Starptautiskajā motociklu izstādē Osakā (Japānā) kompānija „Honda” prezentēja mazlitrāžas piedzīvojumu moča modeli „CRF250 Rally”.
Veidojot šo „ceturtdaļlitrinieku”, dizaineri daudz galvu nelauzīja, bet pacentās tam piešķirt maratonrallijos rūdītā sacīkšu moča „CRF450 Rally” aprises. Lai gan patiesībā „CRF250 Rally” ir tapis uz ielas enduro modeļa „CRF250L” bāzes. Un, protams, tas nav paredzēts sacīkšu braukšanai, bet gan ikdienas lietošanai.
Kā liecina ražotāja informācija, „CRF250 Rally” ir simpātisks mazlitrāžas modelis, kas spēj izbraukt jebkādus ceļus un neceļus. Tas aprīkots ar dažiem komponentiem, kas ir aprobēti sacīkšu apstākļos, tādēļ padara šo modeli sevišķi izturīgu apstākļiem, kas saistīti nestandarta segumiem un reljefu.
Mazais rallists ir aprīkots ar asimetrisku galveno gaismu optiku, augstu, labu redzamību nodrošinošu aizsargstiklu, kā arī „divstobru” izpūtēju sistēmu no „Termignoni” (oriģinālās „Mugen” vietā).
Japānas tirgū „Honda CRF250 Rally” nonāks jau nākammēnes. Kad tas varētu sasniegt Eiropas dīlerus, informācijas pagaidām nav.
Neceļu priekiem būs pats labums!
Jo sāls - moča masā. Jo tā ir mazāka, jo vadāmība - vieglāka. Enduro vispār sniedz baigo kaifu. Principā, jaudai/kubatūrai tur ne tik liela nozīme.