Rallijsprintā Ķekavā „Auto Stils Rally Team” – otrā vieta

 
21.aprīlis 2008 13:51

Ar datumam un nosaukumam neraksturīgiem laikapstākļiem, 19. un 20. aprīlī tika aizvadīs rallijsprints „Ķekavas ziema 2008”, kurš abām „Auto Stils” rallija komandām izrādījās kā labs vasaras sezonas sākums, proti – „Auto Stila Rally Team I” ieguva otro vietu komandu kopvērtējumā, bet „Auto Stils Rally Team II” – astoto vietu.

Visi komandas braucēji kā viens atzina, ka gonka bija ļoti laba, dažam pat – necerēti laba. To var attiecināt uz pirmās komandas braucēju Edgaru Piļku, kurš, paša vārdiem, beidzot ir sajutis sacensību garšu un šajā rallijā cīnījās līdz pēdējam kilometram. Rezultātā ceturtā vieta gan klasē, gan absolūti. Pirms pēdēja dopa mehāniķi paziņojuši, ka bremžu suportos ir plaisas, kas nozīmēja, ka jebkurā brīdī mašīna varētu palikt bez bremzēm. Šī iemesla dēļ pēdējais ātrumposms tika nobraukts saudzīgā režīmā. Ekipāžas secinājums pēc rallija bija – ja tehnika ir izturīga, tad arī paši braucēji ir konkurētspējīgi. Piļka atzīst, ka arī pamanījis savas kļūdas, kas katrā dopā maksājis trīs četras sekundes, tieši tāpēc tagad, kad viņam un Ernstonam ir vienāds punktu skaits kopvērtējumā (trešā/ceturtā vieta), uz gaidāmo „Kalnamuižas” ralliju kā minimālais mērķis ir noteikta iekļūšana trijniekā.



Spraiga un interesanta cīņa izvērtās komandas otrajam pilotam Marekam Švarcam – Švampānam ar stūrmani Didzi Putniņu, kas visu ralliju savus spēkus samēroja ar otru 4WD klases gigantu – Raimondu Dūci, dažbrīd rezultātus atšķīra tikai sekundes simtdaļas. Pēc paša braucēja vārdiem, īstā uzvara tika izcīnīta pēdējos dopos, bet divas kļūdas roteros (ko pati ekipāža gan nebija piefiksējusi) un rezultātā – Švampāns otrais klasē. Braucējs saka, ka sākumā nevarējis pierast pie mašīnas tempa, kas, neapšaubāmi, ir ātrāks un spēcīgāks par Audi. Tieši tāpēc pirms nākamā Čempionāta posma Mareks aizvadīs treniņus, lai vēl labāk spētu pārvaldīt Subaru. Tagad ekipāžas lielākā sāpe ir amortizatori – pirms Ķekavas uzlikti vecie, kas vienā no ātrumposmiem, gandrīz maksājis avāriju...



Šķiet, ka klasē 1.6 cerības uz pirmo vietu visiem atkal diezgan droši atņem Zigurds Kalniņš / Ģirts Dombrovskis, iegādājoties gada licenci. Tā kā laika apstākļu dēļ tika atcelta sporta klase un ekipāža saprata, ka Renault Clio nomainīt kulaciņu kārbu uz ielas kārbu nepaspēs, Zigurds izdomāja izvingrināt rokas un nobraukt rallijsprintu ar savu veco un uzticamo kaujas zirgu - Ladu. Sporta auto pēc rallijsprinta Gulbenē nekas nebija ticis darīts. Nevarētu teikt, ka problēmu nebija, bet cīņa, kā gandrīz vienmēr, neizrādījās īpaši smaga. Jau iepriekš sportisti izplānoja, ka asfalta ātrumposmus brauks ar ļoti lielu rezervi, jo tā vai tā pirmās dienas rezultāts lielu lomu nespēlēja. Turklāt asfalta dopod izvēle krita par labu vecām grants riepām.

Otrajā dienā ekipāža sāka krāt pārsvaru pār tuvākajiem sekotājiem (Andiņu un Alksni), taču braucot bez īpaša riska. Tāpat, kā Piļkam, arī Kalniņam pirms pēdējā dopa tika paziņoti ne īpaši labi jaunumi par to, ka motors nestrādā par visiem 100 %, tāpēc tika dots uzdevums braukt, maksimāli saudzējot motoru, lai droši tiktu līdz galam. Un tas Zigim arī izdevās, stabili ieņemot pirmo vietu savā grupā un 26 vietu kopvērtējumā.

„Auto Stils Rally Team II” sastāvā šoreiz startēja divas, nevis trīs ekipāžas, jo Andris Berķis ralliju izlaida. Pārējās divas ekipāžas – gan Gunārs Bebrišs / Alda Palmbaha, gan Arnis Alksnis / Armands Pārupe – ir ļoti apmierināti ar ralliju un pašu sniegumu. Pēc pirmās dienas asfalta dopiem par pārsteigumu visiem parūpējās Bebrišs, ierindojoties savas klases pirmajā pozīcijā. Iemesls tam – daudzu stūrmaņu kļūdīšanās, nepareizi sarēķinot laiku, braucot pēc „rāvējslēdzēja” principa. Otrā diena uz grants gan braucēju atmeta uz piekto vietu savā klasē, taču arī ar šo rezultātu sportists ir apmierināts, jo prieku sagādājis fakts, ka auto pirmo reizi ir izticis bez lieliem defektiem. Redzot savu progresu, Gunāra mērķis uz „Kalnamuižas” ralliju ir savas klases sešinieks.

Ar ralliju un jauno mašīnu ļoti apmierināti ir arī Arnis Alksnis un Armands Pārupe, kas tikai pirms pāris nedēļām no Igaunijas atveduši savu jauno sporta auto – Lada Samara. Tā kā kulaciņkārba uz parasto ātrumkārbu tika nomainīta tikai sacensību priekšvakarā, sportistiem nebija pat iespēja izbraukt ar auto sporta režīmā. Tas netraucēja Alksnim iegūt trešo vietu savā klasē, un nu ekipāža ir gatava cīnīties par pirmo vietu nākamajā posmā, jo šoreiz pirmās vietas zaudējumā vainojams sajūgs, kas jau otrajā dopā sācis slīdēt. Braucēji saka, ka auto ir ar lielu potenciālu un to nevar salīdzināt ar Golfu.

Spriežot pēc komandas braucēju kaujinieciskā noskaņojuma, „Kalnamuižas” rallijā, kas norisināsies pēc trīs nedēļām, konkurentiem liks saspringt neviena vien no „Auto Stils Rally Team” ekipāžām.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

No 84 100 eiro: Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 24

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti