CITROËN uzsāks jaunā C4 Sedan tirdzniecību Eiropā 5

12.jūnijs 2007 11:39

2007.gada pēdējos mēnešos CITROËN vairākās Eiropas valstīs uzsāks C4 Sedan tirdzniecību. Jaunais modelis papildinās jau esošo CITROËN C4 modeļu klāstu, ko veido tirdzniecībā pieejamais piecdurvju hečbeks un tīsdurvju Coupe, C4 Coupe by LOEB, kā arī uz C4 bāzes veidotie kompaktklases miniveni C4 Picasso (5-vietīgais) un Grand C4 Picasso (7-vietīgais).

Jaunajā C4 Sedan modelī ir saglabātas daudzas jau ierastās C4 kvalitātes – aprīkojuma, braukšanas baudījuma un drošības jomā, reizē saglabājot izsmalcinātu stilu. Šis modelis iemieso kopējo CITROËN mērķi, piedāvājot saviem klientiem automašīnas, kuras paredzētas vēl ērtākai braukšanai.



C4 Sedan modelis tiek ražots Argentīnā, kur šī modeļa tirdzniecība tika uzsākta pavisam nesen, šī gada aprīlī. Netālu no Buenosairesas esošā Palomaras rūpnīca apgādā visu Dienvidamerikas tirgu ar CITROËN automašīnām.

Auto ar izsmalcinātu stilu un plašu salonu

C4 Sedan ir auto ar iespaidīgu personību - stāju, ar ekskluzīvu un modernu dizainu. Tā raksturojošās iezīmes ir klasē labākie salona telpas radītāji visiem pasažieriem, nodrošinot telpu un komfortu, plašu kāju zonu visiem, kuri sēž aizmugurē, kā arī lielais bagāžas nodalījuma izmērs. Iespaidīgā aizmugurējā pārkare piedod automašīnai aizsargājošu un pārliecinošu veidolu. Turklāt bumeranga formā veidotie aizmugurējie lukturi ir saskaņoti ar priekšējo lukturu dizainu.
C4 Sedan ir ietilpīgs bagāžas nodalījums, kura lielais vāks nodrošina ātru piekļuvi tam, savukārt attālums starp riteņu arkām ļauj viegli ievietot apjomīgus priekšmetus.
Uz C4 bāzes būvētajam sedanam, lai panāktu maksimāli plašu telpu salona aizmugurē un nodrošinātu lielu un ietilpīgu bagāžas nodalījumu, ir izveidota garāka riteņu bāze.


Veltījums komfortam un labsajūtai – garantēts braukšanas baudījums

Jaunā C4 sedana interjers piedāvā plašu aprīkojuma klāstu ergonomiskai braukšanai, komfortam salonā un funkcionālām ērtībām. Šim modelim ir ergonomiska vadītāja vieta, kas veidota ērtai izmantošanai – stūres rata centrā fiksētas vadības pogas, kas nodrošina svarīgāko komforta funkciju (audio sistēmas, telefona u.c.) un braukšanas palīglīdzekļu (ātruma ierobežotāja un kruīza kontroles) ērtu sasniedzamību.
C4 Sedan sēdekļi darbojas kopā ar balstiekārtu, lai novērstu vibrāciju, kas rodas uz nelīdzenas ceļa virsmas. Šajā modelī, tāpat kā visos pārējos CITROËN C4 modeļos, salonā ir pieejams aromatizēts gaisa atsvaidzinātājs, kas pieskaņots automašīnas dizainam un izplata izvēlēto aromātu ar gaisa kondicionēšanas sistēmas starpniecību.

Augstākā līmeņa pasīvā drošība

Veidots uz CITROËN C4 bāzes, jaunais sedans ietver visu to pašu drošības aprīkojumu, kāds ir oriģinālajam modelim. Tās ir iezīmes, kuras padarījušas C4 hečbeku par drošības etalonu kompaktklases segmentā, ko apliecina piecas zvaigznes EuroNCAP sadursmju testos par pasažieru aizsardzību un trīs zvaigznes par gājēju aizsardzību.

Uz ceļa jaunais CITROËN modelis jūtas droši, jo C4 Sedan ir aprīkots ar avārijas bremzēšanas palīgsistēmu (EBA) un automātisku avārijas gaismas signālu. Kad vadītājs brauc ar lielāku ātrumu, stūres pastiprinātājs darbojas stingrāk, lai palielinātu drošību, bet, kad brauc ar mazāku ātrumu, darbojas vieglāk, lai nodrošinātu vieglu manevrēšanu.

C4 Sedan ir nostiprināta korpusa struktūra, kas ietver: papildu trieciena enerģijas absorbētāju apakšējā rāmja priekšā, kura uzdevums ir efektīvāk izkliedēt trieciena enerģiju frontālās sadursmes gadījumā. Visās šī modeļa durvīs ir sānu triecienstieņi.

Jaunais CITROËN modelis piedāvā izcilu aizsardzību pret aizdzīšanu un ielaušanos, nodrošinot dzinēja imobilaizeru un retranslatoru, perimetra un tilpuma signalizāciju, neizjaucamu elektriskās bagāžas nodalījuma atslēgu, automātisku aizslēgšanu trīsdesmit sekundes pēc automašīnas aizslēgšanas, ja netiek atvērtas nevienas durvis.
 
Visi komentāri
 
235511. viesis 12.jūnijs 2007 11:44
0 0 Atbildēt

Tāpat kā VW Jetta "grib būt Passat", tāpat arī Citroen C4 "grib būt C5".

Hečbeka versijā C4 man tomēr šķiet skaistāks, un ar savu odziņu, bet sedana versijā tas atgādina visus pārējos tirgū sastopamos jaunos auto.

235546. viesis 12.jūnijs 2007 12:59
0 0 Atbildēt

A Latvijā būs?

235584. viesis 12.jūnijs 2007 15:18
0 0 Atbildēt

:D nenosmieties par taam citrona ekstraam. :D :D

"sēdekļi darbojas kopā ar balstiekārtu"...

"neizjaucamu elektriskās bagāžas nodalījuma atslēgu"... man zinaamiem auto liidz shim bijis tikai ne-elektriskaas bagaazhas nodaliijums.

"automātisku aizslēgšanu trīsdesmit sekundes pēc automašīnas aizslēgšanas, ja netiek atvērtas nevienas durvis"... man zinaamiem auto durvis aizleedzas tuuliit peec aizleegshanas, nevis peec 30 sek.

Karoche, briinums, ko radiijushi argentiinieshi :)

235590. viesis 12.jūnijs 2007 15:51
0 0 Atbildēt

Man domāt, ka tas par to aizlēgšanu bija domāts, ka aizslēdzas 30 sekunžu laikā pēc tam, kad ir atslēgtas durvis, bet tās netiek atvērtas. Gan jau, ka drukas kļūda ieviesusies!

235619. viesis 12.jūnijs 2007 20:34
0 0 Atbildēt

Kārtējais grūtais bērns, kas bieži niķojas un slimo ....

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tālbraucēju Spānijā apžilbina ar lāzeru; vainīgajam draud 30 000 eiro sods (+ VIDEO) 9

Kādam tālbraucējam no Baltkrievijas Spānijā nācās piedzīvot nepatīkamus brīžus, kad no priekšā braucošās automašīnas viņa virzienā tika raidīti žilbinoši lāzera stari. Lasīt vairāk

 

DB AUTO Forums 2020 fokusēsies uz nākotnes izaicinājumiem 1

Jau trešdien 25.novembrī izdevniecība “Dienas Bizness” sadarbībā ar Circle K Latvija, Latvijas Auto asociāciju un VW Moller Auto Lidosta rīko ikgadējo DB auto nozares forumu “AUTO 2020”, kurā nozares profesionāļi diskutēs par karstām tēmām un būtiskiem Auto nozares izaicinājumiem un to ietekmi uz Latvijas tirgu. Lasīt vairāk

 

Ātruma ierobežojuma zona 30 km/h visā pilsētā – jauna tendence Eiropā 31

Arvien vairāk Eiropas pilsētu pašvaldības ievieš ātruma ierobežojumu zonas 30 km/h visā pilsētas teritorijā. Tā nesen rīkojās arī Bilbao pašvaldības vadība Spānijā, un no 2021. gada šāds ierobežojums tiks ieviests arī lielākajā daļā Briseles un Parīzes ielu. Lasīt vairāk

 

Dobeles novadā nepilngadīgais ar auto bēg no policijas

Aizvadītajā nedēļas nogalē Dobeles novadā aizturēts nepilngadīgais, kurš ar auto bēdzis no policijas, aģentūru LETA informēja Valsts policijas Zemgales reģiona pārvaldes pārstāve Dace Kalniņa. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti