„Dunlop” prezentē sporta riepu „RoadSmart III”

 

Foto: Publicitātes foto

Dunlop | 24.marts 2016 7:09

Jaunais modelis izstrādāts prasīgiem braucējiem, un radīts, lai būtu labākais savā klasē pēc vadāmības un saķeres, sasniedzot augstākos izturības līmeņus sektorā. Turklāt „RoadSmart III” piemīt par 82% augstāks nobraukuma potenciāls (priekšējai riepai) salīdzinājumā ar galveno konkurentu vidējo rādītāju.

„Dunlop” izdevies sasniegt maksimāli labu saķeri dažādos ceļa apstākļos. Testos konstatēts, ka „RoadSmart III” vadāmība un saķere uz sausa ceļa par 10% pārsniedz četru galveno konkurentu vidējo rādītāju, vienlaikus nodrošinot augstu saķeri un vadāmību arī uz slapja ceļa.

Četras nozīmīgākās RoadSmart III riepas inovācijas

1. Inovatīva protektora konstrukcija

Protektora konstrukciju raksturo uzlabots rievu izkārtojums dažādos leņķos, kas aprēķināts, lai optimizētu protektora stingrību, nodrošinot vienmērīgu nodilumu un saglabājot augstu sniegumu visā riepas ekspluatācijas laikā.

2. Unikāls protektora raksts ar savstarpēji savienotām rievām (iGT)

Konstrukcija nodrošina ātru un efektīvu ūdens aizvadīšanu, lai saglabātu saķeri un vadāmību, pat ja riepa ir nodilusi. Tā izkliedē vairāk ūdens nekā iepriekšējais modelis, it īpaši – lielākos ātrumos.

3. Nākamās paaudzes nanotehnoloģiju savienojums

Ir veikts neticami daudz pētījumu, lai pilnveidotu „RoadSmart III” sastāvu. Lai iegūtu pareizu kombināciju starp riepas gumijas sastāvu pleca daļā un riepas centrā, tika testēti 53 varianti.

Uzlabotais „MultiTread” savienojums ir īpaši izturīgs pret nodilumu un satur unikālu trīs polimēru sajaukumu ar augstas dispersijas silica maisījumu. Tam ir vairākas priekšrocības. Pirmkārt, tas ļauj sasniegt lielāku nobraukumu, turklāt būtiski palielina saķeri uz slapja ceļa. Savienojums nodrošina labāku elastību zemās temperatūrās, tādējādi motocikla vadītājs var braukt pārliecinošāk. Tas ir īpaši svarīgi „SportTouring” sektorā, kur būtiski izjust visa veida laikapstākļus uz ceļa un atbilstoši reaģēt.

„MultiTread” konstrukcijas centra sastāvam ir garāks augstākas molekulmasas polimērs, kas uzlabo gumijas sasaistes spēku.

4. Jauns viskozes korda karkass un priekšas profils

Riepai ir pilnīgi jauna viskozes korda karkasa konstrukcija, kas nodrošina precīzāku stūres vadāmību un kam ir nepieciešams radikāli mazāks vadītāja stūrēšanas spēks, turklāt tā nodrošina arī vienmērīgu nodilumu pa visu riepu. Šī tehnoloģija ir svarīgs faktors labākam nobraukumam. Papildus konstrukcija samazina uzsilšanas laiku. Ir pierādīts, ka tas samazina stūrēšanas spēka starpību, kas vadītājam jāpieliek aukstos un siltos laikapstākļos.

„RoadSmart III” klāstā ir 18 riepu specifikācijas 16 izmēros. Pastāv iespēja izvēlēties divus galvenos aizmugurējo riepu izmērus: 180/55ZR17 un 190/55ZR17. Tādējādi braucēji var izvēlēties standarta „RoadSmart III” aizmugurējo riepu, kas atbilst smagā GT līdz vidējā svara motociklu vajadzībām, vai īpašu SP (sporta) versiju, kas pielāgota atbilstoši specifiskām vieglāku motociklu un sporta motociklu iezīmēm.

“SportTouring riepu tirgus ir prasīgs. Braucēji vēlas riepas, kas nodrošina augstu saķeri, sniedz pārliecību par motocikla vadīšanu un labu sniegumu visā tās lietošanas laikā. Testā pierādīts, ka „RoadSmart III” ir labākā savā klasē pēc saķeres un vadāmības, kā arī pēc nobraukuma snieguma,” saka „Dunlop Europe Moto” mārketinga vadītājs Endijs Mārflīts.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti