Veiksmīgi atklāta «Vasaras kausa» jaunā sezona 2

 
29.maijs 2007 11:23

Ar pirmo posmu 12.maijā veiksmīgi ir atklāta „Vasaras kausa” jaunā, nu jau ceturtā sezona! Par to, protams, liels prieks - ka esam spējuši izdzīvot laikā, kad autosporta pasākumu sarīkot nav tas vieglākais darbiņš, jo, diemžēl, autosporta attīstība neinteresē ne valsti kurā mēs dzīvojam, ne īpaši arī uzņēmējus jeb sponsorus.

Par laimi ir tomēr daži, kam rūp autosporta attīstība un viņiem arī sakām lielum lielu paldies - visiem mūsu bijušajiem, esošajiem un potenciālajiem atbalstītājiem.



Jaunajās sezonas pirmajā posmā izmēģinājām kā darbojas jaunieviestās lietas, dalībnieku skaits ir palielināts līdz 100 dalībniekiem. Aizvadītajā posmā pārliecinājāmies, ka tas mums ir par spēkam, un esam spējīgi sniegt prieku vēl lielākam braukt gribētāju skaitam, nekā iepriekšējos gados. Sacensības ilga aptuveni tik pat ilgi cik citus gadus, kad bija mazāks dalībnieku skaits, tas tāpēc, ka esam uzlabojuši tehniskās un organizatoriskās citas lietas, kas veicina sacensību ātrāku norisi. Centīsimies arī turpmākajos posmos turpināt aizsākto un gādāt lai viss ritētu maksimāli ātri un nebūtu liekas aizķeršanās.

Šajā posmā tika ieviesta jauna disciplīna - astotnieka griešana. Šo disciplīnu piedāvāja mūsu atbalstītājs „BBS AUTOCENTRS”. Vēl vairāk - tieši viņi visos posmos labākā astotnieka griezējam dāvinās 50Ls vērtu dāvanu karti ko izmantot servisa pakalpojumiem. Pirmajā posmā vēl nebija lielas atsaucības, jo disciplīna tika ieviesta pēdējā brīdī, tāpēc arī nepaspējām informēt dalībniekus. Taču apķērīgi piedalīties gribētāji bija un ir arī pirmais dāvanu kartes ieguvējs - sveicam Edgaru Osīti. Šajā disciplīnā var piedalīties jebkurš sacensību dalībnieks, kura automašīnai ir aizmugures piedziņa. Aicinām trenēties potenciālos astotnieka griezējus, un vest uz posmiem līdzi riepas ko izmantot šajā atrakcijā. Piebildīšu, ka uzvarētāju nosaka skatītāji ar savām ovācijām.

Liels bija prieks pirmajā posmā redzēt daudz jaunu dalībnieku - tas nozīmē, ka cilvēki vēlas braukt, un mēs Jums labprāt palīdzēsim iepazīt autosporta virtuvi.

P.S. Atvainojamies, ka nedaudz aizkavējās šis raksts un galerijas. Reģistrācija otrajam posmam jau sākusies.

www.vasaraskauss.lv
 
Visi komentāri
 
234681. viesis 29.maijs 2007 13:02
0 0 Atbildēt

garlaicīgi bija man kā braucējam

234687. viesis 29.maijs 2007 14:30
0 0 Atbildēt

Viss bumbās. Es piedalījos pagājšgad. Vienīgā vārdu apmaiņa sanāca pie mašīnas "tehniskās pārbaudes". Pienāca puika un sāka man stāstīt, ka ar tādu mašīnu nevar sacenēs braukt, viskautkādas vainas atrada ne par tēmu. Bet viņš bija aizmirsis pašu galveno, ka tās ir >>>sacensības standarta automašīnām

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti