Harley-Davidson prezentē jauno 2017.gada Road King Special turinga tipa motociklu 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Harley-Davidson | 13.februāris 2017 9:24

Harley-Davidson prezentē jauno 2017.gada Road King Special. Drosmīga un mūsdienīga izskata jaunais modelis aprīkots ar svaigāko Milwaukee-Eight™ dzinēju, kā arī jaunu priekšējo dakšu un aizmugurējo amortizāciju.

Lielai daļai braucēju Road King ir klasisks Harley-Davidson tūringa klases motocikls. Tā siluets ataino leģendāro vēsturi un dizains, kas izturējis laika pārbaudi, rod savas saknes 1949. gadā, kad pirmais šīs saimes modelis FL skāra lielceļus.

2017. gadā Harley-Davidson savas vēstures almanaham pievieno jaunu, aizraujošu nodaļu, radot Road King Special – motociklu, kas izstaro drosmi un atspīd krietni tumšākās šķautnēs.
Breds Ričards, Harley-Davidson Stila & Dizaina vice-prezidents:
“FL sērija vienmēr ir atspoguļojusi Harley-Davidson braukšanas pieredzes nevainojamību. Mainot hromētās virsmas uz melnām, un, pazeminot motocikla profilu, mēs esam ievietojuši tradicionālo Road King jaunā telpā. Radīts, lai brauktu un brauktu spēcīgi, Road King Special izstaro draudus. Tieši tādu mēs to radījām.”

Svarīgākie akcenti
Izmērcēts melnā un aprīkots ar muskuļoto 1750cc Milwaukee-Eight dzinēju, jaunā Road King Special izskats vada Harley-Davidson Touring līniju jaunā, dramatiska stila virzienā, klasisko Road King modeli interpretējot modernā perspektīvā.

Amortizācijas sistēma ir pieskaņota stila un dzinēja jaunumiem. Jaunie dakšas kārtridži nodrošina uzlabotu triecienu slāpēšanas kontroli, savukārt aizmugurējie amortizatori ir pilnībā pārveidoti -tagad ar hidraulisko (nevis gaisa) amortizatora pirms-spriegojuma regulāciju.

Road King Special tiks piedāvāts četrās krāsās: Vivid Black, Charcoal Denim, Hot Rod Red Flake Hard Candy Custom, Olive Gold.

Stils
Masīvais, melni glancētais luktura korpuss ir Road King Special raksturojošais stila elements. 9 collu garā, 1,25 collu platā mini-ape stila stūre nostāda braucēju agresīvā braukšanas pozīcijā, kas ir ērta arī tālākos pārbraucienos.

Melnie elementi caurauž Road King Special dizainu: motora aizsargs, stūre un rokas kontroles elementi, spoguļi, pagrieziena signāli, motora vāki, gaisa filtra kastes vāks, izpūtēji un izpūtēja aizsargi lepojas ar tumšo raksturu. Hroms atlicis tikai dažos stila elementos – sānu somu apakšā, uz vārstu bīdstieņu korpusa un vārstu kompensatora vākiem, uzsverot ikoniskā V-Twin formu no Milwaukee-Eight dzinēja. Dzinējs ir aprīkots ar jaunu sadales vārpstas vāka emblēmu, kā arī, degvielas bākas konsole un gaisa filtra vāks ir aprīkoti ar jauna dizaina uzlikām.

Jaunie, melni glancētie lietie 19 collu priekšējie alumīnija diski dominē motocikla ārējā veidolā. Aizmugurē, pagarinātās “Stretched” sānu somas plūst pāri izpūtējiem, kas piešķir motociklam pazeminātu izskatu, burtiski piespiežot to pie zemes. Lai sasniegtu šādu efektu nebija pat nepieciešamības samazināt amortizatora gājienu. Harley-Davidson “Smart Security System” ir Road King Special standarta aprīkojumā.

Dzinējs
Jaunums! Visiem 2017. gada Harley-Davidson tūringa motocikliem Milwaukee-Eight dzinējs piedāvā ātrāku droseles atsaucību, lielāku apdzīšanas jaudu, dzidrāku skaņu, gludāku braucienu un košas izjūtas, ko braucējs vēlās no Harley-Davidson tūringa motocikla dzinēja.

Road King Special ir pirmais modelis, kas aprīkots ar Milwaukee-Eight viscaur-melno dzinēja apdari.

• Lielāks griezes moments
Katrs Milwaukee-Eight dzinējs piedāvā par 10% lielāku griezes momentu nekā dzinēji, kas sastopami pārējos Touring modeļos. Papildus palielinātajai nobīdei, Milwaukee-Eight dzinējam ir lielāka kompresijas pakāpe un četrcilindru galva ar 50% lielāku ieplūdes un izplūdes kapacitāti. Dzinēja galvas vārstiem vairs nav nepieciešama regulācija. Jaunā dizaina vārstu rokeri ir iestatīti rūpnīcā uz mūžu. Duālās aizdedzes sveces katrā cilindrā veicina efektīvāku degvielas sadegšanu. Vienas ķēdes piedziņas sadales vārpsta ir vieglāka, mehāniski mazāk sarežģīta un rada mazāku berzi un skaņu.

• Straujāks paātrinājums
Milwaukee-Eight dzinējs sver tikpat cik priekšgājējs, tāpēc viss papildu spēks tiešā veidā konvertējas uzlabotā paātrinājumā. Milwaukee-Eight 107 paātrinās par 11 procentiem ātrāk no 0-100 kmh - tas ir pielīdzināms triju motociklu garumu pārsvaram, un 11 procentus ātrāk no 100-130 km/h augstākajā pārnesumā, kas ir pielīdzināms divu motociklu garumu pārsvaram, salīdzinot ar Twin Cam High Output 103 dzinēju.

• Siltuma vadība
Milwaukee-Eight dzinējs piedāvā uzlabotu braucēja un pasažiera termālo komfortu, pateicoties samazinātai siltuma absorbcijai, palielinātai siltuma novadīšanai un pārveidotai izplūdes sistēmai. Milwaukee-Eight 107 dzinējs piedāvā precīzu dzesēšanas stratēģiju, kas vada eļļas plūsmu apkārt cilindra galvas karstākajām vietām. Jauns detonācijas sensors katram cilindram nodrošina precīzāku laika kontroli. Aizmugurējais izpūtējs un izpūtēja katalizators ir pārvietots, lai karstumu aizvadītu prom no pasažiera. Tukšgaitas apgriezienu skaits ir samazināts no 1000 uz 850 apgriezieniem minūtē.

• Uzlabota ergonomika
Jauns, slaidāks kartera vāks un zemā profila forma gaisa filtra vākam, nodrošina vairāk vietas braucēja kājām sēžot un balstoties pret zemi. Visi ar Milwaukee-Eight aprīkotie modeļi ir aprīkoti ar “Assist” un “Slip” sajūgu ar uzlabotu hidraulisko iedarbināšanu.

• Samazināta vibrācija
Gumijas dzinēju spilvenos balstītais Milwaukee-Eight dzinējs ir aprīkots ar dzinēja kloķvārpstas balansieri, kas par 75 procentiem samazina vibrāciju tukšgaitā, sniedz patīkamāku sajūtu un komfortu vadītājam un pasažierim, saglabājot Harley V-Twin dzinēja klasisko raksturu.

• Bagātāka izpūtēja skaņa
Vieglāki vārsti, viena sadales vārpsta, optimizēts vāka dizains un uzlaboti transmisijas komponenti lieliski samazina mehāniskās piedziņas troksni. Motora ieplūde un gaisa filtrs ir veidoti tā, lai samazinātu ieplūdes trokšņus, tomēr nodrošinot maksimālu gaisa plūsmu. Rezultātā, jaunais Milwaukee-Eight dzinējs ir klusāks, ar bagātāku izpūtēja skaņu, kas atbilst visiem globālajiem skaņas un emisijas standartiem, vienlaikus rezonējot izpūtēja dārdoņai.

• Uzlabota uzlāde
Milwaukee-Eight dzinēja uzlādes sistēma par 50 procentiem vairāk lādē akumulatoru tukšgaitā, nodrošinot jaudas prasības Touring braucējiem, ieskaitot piederumu apgaismojumu, audio, apsildāmo ekipējumu un citus aksesuārus.

Šasija
Road King Special komforts un kontrole uzlabo pilnīgi jauni priekšējās un aizmugurējās amortizācijas komponenti, kas komplektē visus 2017. gada Harley-Davidson Touring motociklu modeļus.

Jaunais emulsijas tipa aizmugurējais amortizators nodrošina par 15 līdz 30 procentiem lielāku pirms spriegojuma regulāciju nekā iepriekšējie Touring standarta amortizatori. Priekšējiem amortizatoriem ir jauna divu virzienu vārstu amortizācijas tehnoloģija, kas darbojas gluži kā sacīkšu stila kārtridžu dakša ar lineārās amortizācijas īpašībām un samazinātu svaru.

“Reflex Linked” bremzes ar ABS nodrošina spēcīgu un kontrolējamu apstāšanās veiktspēju.

Vairāk informācijas par Road King Special, Milwaukee-Eight dzinēju un pilnu Harley-Davidson Touring motociklu klāstu atradisiet šeit http://www.h-dmediakit.com, ka arī pie Latvijas dīlera - SIA Motofavorīts – pārstāvja Montas Tiltiņas monta.tiltina@motofavorits.lv

Fotogrāfijas presei : https://failiem.lv/u/dvysb77k#

Preses relīzi sagatavoja Tatjana Voitenko, HD sabiedrisko attiecību konsultants, t. +371 29224-007, tatjana@bonda.lv

Par Harley-Davidson Motor Company
Kopš 1903. gada, Harley-Davidson Motor Company ir piepildījusi personiskās brīvības sapņus ar kruīzeru, tūringa un custom motocikliem, braukšanas pieredzi un pasākumiem, kā arī Harley-Davidson motociklu rezerves daļu, aksesuāru

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Mehs 13.februāris 2017 12:59
1 0 Atbildēt

Reklāmas buklets tulkots diezgan idiotiskā nelatviskā manierē..

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti