Krokodili, rallisti un rallijkrosisti šajā vīkendā Bauskā

 
1.augusts 2006 0:01

Vairs tikai dažas dienas atlikušas līdz brīdim, kad „Mūsas” trasē rūks motori un notiks Ziemeļeiropas zonas (NEZ) rallijkrosa čempionāta otrais posms.

Sacensības risināsies pēc tradicionālās rallijkrosa formulas – priekšbraucienos svarīga ir nevis izcīnītā vieta, bet gan brauciena laiks. Tātad maksimāli ātri jābrauc no distances pirmā li’dz pēdējam metram. Turklāt, lai intrigu vēl vairāk palielinātu un sacensības padarītu skatītājiem baudāmākas, priekšbraucienos visas klases startēs kopā. Tikai finālos katra klase uz starta stāsies atsevišķi.

Patlaban izskatās, ka lielākā konkurence būs Super 2000 klasē, kur pieteikušies jau 15 sportisti. Fast 1600 kategorijā uz starta gatavi iziet 12 sportisti, bet Open kategorijā – deviņi. Interesanta solās būt cīņa arī Divīzija 1 klasē, kur, lai arī sacentīsies tikai seši sportisti, cīņas gaidāmas par katru trases metru.

Liela atsaucība ir arī no rallija braucēju puses, kuri startēs „Rīgas Brīvostas kausa izcīņā”. Šeit sportisti sacentīsies, dodoties trasē ar aptuveni 15 sekunžu intervālu. Pārējais, kā jau rallijkrosā – cīņa par labāko laiku trīs braucienu sērijās, pēc tam fināli. Sacensībās piedalīsies aptuveni 10 rallisti.

Nav šaubu, ka par īstu saldo ēdienu varētu kļūt smago 6. un 7. grupas bagiju (tautā saukto „krokodilu”) šovs. Šobrīd sacensībām pieteikušies deviņi smagie bagiji, kuri Latvijas autokrosa Mekā Bauskā nav startējuši jau vairāk nekā 10 gadu! Organizators parūpējies, lai smago bagiju braucieni būtu īpaši atraktīvi – visi deviņi braucēji kā atlases braucienus, tā finālus veiks kopā!

NEZ rallijkrosa čempionāta posma ģenerālsponsori ir „SEB Unilīzings” un „Balta”. Pilnu sacensību programmu iespējams apskatīt internetā – www.musa.lv. Tur redzams arī provizoriskais sacīkšu dalībnieku sastāvs, kurš gan papildināsies līdz pat pašai sacensību dienai.

NEZ rallijkrosa čempionāta posma „Mūsas” trasē
preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti