“Verte Auto" – "Škoda" pilna servisa autocentrs – atklāj Latvijā pirmo dīlera virtuālo tūri 6

Foto: Ekrānbilde

Škoda | 19.novembris 2020 16:15

Kompānija “VERTE AUTO”, kas ir “ŠKODA” pilna servisa autocentrs, svinot 1 gada jubileju, atklāj Latvijā pirmo salona un servisa virtuālo tūri. Tā ir pirmā auto dīlera jebkad piedāvātā šāda veida virtuālā pastaiga Latvijā.

Virtuālā tūre nodrošina klientam iespēju attālināti, bez jebkādiem ierobežojumiem, izbaudīt autosalona klātbūtni un vienkāršo jaunas automašīnas izvēles procesu. Apmeklējot “VERTE AUTO” mājas lapu, jūs varat doties 360 grādu virtuālajā tūrē: iekāpt jebkuras automašīnas salonā, konfigurēt auto, izvēloties dzinēju, krāsu, diskus un salona apdares materiālu. Šādi tiek panākts klātbūtnes efekts, pat neizejot no mājām.

“ŠKODA” autosalons atrodas Rīgā, Biķernieku ielā 125, un tas ir izvietots 650 m2 platībā. Novembra sākumā salons atzīmēja nelielu, bet svarīgu jubileju ‒ piedzīvots pirmais gads, un “VERTE AUTO” komanda plāno neapstāties pie sasniegtā.  

“Digitālās tehnoloģijas un to pielietošana autosalona darbībā mums nav eksotika, bet gan darba ikdiena. “VERTE AUTO” ir pirmais digitālais “ŠKODA” autocentrs Austrumeiropā, kas ir veidots, balstoties uz jaunākajiem “ŠKODA” pārdošanas un apkalpošanas standartiem, tāpēc virtuālās tūres izveide bija loģisks solis attīstības ceļā – piedāvāt attālinātu iespēju iepazīties ar mūsu salonu un servisu. Mēs noteikti sekosim līdzi tam, kā mūsu klienti šo rīku izmantos, un papildināsim vai pārveidosim to atkarībā no tā, par ko cilvēki visvairāk interesēsies”, stāsta Kristīne Nesaule, “VERTE AUTO” tirdzniecības vadītāja.

“VERTE AUTO” mārketinga speciāliste Laura Suveika piebilst: “Pateicoties digitālā autosalona konceptam, “VERTE AUTO” sniedz klientam iespēju daudz tuvāk iepazīt sevis kāroto auto pirms tā iegādes. Ne tikai izmantojot jau pieminēto virtuālo tūri, kas ļauj ikvienam sev ērtā vietā un laikā apskatīt “ŠKODA” modeļus, pieteikt testa braucienu, kā arī konfigurēt vai izvēlēties savu jauno auto no noliktavas. Papildus tam mūsu autosalonā talkā nāk arī tādi mūsdienīgākie viedpalīgi, kā:                                                                                                                              

●     ŠKODA modeļu interaktīvais viedgalds;

●     ŠKODA modeļu vizualizators;

●     Pārrunu zona ar auto modeļu konfiguratoru;

●     ŠKODA iV informācijas stends;

●     Digitālās cenu lapas.”

Viedgalds ir viens no tiem autosalona pakalpojumiem, kuru var izmantot gan pieaugušie, gan bērni. Ar galda palīdzību iespējams salīdzināt “ŠKODA” spēkratus ar citu ražotāju automašīnu markām, savukārt mazie autosalona apmeklētāji varēs uzspēlēt videospēles, kamēr vecāki apskata auto vai runā ar menedžeriem. Tiem, kam patīk zināt vairāk un rakt dziļāk, ir pieejama informācija par “ŠKODA” zīmolu un tā vēsturi.

Modeļu vizualizācijas rīks ļauj iepazīt mašīnu gan ārēji, gan arī no iekšpuses, turklāt programmā ir pieejami arī video rullīši, kas attēlo dažādas automašīnās izmantotas tehnoloģijas. Piemēram, ja jūsu noskatītajai automašīnai ir “LED Matrix” gaismas, varat izvēlēties video rullīti, kur būs redzams, kā tās darbojas reālos apstākļos.

Modeļu konfigurators, kurš ir izvietots autocentra pārrunu zonā, ļauj tuvāk iepazīt kāroto auto. Nepiespiestā un mierīgā gaisotnē bez steigas ir iespējams pārskatīt noliktavā pieejamās opcijas un reāllaikā izvēlēties savas jaunās automašīnas komplektāciju. Izmantojot digitālās tūres priekšrocības, to visu var izdarīt arī attālināti, pasūtīt auto tiešsaistē un salonā ierasties tikai sakārtot formalitātes un saņemt atslēgas.

Svarīgi, ka ŠKODA autosalona virtuālā tūre, kas tapusi sadarbībā ar 3D360 ļauj ielūkoties pat tur, kur parasti klients netiek ielaists, piemēram, auto servisā. Tūrē iespējams izstaigāt servisa zonu 900 m2 platībā un ieraudzīt, kādos apstākļos un ar kādu tehnisko bāzi tiek veikts spēkratu remonts, un tie ir svarīgi aspekti katram auto īpašniekam. Tiešsaistes rīks ļauj pieteikt servisa apmeklējumu – patīkams sīkums tiem, kuri labprāt izvairītos no zvanīšanas.

“Neskatoties uz šī gada sarežģītajiem apstākļiem, “ŠKODA” bijis augošs zīmols un palielinājis savu tirgus daļu, iekļūstot TOP-3 starp populārākajiem auto zīmoliem Latvijā. Mūsu iedzīvotājiem populāri ir SUV modeļi – “Karoq”, “Kodiaq” un “Kamiq”. Neiztrūkstoša interese arī tiek novērota attiecība uz jaunākās paaudzes “Octavia” modeli, kas prezentēts pirms gada. Visus iepriekšminētos modeļus, kā arī citus, var apskatīt virtuālajā tūrē, neizejot no mājām vai biroja. Protams, mēs turpinām darboties arī fiziskajā vidē, bet virtuālā tūre ir tikai viens no rīkiem, kā palīdzēt klientiem pieņemt informētu lēmumu. Ar virtuālās tūres palīdzību mēs esam kļuvuši pieejamāki un atvērtāki klientam”, uzsver Kristīne Nesaule.

 
Visi komentāri
 
nezinu 19.novembris 2020 16:43
2 3 Atbildēt

kads ir VERTE serviss, tacu pardeveji salona zem katras kritikas. Attieksme it ka es butu iegajis pie viniem pasildities vai laiku nosist. Nekadas iienteresetibas kaut ko pardot vai izstastit. Ari pec testa brauciena var nolikt atslegas un aiziet, neviens neko nepajauta un pat nepaskatas vai auto nodots vesels. Varbut tas jaunais stils vai ari Skodas tapat perk ka bulcinas)

imzz 20.novembris 2020 15:21
0 0 Atbildēt

Jādomā, viņi grib, lai skaties virtuāli:

Visus iepriekšminētos modeļus, kā arī citus, var apskatīt virtuālajā tūrē, neizejot no mājām vai biroja.

šoferīc 22.novembris 2020 1:30
0 0 Atbildēt

ir jau laba tūre, tikai interjerā nevienam vāģim tā īsti neredz instrumentu paneli un tās daudzās 360 ikonas daļēji aizsedz skatu piemēram uz priekšējo paneli. Varēja tās izvietot vējstikla zonā.

šoferīc 22.novembris 2020 1:33
0 0 Atbildēt

"ielīst" bagažniekā arī būtu interesanti

navkodarit 23.novembris 2020 14:26
0 0 Atbildēt

Kam šāda atrakcija ir domāta? Pirkt mašīnu par padsmit tūkstošiem un pat neapskatīt/neizbraukt pirms tam.

"Pateicoties digitālā autosalona konceptam, “VERTE AUTO” sniedz klientam iespēju daudz tuvāk iepazīt sevis kāroto auto pirms tā iegādes." Ģeniāli. To nekādīgi nevar izdarīt atnākot klātienē.

Bet saprotu, ka tagad jauno auto tirgotājiem ir garlaicīgi.. Kaut kā par sevi jāliek manīt.

Bijutur 17.februāris 2021 15:37
0 0 Atbildēt

Tur tak ir tūļi ar ko apskatīt tuvāk, visas opcijas demo auto vai salonā esošajos auto tak nevar parādīt, bet viedekrānos, konfiguratorā viņi rāda pat kā darbojas katra funkcija, park assist utt.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gribēja pārsteigt meiteni - 230 km/h pēdējo reizi (+ VIDEO) 7

Krievijā, kāds 35 gadus vecs vīrietis gribēja pārsteigt meiteni ar sava Range Rover jaudu un vadītāja prasmēm uz autošosejas Astrahaņa-Mahačkala sasniedzot 230 km/h. Diemžēl tas beidzās ar avāriju un abu braucēju nāvi. Lasīt vairāk

 

PlayStation 5 konsoles pārdošanas rādītāji pārsniedz jau 10 miljonus vienību

Kopš konsoles oficiālās izdošanas 2020. gada novembrī PS5 globālie pārdošanas rādītāji jau ir pārsnieguši līdzšinējo PlayStation 4 rekordu, kas bija līdz šim pārdotākā PlayStation konsole Lasīt vairāk

 

Izbrauks vai nē? - vadītājs izlemj par pārgalvīgu triku (+VIDEO) 3

Vieglā auto vadītājs ir cieši izlēmis izpildīt pārgalvīgu triku, izbraucot pa apakšu speciālajam platgabarīta transportlīdzeklim. Lasīt vairāk

 

Šogad par vējstiklu bojājumiem izmaksāto atlīdzību apmērs tuvojas 2 miljoniem 3

Latvijā ceļu remontu sezonu izjūt teju katrs autovadītājs: ir daudz pagaidu luksoforu un braukšana mēdz būt apgrūtināta. Par nākotnes ērtībām nereti gadās “maksāt” šodien – autovadītāju ceļā pavadītais laiks ir garāks, savukārt apdrošinātāji pastiprināti sastopas ar gadījumiem, kad klientu automašīnas vējstiklu sabojājuši no ceļa seguma atlecoši akmeņi un šķembas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti