Uz Vidzemes šosejas avārija ar bojā gājušo un 7 cietušajiem 5

 
18.aprīlis 2008 10:23

Šorīt uz Vidzemes šosejas sadūrās kravas automašīna un pasažieru mikroautobuss. Ceļu satiksmes negadījumā gāja bojā viens cilvēks, vēl septiņi cilvēki cieta.

Valsts policijas Preses un sabiedrisko attiecību biroja Preses nodaļas vecākais inspektors Aigars Bērziņš informēja, ka ceļu satiksmes negadījums noticis pēc plkst.8 pie Lorupes. Negadījumā iesaistīts mikroautobuss un smagā automašīna, kas izmantota betona pārvadāšanai.

Pašlaik notikuma vietā strādā Ceļu policijas darbinieki, lai noskaidrotu notikušā apstākļus.

Avārijas vietā ir daļēji ierobežota satiksme.
 
Visi komentāri
 
255611. viesis 18.aprīlis 2008 12:43
0 0 Atbildēt

nav vēl nedēļa kā darbi uzsākti un jau pirmie ziediņi. noteikti ka kāds "veiklais" pasažieru vedējs nevēlējās kā visi rindā uz reverso signālu pagaidīt.

255616. viesis 18.aprīlis 2008 13:21
0 0 Atbildēt

Avārija notikusi virzienā no Siguldas aptuveni 200 metrus pirms Lorupes tilta.

Smagās automašīnas vadītājs pastāstīja, ka mikroautobusa Toyta vadītājs nezināmu iemeslu dēļ sācis braukt pretējā joslā virsū smagajai automašīnai. Autovadītājs mēģinājis izvairīties no avārijas un griezies malā, tomēr mikroautobuss ietriecies kravas automašīnai sānos.

Ceļu satiksmes negadījumā gājis bojā 25 gadus vecs mikroautobusa pasažieris.

Pašlaik notikuma vietā strādā Ceļu policijas darbinieki, lai noskaidrotu notikušā apstākļus.

Avārijas vietā ir ierobežota satiksme virzienā no Siguldas uz Rīgu. TVNET novēroja, ka policija autobraucējus novirza pa veco Siguldas šoseju uz kuras veidojas sastrēgums.

Kā aģentūrai LETA pastāstīja Valsts policijas Rīgas reģiona Preses un sabiedrisko attiecību sektora vadītāja Sigita Pildava, pēc sākotnējās informācijas, ceļu satiksmes negadījumā gāja bojā un cieta Krievijas Federācijas, Novgorodas pilsoņi.

255632. viesis 18.aprīlis 2008 14:52
0 0 Atbildēt

A tur no Rīgas puses tuvojoties, kur 4 joslu kustība beidzas, nevar saprast, kurā brīdī no viena virziena 2 joslām viena paliek par pretējo. Pirmo reizi kad braucu, pats nobrīnījos, ko man pretī autiņi brauc. Pa manējo joslu it kā.

255637. viesis 18.aprīlis 2008 15:06
0 0 Atbildēt

to ak !!!

ja skatās zīmes, tad var gan saprast!!

255701. viesis 19.aprīlis 2008 21:51
0 0 Atbildēt

Juus, seski, pirms izteikt savus kategoriskos spriedumus apskatiet situaaciju. Avaarijai nav nekaada sakara ar cela remontu, taa notika ap kilometru pirms luksafora, braucot no Siguldas Tas nebija "veiklais" pasazieru vedeejs, tas bija Krievijas mikrinjsh, kas brauca uz Riigu. Un iespiests apmalee tas bija driizaak betonvedeeja manevru rezultaataa, nekaa savas "veikliibas" deelj.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti