Minirallijā «Kalnamuiža 2007» uzvar Dūcis/Anevics 3

 
14.maijs 2007 10:28

Par Latvijas minirallija čempionāta trešā posma rallija „Kalnamuiža 2007”, kas svētdien notika Kurzemes pusē, uzvarētājiem kļuvuši Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”, 4WD+ klase).


Rallija „Kalnamuiža 2007” uzvarētāji Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”). FOTO: Fotoaģentūra 4RATI.

Citās ieskaites klasēs ātrākie bija Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš („Audi 80 Quattro”, 4WD), Jānis Kārkliņš/Jānis Krastiņš („Renault Clio”, 1600+), Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”, 1600) un Māris Freibergs/Edgars Trūps („VW Jetta”, |ROAD). Cīņā par „Kalnamuižas” kausu triumfēja Uldis Sesks/Renārs Francis („Subaru Impreza”). Komandu vērtējumā uzvarēja „Veģi”. Nākamais minirallija čempionāta posms paredzēts 1. un 2. jūnijā, kad risināsies rallijs „Jaunpils 2007”.

Svētdien notikušais rallijs „Kalnamuiža 2007” iesāka rallija vasaras sezonu, kas šogad solās būt īpaši spraiga un piesātināta. Gandrīz simts ekipāžas svētdienas rītā startēja no viesību nama „Kalnamuiža” Sieksātē, lai veiktu piecus ātrumposmus, starp kuriem bija arī leģendārie Alsungas un Ēdoles „dopi”. Jau ar pirmo ātrumposmu izveidojās līderu trio, kas diktēja tempu visiem pārējiem. Pēc diviem pirmajiem dopiem nedaudz negaidīti vadībā izvirzījās brāļi  Mārtiņš un Andris Skakauski („Mitsubishi EVO 6”), tomēr viņu cerības uz uzvaru zuda rallija garākajā (13,26 km) ātrumposmā „Ēdole”, kur brāļi zaudēja ap 40 sekundēm. Šajā brīdi līderpozīcijas pārņēma Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”), noturot pirmo vietu līdz pat finišam. Otro pozīciju izcīnīja Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins („Mitsubishi Lancer Evo VI”), aiz sevis atstājos brāļus Skakauskus.

Kopvērtējuma galvgalī atrodas Dūcis/Anevics, kuriem ar trīs punktu deficītu seko Miķelsona ekipāža.
4WD klasē galvenā cīņa par uzvaru izvērtās starp divām komandas „Veģi” ekipāžām. Šajā duelī pārāki izrādījās Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš („Audi 80 Quattro”), par 19 sekundēm apsteidzot Raimondu Dūci/Gunti Kampi („Audi 90 Quattro”). Balgalvim šī ir otrā uzvara trīs aizvadītajos posmos un viņš izvirzījies kopvērtējuma vadībā. Trešo pozīciju „Kalnamuižā 2007” izcīnīja Ali Jansons/Ivars Krievs („Subaru Impreza”), kuriem tikai par pussekundi izdevās pārspēt ekipāžu Mareks Švarcs-Švampāns/Didzis Putniņš („Audi 90 Quattro”). Jansonam šī ir pirmā godalgotā vieta minirallijā.

Iespaidīga konkurence izveidojusies 1600+ klasē, kas, šķiet, gan kvantitatīvi, gan kvalitatīvi ir izvirzījusies minirallija hierarhijas virsotnē. 28 dalību ņēmušo ekipāžu vidū gandrīz desmit startē ar modernu un jaudīgu tehniku, turklāt arī tradicionālie vecie „VW Golf” automobiļi nav zaudējuši konkurētspēju. Pārliecinošu uzvaru izcīnīja Jānis Kārkliņš/Jānis Krastiņš („Renault Clio”), piesakot sevi kā vienus no favorītiem uz uzvaru rallijā „Talsi 2007”, kas risināsies šīs nedēļas nogalē. Gandrīz 40 sekundes uzvarētājiem piekāpās Krišjānis Caune/Vilnis Vitkovskis („Honda Civic TypeR”), bet trešo pozīciju izcīnīja Jānis Fārenhorsts/Ingars Smaižis, pirmoreiz startējot ar „Renault Clio”. Ceturtajā vietā ierindojās rallija „Sarma 2007” pārliecinošie uzvarētāji brāļi Nauris un Atis Bruņinieki („VW Golf II”). Kopvērtējuma pirmo ailīti, Kurzemes ceļos gūstos sesto vietu, saglabāja Kaspars Brencis/Armands Ziemelis („Honda Civic TypeR”).

1600 klasē pārliecinošu sniegumu demonstrēja Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”), uzrādot labākos rezultātus visos piecos ātrumposmos un izcīnot loģisku uzvaru. Otrajā vietā ierindojās Ziedonis Bečs/Gatis Ulmanis („Toyota Corolla”), finišējot vairāk nekā pusminūti lēnāk par uzvarētājiem. Trešo pozīciju izcīnīja kopvērtējuma līderi Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf II”). Pēc ne pārāk masveidīgās iepriekšējās sezonas, mazā klase šogad turpina piedzīvot attīstību, jo „Kalnamuižā 2007” uz starta stājās jau 16 ekipāžas.

„ROAD” klasē, kurā var startēt arī ar automašīnām bez papildus drošības aprīkojuma, šosezon izveidojies līderu trio, kas aizņēmis godalgotās vietas visos trijos posmos. Sacensība Kurzemes ceļos „ROAD” grupā izvērtās īpaši sīva, jo uzvarētājs tika noskaidrots tikai pēdējā kontroles punktā. Pateicoties precīzāk veiktai distances galotnei, otro uzvaru šosezon svinēja Māris Freibergs/Edgars Trūps („VW Jetta”), kļūstot par kopvērtējumā līderiem. Otrajā vietā ierindojās Mareks Vītols/Elvis Stankevičs („Mitsubishi Lancer”), bet trešie Andris Lūsis/Gatis Cimdiņš („Seat Cordoba”).

Komandu vērtējuma par rallija uzvarētājiem kļuva „Veģi” (piloti Jānis Dūcis, Gatis Balgalvis, Raimonds Dūcis), aiz sevis atstājot „GM – Auto Rally team” (Guntars Miķelsons, Didzis Blūms, Māris Freibergs)  un „Kurzeme Dnb Nord” (Andris Andiņš, Kārlis Volanskis)

Paralēli minirallija čempionāta posmam, „B&K rallijs”  rīkotajās sacensībās tika izcīnīts arī „Kalnamuižas” kauss. „Open 4WD” klasē saspringta cīņa par uzvaru izvērtās starp ekipāžām Uldis Sesks/Renārs Francis („Subaru Impreza”) un Aldis Pīlēns/Miķelis Mežaks („Subaru Impreza”).

Aizraujošajā duelī finišā par 0,9 sekundēm ātrāks izrādījās Liepājas mērs Sesks. Trešajā pozīcijā, uzvarētājam zaudējot 12,4 sekundes, ierindojās Viktors Lebedevs/Māris Deklaus („Mitsubishi EVO 9”). Pirmo reizi startējot ar „Mitsubishi Lancer EVO VIII” automašīnu, piekto pozīciju trīs minūtes aiz līdera izcīnīja Jānis Āzis/Ainārs Princis. „Open 2WD” grupā pārliecinoši ātrākie bija rallija čempionāta N3 klases līderi Artis Štrauss/Raimonds Tihonovs („Renault Clio”), nākamās vietas atvēlot Mārtiņam Meldrājam/Gundaram Vītolam („Renault Clio”) un jaunajam angļu talantam Tomam Keivam ar stūrmani Džemmu Praisu („MG ZR 160”). Šīs 15 gadus vecajam anglim Latvijas ceļos bija jau otrās sacensības, tomēr īpašs rezultātu progress nebija vērojams, jo Štrausa ekipāžai Keivs zaudēja trīsarpus minūtes. Keivs/Praisa ir pieteikušies arī rallijam „Talsi 2007”, kas duetam būs milzīgs pārbaudījums, jo „Kalnamuižas” garākajos un sarežģītākajos ātrumposmos angļu rezultāti bija izteikti vāji, bet Talsos viņus sagaida pat trīsreiz garāki „dopi”.

Nākamais minirallija posms paredzēts 1. un 2. jūnijā, kad Tukuma un Dobeles rajonā risināsies rallijs „Jaunpils 2007”.



Latvijas minirallija čempionāts

3. posms, minirallijs „Kalnamuiža 2007”

4WD+
Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”) 27:39,4, Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins („Mitsubishi Lancer Evo VI”) +39,4, Mārtiņš Skakauskis/Andris Skakauskis („Mitsubishi EVO 6”) +44,6.
4WD
Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš („Audi 80”) 30:09,7, Raimonds Dūcis/Guntis Kampe („Audi 90 Quattro”) +19,1, Ali Jansons/Ivars Krievs („Subaru Impreza”) +30,1.
1600+
Jānis Kārkliņš/Jānis Krastiņš („Renault Clio”) 28:44,9, Krišjānis Caune/Vilnis Vitkovskis („Honda Civic TypeR”) +39,5, Jānis Fārenhorsts/Ingars Smaižis („Renault Clio”) +1:08,7.
1600
Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”) 30:29,1, Ziedonis Bečs/Gatis Ulmanis („Toyota Corolla”) +34,1, Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf II”) +1:47,8.
ROAD*
Māris Freibergs/Edgars Trūps („VW Jetta”) 10,7 soda sekundes, Mareks Vītols/Elvis Stankevičs („Mitsubishi Lancer”) 13,1, Andris Lūsis/Gatis Cimdiņš („Seat Cordoba”) 15,3.
* ROAD klases pārstāvji distanci veica pēc regularitātes principa.
Komandas
„Veģi” (piloti Jānis Dūcis, Gatis Balgalvis, Raimonds Dūcis) 42 punkti, „GM – Auto Rally team” (Guntars Miķelsons, Didzis Blūms, Māris Freibergs) 35, „Kurzeme Dnb Nord” (Andris Andiņš, Kārlis Volanskis) 25.

„Kalnamuižas” kausa izcīņa

Sporta 4WD
Uldis Sesks/Renārs Francis („Subaru Impreza”) 26:35,5, Aldis Pīlēns/Miķelis Mežaks („Subaru Impreza”) +0,9, Viktors Lebedevs/Māris Deklaus („Mitsubishi EVO 9”) +12,4.
Sporta 2WD
Artis Štrauss/Raimonds Tihonovs („Renault Clio”) 28:22,5, Mārtiņš Meldrājs/Gundars Vītols („Renault Clio”) +1:06,2, Toms Keivs/Džemma Praisa („MG ZR 160”) +3:27,7.

Latvijas minirallija čempionāta kopvērtējums pēc 3. posma (neoficiālie rezultāti)

4WD+
Jānis Dūcis/Aivars Anevics 42 punkti, Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins 39, Arvis Arums/Arnis Krasovskis 29.
4WD
Gatis Balgalvis/Lauris Kaktiņš 40, Didzis Blūms/Aigars Rencis 35, Mareks Švarcs-Švampāns/Didzis Putniņš 26.
1600+
Kaspars Brencis/Armands Ziemelis 30, Jānis Kārkliņš/Jānis Krastiņš 27, Uldis Briedis/Ints Palma 26.
1600
Andris Andiņš/Māris Ešmanis 39, Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis 30, Ģirts Preiss/Agris Erods 22.
Road*
Māris Freibergs/Edgars Trūps 40, Mareks Vītols/Elvis Stankevičs 39, Andris Lūsis/Gatis Cimdiņš 32.
Komandas
„„Veģi” (Jānis Dūcis, Gatis Balgalvis, Raimonds Dūcis) 103, „GM – Auto Rally team” (Guntars Miķelsons, Didzis Blūms, Māris Freibergs) 99, „Kurzeme Dnb Nord” (Jānis Kārkliņš, Andris Andiņš, Kārlis Volanskis) 83.

LAF SAK preses dienests
 
Visi komentāri
 
234167. viesis 16.maijs 2007 18:22
0 0 Atbildēt

Apsveicu Māri Freibergu un Edgaru Trūpu ar uzvaru!!!

234205. viesis 17.maijs 2007 10:39
0 0 Atbildēt

Eu nu kur ir normālas bildes!!!!!!

234219. viesis 17.maijs 2007 12:51
0 0 Atbildēt

"Trešo pozīciju „Kalnamuižā 2007” izcīnīja Ali Jansons/Ivars Krievs („Subaru Impreza”), kuriem tikai par pussekundi izdevās pārspēt ekipāžu Mareks Švarcs-Švampāns/Didzis Putniņš („Audi 90 Quattro”). Jansonam šī ir pirmā godalgotā vieta minirallijā."

ja kas, tad Jansons tikai trešo reizi startē minirallijā pēc apmēram 4gadu pārtraukuma autosportā! malači! turās džeki

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti