Trīs ekipāžas plāno startēt gan «Sarma 2007», gan «Sigulda 2007»

 
2.marts 2007 8:06

Ar pirmo starta numuru Latvijas minirallija čempionāta otrajā posmā rallijā „Sarma 2007”, kas svētdien risināsies Gulbenes apkārtnē, startēs Jānis Feldmanis/Juris Vilmanis („Subaru Impreza”).

Feldmaņa ekipāža, tāpat kā Ainārs Igavenš/Uldis Znotiņš („Mitsubishi EVO VI”, 2. starta numurs) un Jānis Kārkliņš/Jānis Krastiņš („Renault Clio”, 18.) dienu iepriekš startēs arī lielajā rallijā „Sigulda 2007”. Šāds maratons divu dienu garumā būs nopietns pārbaudījums gan braucējiem, gan arī tehnikai un mehāniķiem. Feldmaņa, Igaveņa un Andra Sparāna  („Mitsubishi EVO”, 3.) ekipāžas būs vienīgās no pilnpiedziņas saimes, kas startēs ar garajām sporta radzēm, tāpēc diezgan droši var prognozēt, ka uzvarētājs absolūtajā ieskaitē meklējams šo trīs sportistu vidū. Vēl ar sporta radzēm trasē dosies 16 gadus jaunais brits Toms Keivs („Honda Civic TypeR”, 4.) ar stūrmani Gemmu Praisu un igauņi Mario Karūse/Alains Karūse („Opel Astra”, 5.).

Pārējās 70 ekipāžas, kas cīnīsies minirallija ieskaitē, izmantos riepas ar ielas radzēm. 4WD+ klasē neapšaubāmi favorīti ir Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”, 6.), kuri uzvarējuši sešās sacensībās no septiņām pēdējām. Reālākie kandidāti, kas varētu apdraudēt Dūča pozīcijas, ir Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins („Mitsubishi EVO VI”, 7.). Rallijā „Ķekavas ziema ‘07” atsevišķos ātrumposmos ļoti ātri bija Edgars Enkurs/Juris Strupka („Audi 90 Quattro”, 9.). 1600+ klasē pēc testiem Tomija Makinena rallija skolā un lieliskā starta lielajā rallijā „Sarma 2007” (otrā vieta) līderu loma tiek atvēlēta ekipāžai Jānis Kārkliņš/Jānis Krastiņš. Cīņā par uzvaru centīsies iesaistīties arī pirmā posma uzvarētāja Kaspara Brenča („Honda Civic Type R”, 34.), Raivo Pikkes („VW Golf II”, 35.), Ulda Brieža („Renault Clio”, 36.) un Andra Berķa („Seat Leon”, 37.) pilotētās ekipāžas. Arī 1600 klasē ir izteikti favorīti – Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („Lada Samara”, 24.).

Pārsteigumu var sagādāt Māris Mellis/Gunārs Briedis („Honda Civic”, 60.), kuriem „Ķekavas ziemā ‘07” diemžēl neizdevās veikt vairāk par vienu ātrumposmu. Savukārt 4WD klases iespējamo uzvarētāju var tikai zīlēt kafijas biezumos. Neapšaubāmi, ka savu pozīciju vēlēsies noturēt pirmā posma uzvarētāji Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš („Audi 80”, 4WD). Gulbenes ceļos ļoti ātrs noteikti būs Mareks Švarcs-Švampāns/Didzis Putniņš („Audi 90 Quattro”), reabilitēties par salīdzinoši neveiksmīgo startu „Ķekavas ziemā ‘07” gribēs Raimonds Dūcis/Guntis Kampe („Audi 80”). Cīņā par vietu uz goda pjedestālu var iesaistīties arī Didža Blūma („Mitsubishi Galant”) un Ali Jansona („Subaru Impreza”) vadītās ekipāžas. ROAD klasē, kas minirallijā „Sarma 2007” startēs pirmā (skatītāji viņus varēs atšķirt pēc trīsciparu numuriem), galvenie pretendenti uz uzvaru ir Māris Freibergs/Edgars Trūps („VW Jetta”, 100.) un Mareks Vītols/Elvis Stankevičs („Mitsubishi Lancer”, 101.).

Minirallijā „Sarma 2007” sportistiem būs jāveic trīs ātrumposmi katrs divas reizes. Garākā „dopa” garums ir 11,57 km, bet īsākā – 5,48 km. Ātrumposmu kartes tiks publicētas piektdien internetā (www.autosport.lv, www.4rati.lv) un būs pieejamas arī sestdien un svētdien sacensību centrā SIA „Gulbenes AUTO-MOTO” telpās Kļavu ielā 30. Sacensību starts tiks dots svētdien pl. 12 pie Gulbenes kultūras centra O. Kalpaka ielā 62. Pirmā ātrumposma starts paredzēts pl. 12:22, bet pirmās ekipāžas finišs gaidāms jau pēc trīs stundām, jo rallija organizatori SIA „Gulbenes AUTO-MOTO” sacensību distanci ir izveidojuši ļoti kompaktu.

Miniralliju „Sarma 2007” atbalsta „Audzes”, „AMK” un „Sendija”.

Latvijas 2007. gada minirallija čempionāts

Kopvērtējums pirms 2. posma
4WD+
Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”) 15, Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins („Mitsubishi EVO VI”) 12, Arvis Arums/Arnis Krasovskis („Audi Coupe”) 10.
4WD
Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš („Audi 80 Quattro”) 15, Didzis Blūms/Aigars Rencis („Mitsubishi Galant”) 12 , Mareks Švarcs-Švampāns/Didzis Putniņš („Audi 90 Quattro”) 10.
1600+
Kaspars Brencis/Armands Ziemelis („Honda Civic Type R”)  15, Raivo Pikke/Artis Dreimanis („VW Golf II”) 12, Jānis Fārenhorsts/Ingars Smaižis („VW Golf 4”) 10.
1600
Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („Lada Samara”) 15, Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf II”) 12, Ģirts Preiss/Agris Erods („VAZ 2108”) 10.
Road
Māris Freibergs/Edgars Trūps („VW Jetta”) 15, Mareks Vītols/Elvis Stankevičs („Mitsubishi Lancer”) 12, Andris Lūsis/Gatis Cimdiņš („Seat Cordoba”) 10.
Komandas
„Veģi” (piloti Jānis Dūcis, Gatis Balgalvis, Raimonds Dūcis) 39, „Auto Stils Rally team” (piloti Zigurds Kalniņš, Edgars Piļka, Andris Berķis) 31, „Kurzeme Dnb Nord” (piloti Māris Freibergs, Andris Andiņš, Kārlis Volanskis) 28.


LAF Standartauto komisijas preses dienests
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti