Līdz lielajam Bauskas autokrosam – trīs nedēļas

 
8.maijs 2007 6:53

Arvien tuvāk ir tradicionāli lielākais autosporta notikums Latvijā – Eiropas autokrosa čempionāta posms Bauskā, „Mūsas” trasē. Sacensības, kuras Latvijā risinājušās katru gadu pēc valsts neatkarības atjaunošanas, šogad pulcēs vismaz pussimtu sportistu no dažādām Eiropas valstīm.

Šogad sacensības notiks ierastajās trīs klasēs – Divīzija 1, Divīzija 3 un Divīzija 3A. Visās kategorijās uz starta izies arī Latvijas sportisti. Lai gan Latvija allaž spēcīga bijusi vieglo salonautomašīnu klasē Divīzija 1, šosezon diez vai sacīkstes favorītiem pieskaitāmi mūsu valsts sportisti Aldis Zēbergs un Jānis Bogdanovičs. Abi pieredzējušie braucēji šogad galveno uzsvaru liks uz Ziemeļeiropas (NEZ) rallijkrosa čempionātu un sacīkstes Bauskā būs viņu „viesizrādes” autokrosā.

Divīzija 3 klasē atkal uz starta stāsies nenogurdināmais vecmeistars Aleksejs Jalūņins, kura pieredze Bauskas sacīkstēs ir tikpat liela kā Aldim Zēbergam – šķiet, bez šiem sportistiem Eiropas čempionāta posms „Mūsas” trasē nešķistu visai pilnvērtīgs. Arī Aleksejam par augstiem panākumiem nenākas sapņot – milzīgajā konkurencē labs sasniegums ir iekļūt finālā, ko Aleksejam arī novēlam. Jāņem vērā, ka pēdējos gados Jalūņins Eiropas autokrosa čempionāta posmos startē ļoti reti, kas nevar neatstāt sekas.



Lielākās cerības Latvijas fani noteikti liks uz Divīzija 3A klases braucienu. „Mazajos bagijos” (dzinēja darba tilpums līdz 1600 kub.cm) startēs seši (!) Latvijas sportisti, no kuriem vismaz viens – Jānis Boks – pieskaitāms pat pie uzvaras pretendentiem. Arī pārējo Latvijas vadošo sportistu – Gunta Kļaviņa, Anatolija Abrāmova un Arūna Matulēna – rīcībā ir konkurēt spējīga tehnika un visi šie braucēji var sagādāt kādu patīkamu sensāciju. Oskara Justamenta un Armanda Hohfelda tehnika nav Eiropas labāko bagiju līmenī, taču sportistu gribasspēks varētu aizvest abus latviešus līdz A finālam.

Nacionālajā klasē, kur startē sportisti ar vienas ass piedziņas automobiļiem (dzinēja darba tilpums līdz diviem litriem), piloti sacentīsies par „Rīgas Brīvostas kausu”. Šī būs principiāla cīņa, kāda notiek tikai reizi gadā: kuri labāki – priekšpiedziņas vai aizmugures piedziņas braucēji? Eiropas autokrosa čempionāta posma ģenerālsponsori ir Latvijas Mobilais Telefons un SEB Unilīzings, bet galvenie sponsori – Neste, Aldaris, Mazda, Alexela, Ipalco Rīga un Mažeiķu Nafta.

Eiropas autokrosa čempionāta posma Bauskā preses sekretārs
Mārtiņš Dzenītis
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

No 84 100 eiro: Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 24

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti