Konkursā “Latvijas Gada auto 2021” pieteikti pirmie pretendenti (+ FOTO) 15

Foto: iAuto.lv

Latvijas Gada Auto | 22.augusts 2020 17:55

Lai arī šogad ir vairāki ierobežojumi un sarežģītāki apstākļi, konkurss “Latvijas Gada auto 2021” notiks jau 22.reizi kopš 1998.gada. Konkursa organizators ir ieviesis vairākas izmaiņas, piemēram, būtiski samazināts žūrijas sastāvs no 26 biedriem līdz 12 autožurnālistiem un autoekspertiem. Tas tika darīts, lai varētu organizēt individuālos testa braucienus.

Jaunākos automobiļus vērtēs: “Latvijas Autoinženieru asociācijas” valdes loceklis Agris Staņēvičs, “Auto Ziņas” TV autožurnālists Aldis Zelmenis, “Latvijas Avīze” autožurnālists un žūrijas priekšsēdētājs Atis Jansons, “Profi Latvija” autožurnālists Guntars Pulss, "TVNET Auto" redaktors Ingars Tenis, “Auto Ziņas” TV un radio StarFM raidījums “Autopilots” autožurnālists Normunds Avotiņš, “Tet” infrastruktūras atbalsta nodaļas vadītājs Jānis Rapa, “LAMB” prezidents Juris Zvirbulis, autoservisa "V4motors" SIA valdes loceklis Raimonds Volonts, "DELFI Auto" redaktors Raimonds Zandovskis, , "Tavs Auto TV" galvenais redaktors Roberts Jansons un "Auto Bild Latvija" redaktors Toms Timoško. Konkursu organizē “iAuto.lv” redaktors Māris Ozoliņš.

Ir sākusies “Latvijas Gada auto 2021” dalībnieku pieteikumu pieņemšana un tā turpināsies līdz šā gada 5. novembrim. Konkursā drīkst pieteikt tikai pašus jaunākos autoražotāju modeļus, kuru pirmreizējā reģistrācija CSDD ir pēc 2019. gada 1. oktobra. Pirmie pieteiktie pretendenti ir “Škoda Octavia”, “Volkswagen Golf”, “Seat Leon”, “Nissan Juke”, “Peugeot 2008”, “Kia XCeed PHEV”, “Kia e-Niro”, “Mercedes-Benz GLB” un “BMW 5.sērija”.

Iepriekšējā konkursā tika sasniegts vēsturisks dalībnieku rekords – 35 automobiļi, šogad tiek prognozēti vairāk kā 20 dalībnieku automobiļi!

Māris Ozoliņš

Māris Ozoliņš, konkursa “Latvijas Gada auto” organizators: “Ir prieks paziņot, ka 5. septembrī pie tirdzniecības centra Mols Krasta ielā 46 notiks tradicionālā “Latvijas Gada auto testa diena MOLĀ”. Aicināti piedalīties visi jaunu auto interesenti, lai vienuviet salīdzinātu jaunākos automobiļus un izdarītu pārdomātu izvēli.  Šogad esam parūpējušies par īpašu pārsteigumu apmeklētājiem, plkst. 13:00 un 14:00 plānoti Lietuvas sportistu motofrīstaila paraugdemonstrējumi. Pasākuma norise notiks ārā, un tiks ievēroti epidemioloģiskās drošības pasākumi atbilstoši valsts MK noteikumiem un labajai praksei.”

Par "Latvijas Gada auto 2020" tika atzīts "Škoda Kamiq", bet gadu iepriekš galvenā titula laurus plūca "Kia Ceed". Jāpiebilst, ka “Volkswagen Golf” konkursa “Latvijas Gada auto” galveno titulu ir saņēmis divas reizes – 2009. gadā modeļa sestā paaudze un 2013. gadā septītā paaudze. Arī Škoda Octavia jau reizi ir tikusi pie prestižā titula 2014. gada konkursā.  

Informatīvi atbalsta: Zip.lv - gudri sludinājumi, Delfi, iAuto.lv, Latvijas Avīze, Dieviete.lv, Jauniauto.lv, Auto ziņas, garaza.lv, dzivoklis.lv. Atbalsta: t/c Mols, LAMB, V4 motors.

 
Visi komentāri
 
Jumu 23.augusts 2020 7:52
0 0 Atbildēt

Esmu tā patālu no šādiem konkursiem, bet mani interesē kritēriji pēc kuriem nosaka, ka autiņš ir LABS, ka to var droši rekomendēt pirkt un ar to nebūs problēmu.

iAuto 23.augusts 2020 8:26
1 2 Atbildēt

Problēmas ir ar visiem auto, kaut vai par tiem ir jāmaksā, vai jāpilda degviela. Tad vēl bremzes nodilst, eļļa vai baterejas jāmaina.

Tad tiem kāda detaļa nolietojas utt.

Neviens droši nerekomendē, bet gan atzīmē automobiļa + un -.

Droši varu rekomendēt tikai vienu ar jebkuru auto būs problēmas.

Jumu 23.augusts 2020 10:46
4 0 Atbildēt

Bremžu kluču, disku, akumlatoru, eļļu nomaiņa vairāk pieskaitāma pie tehniskās apkopes. Es domāju par bojājumiem, ar kuriem līdz servisam var tikt tikai ar auto evakuatora palīdzību, vai tehnisko apskati katru reizi iziet tikai pēc dārgām regulēšanām tikai firmīgajā servisā. Un tādas nepieciešamības rodas, kad autiņam ir 10-12 gadi vai 2-3 gadi.

Māris 23.augusts 2020 18:56
0 0 Atbildēt

Es arī uzskatu, ka, piemēram, šogad mēs varam novērtēt tos gada auto, kas pirms 4-5 gadiem skaitījās uzvarētāji... Un tad būs skaidrs kas ir kas...

Jaunam solīt var visu... Neviens šajā nominācijā neņem vērā servisa izmaksas, kas būtiski atšķiras....

iAuto 23.augusts 2020 21:10
0 1 Atbildēt

To ļoti labi dara vācu uzņēmumi, ja pareizi atceros Dekra. Iemet Google. Lielākā daļa Vācijas servisu reģistre kas un kādam auto tiek mainīts.

WALA 24.augusts 2020 11:53
0 0 Atbildēt

Ja pērc auto ar automatu, vai premiumu, tad pirma gadijuma jau pienakas vest ar evakuatoru, un otrā gadijuma tu vienkarši esi dumjš ja to nedari, ja auto saka ka kaut kas nav labi, tad nevajag to lieki čakarēt. Ok ir dažas lietas kur var turpināt braukt, bet ja godigi - vai vajag lieki riskēt ? Ja kaites modelim jau apzinatas - tad ok, tad risks kļūst apzinātāks utt.

kasinsh79 23.augusts 2020 11:09
2 0 Atbildēt

Būs Gada auto lielais tests atkal. Mainīsies visi ar auto utt. Atrakciju parkā AB (piemērs) pēc katra braucēja dezinficē stūri. Kā tad testā? Visi cimdos, dezinfekcija pēc katra vai liels po uz visu? Tikai aizdomājos.

GadaAuto 23.augusts 2020 21:16
2 1 Atbildēt

Lielais tests šogad netiek plānots. Bet pie Mola būs gan dezinfektori, gan maskas, gan stūrī apstrādās utt

2 kasinsh79 23.augusts 2020 13:07
1 3 Atbildēt

Domaju ka esi zinosaks, covid no stures un sedekljiem varbut var ieguut ja tos laiza un ari tad nekavejoties pec ieprieksbrauceja izkapsanas. Jau stulbi palikusi

kasinsh79 23.augusts 2020 22:02
0 0 Atbildēt

Es tam neticu, uz mani neattiecini. Minēju reālu piemēru, kur tā dara.

Godīgums? 23.augusts 2020 22:50
1 0 Atbildēt

Šeit tikai skoda, pežo, vw un viena kia bilde. Pārējie pieteiktie pretendenti nav! Tas nozīmē, ka fināla trijotne jau ir izvēlēta??? Delfi analoģiska publikācija. Arī viņi ir no žūrijas trijotnes. Šoreiz ir mazāk žūrijas locekļu. Varbūt nākamgad vispār būs viens? Par kādu konkursu var runāt un objektivitāti....

GadaAuto 1.septembris 2020 8:16
1 0 Atbildēt

Konkursa "Latvijas Gada auto 2021" pretendenti uz doto brīdi:

Škoda Octavia

Volkswagen Golf

Seat Leon

Nissan Juke

Peugeot 2008

Kia XCeed PHEV

Kia e-Niro

Mercedes-Benz GLB

BMW 5.sērija

jaunus pretendentus konkursā drīkst pieteikt līdz 5.novembrim

No malas 24.augusts 2020 0:00
2 0 Atbildēt

Nu šoreiz žūrijā ir tikai profesionãļi, paskatīsimies kas no tā sanāks. Vismaz beidzies savu čomu, vajadzīgo cilvēciņu, sponsoriņu un dīvainīšu laiks. Lai izdodas! P.S. kaut gan igauņiem ar tikai profiņiem kaut kādi dīvaini auto regulāri tiek vinnētājos

saf 25.augusts 2020 9:33
1 0 Atbildēt

Objektīvi būtu ja testiem tiktu ņemti nevis max nopakoti eksemplāri, bet ar sākuma komplektāciju. Vai arī gan/gan.

kasinsh79 25.augusts 2020 22:32
0 0 Atbildēt

Par šo piekritīšu. Ne visai objektīvi, kad tests notiek ar max aprīkotu modeli. Salīdzinot ar ierindas aprīkojumu (kaut ne vājāko), tie auto stipri atšķiras.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nesavalda 800 Zs - Ferrari 812 Superfast avārija Londonā (+ VIDEO)

Gandrīz 300 000 eiro vērtā varenauto Ferrari 812 Superfast īpašnieks nesavalda savu 800 Zs jaudīgo spēkratu un avarē uz viena no Londonas tiltiem. Lasīt vairāk

 

Latvijas futbola leģenda Kaspars Gorkšs izmēģina jauno BMW 520i MHEV (+ VIDEO) 4

Šodien Tavs Auto TV aplūkosim īpašu auto! Auto, kura dzīves moto ir bauda braukt. Auto, kurš ir uzticīgs klasiskajai riteņu piedziņai. Auto, kura pretizslīdēšanas sistēmu iespējams deaktivizēt ar vienas pogas spiedienu! Auto, kura vēsture aizsākās jau tālajā 1972.gadā. Un – auto, kura vārdu raksta ar lielo B! Lasīt vairāk

 

Gribēja sodīt, taču iekrita pats - Mercedes izraisa avāriju (+ VIDEO) 3

Nepacietīgs Mercedes vadītājs sāk "grūstīties", cenšoties nobīdīt malā priekšā braucošo, taču rezultātā pats nonāk pretējā joslā, izraisot avāriju, kurā iesaistīti vairāki transportlīdzekļi. Lasīt vairāk

 

Jaunā Renault Megane GrandCoupe ar elegantāku un izsmalcinātāku dizainu 5

Mégane Coupé ir iecienījuši tie klienti, kuri meklē prestižu C segmenta sedanu. Kopš šī modeļa nākšanas klājā 2016. gadā, kopumā pārdotas 200 000 vienības. Pieejams aptuveni trīsdesmit valstīs, šis auto veicina Renault starptautisko izaugsmi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti