SsangYong 5 gadu laikā plāno izstrādāt 20 jaunus modeļus 6

 
19.maijs 2008 8:30

SsangYong ir paziņojis, ka tuvāko piecu gadu laikā, plāno izstrādāt ražošanai vēl nebijušu skaitu jaunu auto modeļu.

Sākot no 2009. līdz 2014. gadam SsangYong investēs vairāk kā 1,9 biljonu eiro 20 jaunu auto modeļu izstrādei, kas balstās uz piecām dažādām platformām, ar pieciem jauniem dzinējiem un monolītu auto konstrukciju. Iespējams, ka automašīnu dizainu izstrādē piedalīsies pasaulē pazīstams Itālijas modes nams „Italdesign”, kura dibinājis Giorgetto Giugiaro jau piedalījies SsangYong Rexton dizaina izstrādē.

Visticamāk, ka jaunā SsangYong dīzeļa hibrīdu tehnoloģija, kas plašākai auditorijai tika prezentēta 2008.gada Ženēvas Auto izstādē, iezīmēs jauno modeļu līniju. Dienvidkorejas kompānija apgalvo, ka dīzeļa hibrīds var samazināt CO2 izmešus un par trīsdesmit procentiem uzlabot degvielas efektivitāti.

SsangYong Baltijas reģiona dīleris Nellemann Baltic izpilddirektors Anders Kamps Jensens komentē: ”Man bija iespēja redzēt dažus no jaunajiem modeļiem. Lai gan es nevaru atklāt detaļas, jāatzīst, ka esmu patīkami satraukts par to, kas top. Maz ticams, ka visi 20 jaunie auto modeļi būs piemēroti Baltijas tirgum, bet klientiem tas nozīmēs plašāku un pievilcīgāku diapazonu ar daudz plašākām izvēles iespējām. Varu tikai informēt, ka pieejamas būs automašīnas ar dažādiem virsbūves un dzinēju veidiem, tai skaitā vieglās pasažieru automašīnas, kas dos mums iespēju konkurēt jaunos tirgus segmentos.

SangYong Baltijā plašāk pazīstams kā 4x4 speciālists un SUV un MPV automašīnu ražotājs ar tādiem auto modeļiem, kā Kyron, Rexton, Actyon, Actyon Sports un Rodius, ar cenu sākot no EUR 16 500.

Pagājušajā mēnesī Dienvidkorejas tirgū SsangYong laida klajā jaunu luksus automašīnu (the Chairman), kā tiešu konkurentu BMW un Mercedes.  Jau divdesmit gadus SsangYong savās automašīnās izmanto dzinējus un pārnesumkārbas, kas ražotas pēc Mercedes Benz licences, bet ir aizvien pieaugošās ambīcijas norāda galveno virzību uz vidusmēra automašīnām.
 
Visi komentāri
 
257264. viesis 19.maijs 2008 11:59
0 0 Atbildēt

1 900 000 000 000 eiro??? Tiešām???? Kur tad tādu naudu var dabūt?

257289. viesis 19.maijs 2008 16:14
0 0 Atbildēt

Ja parēķina uz 5 platformām 5gadu laikā,tad nemaz tik traka summa nav solīdai firmai.Un lielais sedans Chairman bija jau agrākos gados(pirms kādiem 7-8,precīzi neatceros).

257290. viesis 19.maijs 2008 16:54
0 0 Atbildēt

Pag, pag, pievērs uzmanību nullēm. Tie nav miljardi, tie biljoni, kas dīvainā kārtā Eiropā ir 10 divpadsmitajā pakāpē. Tātad tie ir 1900 miljardi eiro... nu diez vai SangYongam ir/būs tāda nauda arī piecu gadu perspektīvā.

257297. viesis 19.maijs 2008 19:00
0 0 Atbildēt

Joekid,...kurā skolā gāji?Miljards=Biljons.Triljons=miljons miljonu,t.i.,10divpadsmitajā pakāpē.

257300. viesis 19.maijs 2008 21:31
0 0 Atbildēt

Haha...........tik daudz NAV nemaz NAUDAS UZ VISAS PASAULES,lai kads padaritu Ssssssang-young,vai ka tur tos ermus deve,par pievilcigiem auto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):)

257333. viesis 20.maijs 2008 14:14
0 0 Atbildēt

to UUSA

ja gibam būt precīzi:

1 miljards=amerikāņu biljons

1000 miljardi=eiropas biljons

Bet īstenībā viss ir VĒL sarežģītāk, visas pasaules valstis ir sadalījušās tajās, kas skaita garajā virknē biljons=10^12 un īsajā virknē biljons=10^9. Tā nav ASV vaina, piemēram, igauņi skaita tāpat ka mēs, bet lietuvieši nē. 8) Vairumā valodu vārda “miljards” nav, citās ir. Vēl trakāk, ja biljoni atšķiras 1000 reizes, tad triljoni šajās sistēmās atšķiras jau 1000000 reizes, kvadriljoni vēl vairāk utt.

Tā ka par skolā iešanu vajag sprēgāt, tad kad visi dati ir apskatīti ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti