaitas lukturi, radiatora reste, jaunas formas buferis un dzinēja pārsegs. No aizmugures auto varēs atpazīt pēc jauniem lukturiem, bufera un rezerves riteņa apvalka aizmugures durvju centrā. Arī interjers nedaudz atjaunināts: tur parādīsies jauni materiāli un to savienojumi8, kā arī modernizēts instrumentu panelis.

Tehniskā ziņā Mitsubishi Pajero kardinālas izmaiņas nav skārušas. Izņemot dzinēju. Tie būs jau pazīstamie dzinēji, bet adaptēti ekoloģiskajām prasībām "Euro-4". Eiropas pircēji varēs izvēlēties starp 3,5 litru V6 benzīna dzinēju ar 200 Zs jaudu un 3,2 litru 160 Zs turbodīzeļdzinēju. Japānas pircējiem tiks piedāvātas arī trīs litru dīzeļdzinējs ar 115 Zs jaudu, bet Amerikā apvidus auto tiks pārdots tikai ar V6 3,5 vai 3,8 litru benzīna dzinēju.
 
Visi komentāri
 
201968. viesis 25.maijs 2006 0:21
0 0 Atbildēt

Ka tik labi rītos lec,

Pedāļus var mīt ar zeķi,

Bīdels konstruktīvi vecs,

Micubišam vajag deķi!

201979. viesis 25.maijs 2006 9:26
0 0 Atbildēt

Tad ta nu gan shokeejoshi jaunumi.

Vot , ja tam micukam buutu kuzava dekortiivie elementi likti sliktaaki, nesmukaaki, zapaska uz saanu durviim, salona apdare no paarstraadaataam pet pudeleem tad vareetu te burbuljot...

Vai raxts nav raxtiits tikai lai kautko uzraxtiitu?

201983. viesis 25.maijs 2006 10:02
0 0 Atbildēt

tas i normāli, ka mašīnai, kura skaitās džips, khe, testus veic nevis kautkādā poligonā, bet gan Nirrnburgringā :))

201985. viesis 25.maijs 2006 11:11
0 0 Atbildēt

Ar 3,2D dzineju tikai 150 Zs ? Pamaz priekš 2600 kg.

201987. viesis 25.maijs 2006 11:28
0 0 Atbildēt

"...pakļaujas pārmaiņām..." :D

201989. viesis 25.maijs 2006 11:39
0 0 Atbildēt

Nu Pajero ražo jau no 80. gadu beigas ! Pēdējās paaudzes Pajero ražo no 2000.gada ! Losīši, ne žurnālisti...

201996. viesis 25.maijs 2006 14:55
0 0 Atbildēt

3.2 L dīzelim 160 Zs!!! Stipri pa maz. Es komāju ka kļūdījās.

BMW, AUDI, MB jau 5 gadi atpakaļ 3 l dīzeļiem bija ~ 200 Zs.

202007. viesis 25.maijs 2006 23:05
0 0 Atbildēt

Nez, man liekas ka nesmuks tas pajero. Jaunais Land Cruiser smukaaks.

202051. viesis 27.maijs 2006 23:42
0 0 Atbildēt

tik paarspiileet nevaig.... 160 zs pilniigi pietiek tam Pajero, te bik nav vajadziigi zs,bet kas cits. Pats lietoju 2004.g Pajeru nekaadu probleemu ar dinamiku....Pajerai ir viens + vasaraa var vilkt ar aizmugureejo tiltu,kamer Cruiseris velk visus 4 ripuljus. Ok cruiseris ir modernaaks,tomeer Pajerai nekaada vaina ,vietas daudz, vairaak nekaa Cruiserii,extru daudz,gribi vairaak zirgu ieguldi bik naudinjas cipaa.

202078. viesis 29.maijs 2006 14:52
0 0 Atbildēt

To deadtet

160 zs pietiek tikai lai pajero kustētos, bet ne normāli brauktu

202087. viesis 29.maijs 2006 18:23
0 0 Atbildēt

To viesis 202078

Ko tu uzskati par normaalu braukshanu, 0-100km/h 5 sek?? Ja gribi liikumus uz 90 njemt vai kaucinaat riepas,njem kaadu vieglo.... jaabrauc ar praatu nevis ta atliekaam.... katrs auto peerk savaam vajadziibaam.

202092. viesis 30.maijs 2006 10:45
0 0 Atbildēt

Man vecais 2.5 TDi Pajero (garais, 2.7 tonnas pilna masa) ar 115 ZS labi brauca (nevis tikai kustējās)... Galvenais džipmašīnai jau ir motora griezes moments. Tur jau kārba visu nosaka :)

202093. viesis 30.maijs 2006 10:50
0 0 Atbildēt

Pie kam par to bīdeli, kas "konstruktīvi vecs" - tā tas tiešām ir - nopārdevu savu vecā (1986. g.) izjauktā Pajero 2.5 TDi motoriņu cilvēkam, kas to veiksmīgi instalēja 2000. g. garajā Pajero... Vienīgās atšķirības ir sūkņa vadības elektronika :) Pie tam mans 2.5 TDi motors pirms iemājošanas garajā 1986. gada Pajerā brīdi (līdz novākošanai) padzīvoja iekš īsā 1984. gada Pajero (dzimis 2.3 TD) un bija 100% savietojams :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti