SsangYong ir paziņojis, ka tuvāko piecu gadu laikā, plāno izstrādāt ražošanai vēl nebijušu skaitu jaunu auto modeļu.
Sākot no 2009. līdz 2014. gadam SsangYong investēs vairāk kā 1,9 biljonu eiro 20 jaunu auto modeļu izstrādei, kas balstās uz piecām dažādām platformām, ar pieciem jauniem dzinējiem un monolītu auto konstrukciju. Iespējams, ka automašīnu dizainu izstrādē piedalīsies pasaulē pazīstams Itālijas modes nams „Italdesign”, kura dibinājis Giorgetto Giugiaro jau piedalījies SsangYong Rexton dizaina izstrādē.Visticamāk, ka jaunā SsangYong dīzeļa hibrīdu tehnoloģija, kas plašākai auditorijai tika prezentēta 2008.gada Ženēvas Auto izstādē, iezīmēs jauno modeļu līniju. Dienvidkorejas kompānija apgalvo, ka dīzeļa hibrīds var samazināt CO2 izmešus un par trīsdesmit procentiem uzlabot degvielas efektivitāti.
SsangYong Baltijas reģiona dīleris Nellemann Baltic izpilddirektors Anders Kamps Jensens komentē: ”Man bija iespēja redzēt dažus no jaunajiem modeļiem. Lai gan es nevaru atklāt detaļas, jāatzīst, ka esmu patīkami satraukts par to, kas top. Maz ticams, ka visi 20 jaunie auto modeļi būs piemēroti Baltijas tirgum, bet klientiem tas nozīmēs plašāku un pievilcīgāku diapazonu ar daudz plašākām izvēles iespējām. Varu tikai informēt, ka pieejamas būs automašīnas ar dažādiem virsbūves un dzinēju veidiem, tai skaitā vieglās pasažieru automašīnas, kas dos mums iespēju konkurēt jaunos tirgus segmentos.
SangYong Baltijā plašāk pazīstams kā 4x4 speciālists un SUV un MPV automašīnu ražotājs ar tādiem auto modeļiem, kā Kyron, Rexton, Actyon, Actyon Sports un Rodius, ar cenu sākot no EUR 16 500.
Pagājušajā mēnesī Dienvidkorejas tirgū SsangYong laida klajā jaunu luksus automašīnu (the Chairman), kā tiešu konkurentu BMW un Mercedes. Jau divdesmit gadus SsangYong savās automašīnās izmanto dzinējus un pārnesumkārbas, kas ražotas pēc Mercedes Benz licences, bet ir aizvien pieaugošās ambīcijas norāda galveno virzību uz vidusmēra automašīnām.
1 900 000 000 000 eiro??? Tiešām???? Kur tad tādu naudu var dabūt?