EuroNCAP - Sadauza vēl septiņus auto 6

 
5.jūnijs 2008 9:26

Eiropā veikta kārtējā auto triecientestu sērija. Auto vērtēti pēc visstingrākās– EuroNCAP metodikas. Izrādījās, ka jaunie modeļi spēj lieliski pasargāt vadītāju un pasažierus avārijas gadījumā.

EuroNCAP metodika sevī ietver vairākus triecientestus: frontālo triecienu ar ātrumu 64 km/h, sānu triecienu ar ātrumu 50 km/h, trieciens stabā ar ātrumu 29 km/h, uzbraukšana gājējam ar ātrumu 40 km/h. Turklāt tagad tiek vērtēts ne tikai vadītāja un priekšējā pasažiera stāvoklis, bet arī bērnu krēsliņos sēdošo bērnu, kā arī notriekto gājēju stāvoklis (par «gājēju» un «bērnu» dod atsevišķas zvaigznes). Maksimālā atzīmē par vadītāja un pasažiera aizsardzību šobrīd ir 37 balles. To veido 16 balles par frontālo triecieinu + 16 balles par sānu triecienu + 2 balles papildu testā ar galvas sānu drošības spilveniem + 3 balles par signalizāciju par neaizsprādzētām drošības jostām (pa vienai priekšā un viena par aizmuguri).

EuroNCAP eksperti iznīcinājuši šādus auto: Ford Kuga, Audi A4, Skoda Superb, Citroen Berlingo, Hyundai i10, Seat Ibiza un Volkswagen T5.

Izrādījās, ka visi auto konstruēti tā, ka avārijās gadījumā pasargā vadītāju un pasažieri. Tomēr ir modeļi, kam tas izdodas labāk nekā citiem. Maksimālās piecas zvaigznes saņēma tikai četri auto: Seat Ibiza, Skoda Superb, Audi A4 un Ford Kuga. Bet visi pārējie modeļi tikuši tikai pie četrām. Lai arī EuroNCAP eksperti uzsver, ka arī četras zvaigznes nav slikts rādītājs. Tomēr Citroen, Hyundai un Volkswagen inženieriem ir kur tiekties.

Turklāt EuroNCAP ar prieku uzsvēra, ka bez izņēmuma visi auto saņēmušas četras zvaigznes no piecām bērnu aizsardzībā. Piecas zvaigznes vēl nav nevienam auto.

Gājējus daži auto nemīl. Lielais Volkswagen T5 saņēmis tikai vienu zvaigzni. Tas nozīmē, ka, ja šāds auto uzbrauc cilvēkam, gājējs gūs nopietnas traumas. Pa divām zvaigznēm Skoda Superb, Audi A4 un Citroen Berlingo. Bet Ford Kuga ticis pat pie trim.

 
Visi komentāri
 
258071. viesis 5.jūnijs 2008 9:57
0 0 Atbildēt

Diez cik zvaigznītes ir vecajam Citroen -Berlingo?

258075. viesis 5.jūnijs 2008 10:26
0 0 Atbildēt

vobshem sapratu - ja VW pieliks drošibas signalizāciju visām piecām sēdvietām tad dabūs piecas zvaigznītes :D

Tas viss izskatas pēc biatlona, ja uzreiz mauc soda apļus tad ir ātrāk kā atšuties :D tapēc hau tie H Reņi tās zvaigznītes tur kaudzēm vāc :D ja piliktu vel kadu signalizāciju varbūt pat visas sešas zvaigznītes dabūtu :D :D

258079. viesis 5.jūnijs 2008 10:53
0 0 Atbildēt

Jā jā - lieliski spēj pasargāt vadītāju un pasažierus gadījumā ja saskrienas ar betona bluķi :D

258092. viesis 5.jūnijs 2008 13:01
0 0 Atbildēt

Tieši tā, ar betona bluķi kurš būs novietots ļoti pareizā lenķī un neskries pretī :) Par audi un Skodu ticu, bet par pārējiem...

258124. viesis 5.jūnijs 2008 22:35
0 0 Atbildēt

Nez kāpēc rakstā izcelts, ka attiecībā uz gājējiem trīs zvaigznes ir tikai Ford Kuga, bet ja paskatās uz bildītēm lejā, tad sanāk, ka vēl trīs ir Hyundai i10 un Seat Ibiza.

Diskriminācija vai pasūtījuma raksts?

258150. viesis 6.jūnijs 2008 19:42
0 0 Atbildēt

ple :/// to naudu kas iegruusta pedertriaanju nobliezshanas testos- labaak buutu ieguldiijushi celju satiksmes uzlaboshanaa un pashu bojaagaajeeju izgliitishanaa...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti