Prezentē ekskluzīvu «Lancer Evo IX SE» 8

 
10.augusts 2006 0:03

Mitsubishi Motors laidis klajā ekskluzīvu Lancer Evolution devītās paaudzes versiju ar nosaukumu "Special Edition". Auto cena ir 33 249 dolāru, un jauninājumu Lancer Evo SE ir pietiekami daudz.



Sportiski Recaro sēdekļi ar sarkanu izšuvumu, kas cieši apkļauj braucēju ķermeņus, jauns priekšējais buferis, kas ne tikai piešķir auto eksterjeram agresīvus vaibstus, bet arī mazina priekšējās ass cēlējspēku. Pateicoties alumīnija jumtam pazemināts auto smaguma centrs, kas padara jauno Lancer Evo SE vēl labāk vadāmu. Auto pārliecinoši turas uz ceļa pateicoties daudzspieķu 17 collu vieglmetāla diskiem, kas krāsoti virsbūves krāsā.



Jaunais modelis tiek piedāvāts pēc izvēles vienā no trim krāsām - Apex Silver (sudrabota metālika), Graphite Gray (pelēks grafīts) un Tarmac Black (melna metālika).
 
Visi komentāri
 
208223. viesis 10.augusts 2006 1:40
0 0 Atbildēt

kaapeec tik leetc?

208227. viesis 10.augusts 2006 1:57
0 0 Atbildēt

hu*ņa, ka lēts - vot kāpēc nav sarkans?

208228. viesis 10.augusts 2006 8:04
0 0 Atbildēt

.. un itais lūzīs tikpat daudz kā evo8 ???

208245. viesis 10.augusts 2006 9:02
0 0 Atbildēt

Blin, jauninājumu dikti daudz - tika uzskaitīti 4, ja tas ir viss, tad to varēja izdarīt manā garažā (ok izņemot alumīnija jumtu). "Dikti" izsmaļošs raksts! :(

208248. viesis 10.augusts 2006 9:10
0 0 Atbildēt

pārākie tehniskie risinājumi.. vot papētiet limitēto imprēzu atšķirības no parastajām - smuki beņķi ir pēdējais, ko nomaina

208267. viesis 10.augusts 2006 9:58
0 0 Atbildēt

33 shtukas DOLAARU???? Latvijaa? Neticu!!! Kur iauto izraka taadu cenu???

208335. viesis 10.augusts 2006 17:53
0 0 Atbildēt

LV parastais maksaa 36,5K eur

208342. viesis 10.augusts 2006 18:40
0 0 Atbildēt

Kkā autors (vai tulkotājs?) ir izlaidis vaktu, ka šo pepelacu prezentē Mitsubishi Motors _North America_... :-/ Amīšiem tas ir studentu hot-rodiņš, tāpēc jau arī ceņņix tik draudzīgs. ;-)

Līdz strana.lv tāds var atnākt tikai pa privātiem kanāliem, & var nākties jāties ar lukturu & vēl citu daļu homologāciju.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti