Volkswagen Tiguan saņem augstāko Euro NCAP rezultātu 9

 
28.septembris 2007 13:03

Jau pirms tā laišanas tirgū šī gada 9. novembrī Eiropas patērētāju aizsardzības organizācija Euro NCAP (Eiropas jauno automobiļu novērtēšanas programma) testēja Tiguan automobiļa drošību, un iegūtie rezultāti ir pirmšķirīgi.

Ar šiem rādītājiem Tiguan turpina Golf, Touran un Touareg automobiļu veiksmīgi iedibināto tradīciju.


  
Vērtējot transportlīdzekli, Euro NCAP ņem vērā trīs drošības jomas: pasažieru aizsardzību, bērnu drošību un gājēju drošību. Par pasažieru aizsardzību Tiguan nopelnīja piecas zvaigznes, par bērnu drošību – četras, bet divas zvaigznes ieguva gājēju aizsardzības kategorijā, tādējādi kopvērtējumā saņemot augstāko atzīmi savā klasē.

Jaunā Tiguan augstā drošības potenciāla pamatā ir ārkārtīgi spēcīgā virsbūves struktūra (izturīgs salons), apkārt izvietotās triecienu absorbējošas deformācijas zonas un rūpīgi šīm īpašībām pielāgota aizsardzības sistēma. Tiguan automobiļa dizainam tika izvēlēta viegla, pastiprināta profila konstrukcija, kas izgatavota no augstākās izturības lokšņu tērauda. Tērauda virsbūves karkasa konstrukcija pasažieriem sniedz optimālu aizsardzību avārijas apstākļos. Bet nepārspējamo drošības līmeni palīdz nodrošināt arī daudzās vadītāja palīgsistēmas, tai skaitā ABS, ESP ar bremžu palīgsistēmu, TCS, EDL ar piekabes stabilizācijas sistēmu un EBS.



Rūpīgi saskaņotā virsbūves un ierobežojumu sistēmu mijiedarbība automobiļa iekšpusē nodrošina, ka avārijas gadījumā līdz minimumam tiek samazināts trieciens uz pasažieri. Trīs punktu ievelkamās drošības jostas ietilpst visu sēdekļu standarta komplektācijā. Drošības jostu spēka ierobežotāji, kas izstrādāti, lai samazinātu triecienu uz krūškurvi, ir iebūvēti abos priekšējos sēdekļos un divos ārējos aizmugurējos sēdekļos. Turklāt priekšējie elektroniski aktivizējamie drošības jostu spriegotāji nodrošina optimālu pieejamās drošības zonas izmantošanu. Priekšējie gaisa drošības spilveni kopā ar drošības jostu ierobežošanas sistēmu vadītājam un priekšējam pasažierim nodrošina vislabāko aizsardzību frontālas sadursmes laikā. Pilnīgi no jauna izstrādātie priekšējie sēdekļi un galvas balsti ir izveidoti speciāli, lai aizmugurējā sadursmē nodrošinātu pilnīgu aizsardzību pret sprandas traumām. Bērnu drošība aizmugurējos sēdekļos tiek panākta, izmantojot Isofix standarta stiprinājumus. Papildus visaptverošajai Tiguan drošībai, sēdekļu atzveltnēs ir iebūvēti standarta gaisa drošības aizkari un sānu gaisa drošības spilveni.

Bez tam, ka tiek izmantotas aizsardzības ierobežojumu sistēmas, drošības jostu spriegotāji un drošības gaisa spilveni, Tiguan drošības gaisa spilvenu aktivizēšanas sistēma sazinās ar citām vadības sistēmām: avārijas gadījumā tiek aktivizēti lukturi, lai brīdinātu par bīstamo stāvokli, atslēgtas aizslēgtās durvis, ieslēgts salona apgaismojums, kā arī izslēgts degvielas sūknis.

Jau no paša sākuma būtisku lomu Tiguan izstrādē ieņēma gājēju drošības apsvērumi. Visas attiecīgās transportlīdzekļa priekšējās detaļas tika izstrādātas, domājot par gājējiem; īpaši gājēju aizsardzībai tika uzlabota dzinēja pārsega iekšējā lokšņu tērauda struktūra. Tādējādi aiz bufera pārsega tika uzstādīts speciāli izstrādāts putuplasta korpuss. Kopā ar papildu šķērsām novietotu statni tas samazina kāju traumu iespējamību.

Euro NCAP sadursmju testu programma ir neatkarīga no ražotājiem. Tā apvieno daudzas Eiropas satiksmes ministrijas, automobiļu klubus un apdrošināšanas asociācijas. Esošie testa rezultāti tiek paziņoti internetā: www.euroncap.com

Auto Group Baltic,
Volkswagen importētājs Baltijā
 
Visi komentāri
 
243974. viesis 28.septembris 2007 13:29
0 0 Atbildēt

Augstāko nosacīti, jo ja apskatītu tiešo konkurentu NISSAN QASHQAI, tad pec punktiem drošāks ir Nissan.

Tā kā preses relīze drusku mānās...

243975. viesis 28.septembris 2007 13:49
0 0 Atbildēt

Man aprakstaa patika tas, ka avarijas gadijumaa auto ne tikai izshaus airbag, bet arii uzreiz censhas atslegt durvis, ieslegt salonaa gaismu, izslegt motoru. Piemeram, ja auto saak mest kulenjus no celja (naktii) un ieveljas nelielaa upitee/gravii, tad tas ir svariigi, lai pec iespejas atraak izkljutu araa. Savadaak pec paris kulenjiem var sanaakt, ka centralaa atslega vairs nefunkcionee, rinkjii tumssh, salonaa naak udens.... koroche baigaa panika cilvekiem ar vajiem nerviem var iestaties.

243978. viesis 28.septembris 2007 14:38
0 0 Atbildēt

Forši arī, ja kāds iesper pa to putuplasta buferi....!

243979. viesis 28.septembris 2007 14:41
0 0 Atbildēt

Nu nevajag salīdzināt VW ar Nissan:):):):) Pirmais ir normāls auto otrs lūznis, to arī parāda pārdošanas rezultāti pasaulē un Latvijā!

Iekāpiet NISSAN QASHQAI salonā un sapratīsiet par ko ir runa!

Es iekāpu jo arī reklāmas iespaidā aizskrēju aplūrēt!

Par tiem testiem! Nisanam nav viņi labāki zvaigznes ir visos rādītājos vienādas, tikai Tiguanam ir pārdomātākas lietas, kā piem. motora atslēgšanās, gaismas ieslēgšanās salonā u.c. fīčas avārijas gadījumā!

Nisanam vēl augt un augt līdz VW kvalitātei un tehnoloģijām!

243981. viesis 28.septembris 2007 14:50
0 0 Atbildēt

Blēdis

ui, ka šai segmentā Honda un Toyota dabūs trūkties!

Labs VW ir sanācis šis Tiguan!

Vācijā figurē cena bāzei no 22000-24000 euro!

Taatad cena laba, ap 30000 jau varēs dabūt labi nopačkātu!

A Nissans nav konkurents nevienam no šiem autiņiem, ne Tiguanam, ne Rav4, ne CRV! Nissanu tāpat neviens nepēr un ja pērk tad retums!

243983. viesis 28.septembris 2007 15:23
0 0 Atbildēt

Šķiet, ka Euro NCAP jāceļ latiņa augstāk, jo visi ar to vien lielās, kā max punkti. Es jau tur vairs nianses nesaskatu. Daļa ražotāju paši savus testus veic jau ar +10% līdz +20% no Euro NCAP prasībām, man kā patērētājam šķiet, ka esošās prasības ir tikai tāpēc, lai Krievijas, Korejas un kādas citas eksotiskas izcelsmes auto testos nešķistu tik traģiski slikti. Pārāk blīvi rādītāji vairs neietekmē patērētāju izvēli un ražotājiem arī ir zināms tieši kādas prasības jāizpilda un viss. Zina punktus, kuriem konstrukotri pievērš uzmanību un viss. Reālā situācijā jau tests blakusapstākļu dēļ var izrādīties bijis bezjēdzīgs.

243999. viesis 28.septembris 2007 21:43
0 0 Atbildēt

to 243979.

Nu apskatījos rādītājus pasaulē. NISSANAM nemaz tie nav tik slikti 3.5 miljoni auto gada laikā un daudzos būtiskos tirgos to tavu mīļo VW izdrāž vienos vartos , kaut vai ASV. VW tehnoloģija tikai tā ,ka bieži jābrauc uz servisu !!!

244001. viesis 28.septembris 2007 23:47
0 0 Atbildēt

to 243999. viesis 28.09.2007 21:43

ASV tirgū valda Ford F-150 - tagad sāksim šīm slavas dziesmas dziedāt.... starp citu tas pikaps arī ir visu laiku visvairāk saražota serijvejda auto pasaule.... ta ka ej ar savu ASV tirgu....

244008. viesis 29.septembris 2007 14:23
0 0 Atbildēt

"ASV tirgū valda..." (modena)

Interesanti par kādiem mērķiem tad runā Winterkorns, ja ne ASV, kur VW nekonkurē cenas dēļ. Un kur kvalitāti nosaka japāni...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti