Jaunais 2017. gada Harley-Davidson Street Rod: radīts, lai valdītu pilsētā 2

Foto: Publicitātes attēls

Tatjana Voitenko | 9.marts 2017 11:28

Jaunajam 2017. gada Harley-Davidson® Street Rod™ modelim ir uzlabots dzinējs, parocīga jaudas kontrole un izteiksmīgs Harley-Davidson Dark Custom™ stils.

Motocikla rāmis piemērots agresīvākai un asākai braukšanas manierei, drošai un uzticamai līkumu veikšanai, nodrošinot pilnīgu braucēja kontroli pār spēkratu. Harley-Davidson® Street Rod™ radīts uz ielas motocikla bāzes, lai valdītu pilsētā.

Jaunā modeļa uzlabojumi:

 Muskuļots vidējās klases motocikls ar palielinātu jaudu, vieglāku un precīzāku vadāmību un agresīvākam braukšanas stilam
 Street Rod’s™ jaunais High Output Revolution X™ 750 V-twin dzinējs ar lielāku pīķa jaudu un lielāku griezes momentu pie plašāka apgriezienu diapazona
 Jauna rāmja ģeometrija, 17 collu priekšējais un aizmugurējais ritenis – atsaucīgākai un precīzākai vadāmībai
 43mm USD amortizatori ar atdalītu rezervuāru aizmugurējiem amortizatoriem
 Dubultie 300mm priekšējie bremžu diski aprīkoti ar ABS standarta komplektācijā.
 Trīs iespējamie krāsojuma veidi: Street Rod’s™ Dark Custom™ stilā, modeļa individualitātes un stila labākai izcelšanai

Jaunais 2017. gada Harley-Davidson® Street Rod™ modelis ir radīts, lai izbrīnā ieplestos Jūsu acis un radītu jaunas cerības. Radīts uz ielas motocikla bāzes, lai valdītu pilsētā – lai radītu prieku un izbaudītu braucienu.

Uzlabots High Output Revolution™ X 750 dzinējs, apveltīts ar lielāku griezes momentu tieši pie dzinēja vidējiem apgriezieniem, lielāka jauda pie maksimāliem apgriezieniem, lielāki maksimālie apgriezieni. Dzinējs ir ievietots rāmi, kura kontūras veidotas ar daudz asākām, ģeometriskām līnijām agresīvākam braukšanas stilam. Ir pārveidota motocikla piekare, bremzes un riteņi.

Jaunais modelis labi iekļaujas Street Rod™ spēkratu līnijā. Harley-Davidson Dark Custom™ sakumpušais stils (ar mājienu uz agresīvu braukšanu), izveidots kā piedzīvojumu meklētāja braucamais, kas rada iespaidu, ka motocikls raujas uz priekšu.
Street Rod™ ir iespējams trīs krāsu versijās:

• Vivid Black
• Charcoal Denim
• Olive Gold

Mathew Weber, Harley-Davidson galvenais inženieris: “Street Rod’s jaunais High Output Revolution X 750 ir ar labāku gāzu apmaiņas sistēmu dzinējā, augstāku kompresijas pakāpi un lielākiem maksimālajiem apgriezieniem. Tas piesaista uzmanību. Mēs izveidojām motocikla rāmi, kurš būtu piemērots agresīvam un asākam braukšanas stilam, drošai un uzticamai līkumu izbraukšanai, sasverot motociklu. Rezultātā mēs panācām ideālu attiecību starp sēdpozīciju, kāpšļu izvietojumu un plato stūri, kura nodrošina pilnīgu braucēja kontroli pār spēkratu. Šobrīd Street Rod izskatās satriecoši labi un ir tuvs sākotnējai iecerei – sniedz visu ko gaidījām!”

Vairāk jaudas pie vidējiem dzinēja apgriezieniem kā arī maksimālie apgriezieni palielināti par 1000 apg/min.
Street Rod™ ir aprīkots ar šķidrumdzeses, OHC 8V 60° V-Twin High Output Revolution™ X 750 dzinēju, kam ir par 20% vairāk zirgspēku un par 10% lielāks griezes moments nekā iepriekšējam Street 750. Pīķa jauda ir pie 8,750 apgr/min., bet griezes momenta maksimums tiek sasniegts pie 4000 apgr./min. Jaudas līkne veidota tā, lai optimālie jaudas režīmi būtu pie 4000 - 5000 apgr./min. Tas darīts tāpēc, lai dzinēja darba režīms būtu maksimāli piemērots ikdienas braukšanas režīmiem

Ir izveidota lielāka gaisa ieplūde, kā arī 42 mm degmaisījuma padeves kanāli, jauna 4 vārstu cilindru galva un jauna profila sadales vārpsta, kā arī labākas caurplūdes gāzu izplūdes sistēma. Tas viss veidots labākai gāzu apmaiņai, efektīvākai degvielas maisījuma padevei. Kompresijas pakāpe ir pacelta no 11.0: 1 uz 12.0:1. Maksimālie dzinēja apgriezieni paaugstināti no 8000 apgr/min uz 9000 apgr/min.

Asāka ģeometrija, jauna piekare un bremzes nodrošina veiklāku vadību.
Street Rod™ rāmis ir veidots tā, lai atbilstu jaunajiem dzinēja jaudas režīmiem. Priekšējā dakša aprīkota ar 43 mm amortizatora stieņiem, kas stiprināti alumīnija tiltiņos -tas samazina motocikla kopējo svaru. Priekšējās dakšas sagāzuma leņķis no 32 grādiem ir izmainīts uz 27 grādiem, kas veicina labāku vadāmību.

Jaunie aizmugures piekares amortizatori ir aprīkoti ar papildus ārējo rezervuāru. Šāda konstrukcija ļauj palielināt balstiekārtas gājienu par 31% - uz 117 mm. Tas nodrošina lielāku komfortu braukšanas laikā un ļauj amortizēt lielākus triecienus.

Jaunā sēdekļa forma labāk fiksē braucēja stāvokli. Sēdeklis ir pacelts līdz 765 mm un nodrošina labāku pārskatāmību, vadot motociklu. Street Rod™ ir aprīkots ar jaunu kāpšļu sistēmu, kas nodrošina ērtāku motocikla noturēšanu stacionārā stāvoklī. Jaunā kāpšļu konstrukcija ļauj daudz zemāk sasvērt motociklu pagriezienos – 37,3 grādi pa labi un 40,2 grādi pa kreisi (iepriekš 28,5 grādi uz abām pusēm

Platā dragreisa-stila stūre veido daudz agresīvāku braucēja sēdpozīciju. Spoguļi var tikt montēti gan virs stūres, gan zem – tā lai skatu netraucē braucēja rokas.

Street Rod™ ir aprīkots ar 17 collu priekšējo un aizmugurējo alumīnija riteni ar melniem spieķiem. Riteņiem uzstādītas Michelin Scorcher 21 radiālās riepas. To izmērs 120/70R17V priekšā un 160/60 R17V aizmugurē; Priekšā uzstādītas dubultās 300 mm disku bremzes ar divu virzuļu/cilindru suportiem, kas aprīkotas ar ABS. Protams, standarta aprīkojumā ietilpst drošības sistēma “Harley-Davidson’s Smart Security System”.

Dark Custom™ “rozīnīte” ir jaunās izmaiņas un papildaprīkojums.
Street Rod™ trumpis ir uzlabotais dzinējs, parocīga jaudas kontrole un acis priecējošais Harley-Davidson Dark Custom™ stils. Biezs, melns krāsojums priekšējai “dakšai” un tā savienojuma tiltiņam, aprīkots ar jaunu ātruma mērvienību paneli( korpusa krāsojumā, ar melnu uzsvaru centrā) un smaguma centru, vērstu uz motocikla piekares priekšējo daļu. Aizmugurējā noslēguma daļa (aste) aprīkota ar perforēto dubļu sargu, LED pagriezienu un bremžu gaismām.

Paaugstināta sēdpozīcija un 17 collu riteņi veido Street Rod™ atlētisko tēlu, komplektā ar jauno gaisa filtra noformējumu. Tā apcirptā izplūdes sistēma rada skarba braucamā koptēlu.

 

 
Visi komentāri
 
Eriks_Grigis 10.marts 2017 14:59
0 0 Atbildēt

Cena Vācijā no 7.485 €

Eriks_Grigis 10.marts 2017 15:00
0 0 Atbildēt
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

600 Zs spēcīgs un 305 km/h ātrs – Audi iepazīstina ar RS6 Avant universālu (+ FOTO) 2

Vācijas autobūves kompānija prezentējusi jaunās paaudzes RS6 Avant universālu, kas aprīkots ar 600 Zs jaudīgu motoru un spēj sasniegt 305 km/h. Lasīt vairāk

 

Bauskas novadā autovadītājs nāvējoši notriec gājēju un pamet notikuma vietu 3

Pirmdienas vakarā kāds autovadītājs Bauskas novadā nāvējoši notriecis gājēju un pametis negadījuma vietu, aģentūru LETA informēja Valsts policijas Zemgales reģiona pārvaldes pārstāve Ieva Sietniece. Lasīt vairāk

 

"Volvo XC60" popularitātes vilnī (+ VIDEO) 13

,,Volvo XC60" uzvaras gājiens lietoto auto tirgū turpinās! Cik labs šis auto ir ekspluatācijā un ar kādām problēmām var saskarties nākotnē - šajā video apskatā. Lasīt vairāk

 

Antīkie un senie auto izbrauks “Baltijas ceļu” (+ VIDEO)

Šodien Rīgā un arī pie Rundāles pils bija iespēja redzēt ikgadējo Retro auto parādi. Bet rīt no rīta spēkrati sāks ceļu no Viļņas Ģedimina laukuma atpakaļ cauri Latvijai uz Tallinu - tie izbrauks “Baltijas ceļa” maršrutu kā atgādinājumu par unikālo akciju, kas pirms 30 gadiem savienoja trīs Baltijas valstu galvaspilsētas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti