Brabus strādā pie atjauninātā Mercedes-Benz SLK

 
22.aprīlis 2008 9:22

Pirmdien slavenā vācu tūninga firma Brabus, kas specializējas Mercedes-Benz un Smart modeļu pārveidošanā, izplatījusi informāciju par savu projektu strādāt ar atjaunināto rodsteru Mercedes SLK, kas plašākai publikai tika demonstrēts janvārī Detroitā.



Tradicionāli Mercedes-Benz SLK sporta paketē ietilps jauns virsbūves veidols, kas izstrādāts, pamatojoties uz testiem aerodinamikas tunelī, kā arī uzlabojumi visam dzinēju klāstam.



Pati jaudīgākā modifikācija tikusi pie paaugstinātas berzes diferenciāļa, ko kompānija Brabus  izstrādājusi saviem spēkiem, un 445 Zs jaudas benzīna dzinēja ar 6,1 litra tilpumu, kas darbosies kopā ar septiņpakāpju automātisko transmisiju.



Ateljē paziņojis, ka ar šādu spēka agregātu tūnētais rodsters spējot sasniegt 100 km/h 4,3 sekundēs. Maksimālais ātrums - 305 km/h.



Paketē ietilpst arī par 30 mm pazemināta piekare, jauna izplūdes sistēma, jaudīgāki bremžu mehānismi un firmas riteņu diski.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti