Par „Laborghini” izskatu turpmāk gādās bijušais „Porsche” dizaineris 2

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 10.marts 2016 11:20

Par „Lamboghini” šefdizaineri iecelts 42 gadus vecais vācietis Mitja Borkerts. Atgādināsim, ka viņa priekštecis šajā amatā Filipo Perini nesen kā pārcēlies darbā uz dizaina ateljē „Italdesign”.

Kā liecina koncerna „Volkswagen AG” mājas lapā atrodamais Borkerta CV, viņš ir absolvējis Pforchaimas augstskolas Transporta Dizaina nodaļu, bet beidzamos 17 gadus strādājis „Porsche” dizaina departamentā, kur beigu beigās uzdienējies līdz eksterjera dizaina nodaļas vadītāja amatam. Darbu „Lamborghini” Borkerts oficiāli uzsāks 4.aprīlī.

Darbojoties „Porsche”, Mitja Borkerts ir piedalījies pie rodstera „Boxter” otrās paaudzes, kā arī krosoveru Macan un Cayenne izveides, bez tam vadījis konceptu „Panamera Sport Turismo” un „Mission E” dizaina komandas.

Starp citu, „Lamborghini” nesen kā atskaitījās par pagājušā gada rezultātiem. Proti, pērn sporta automobiļu ražotājs pirmo reizi kompānijas pastāvēšanas vēsturē pārsniedza maģisko trīs tūkstošu robežu, kopumā pasaules tirgos pārdodot 3245 automašīnas, kas ir par iespaidīgiem 28% vairāk nekā 2014.gadā. 

 
Visi komentāri
 
MaDDeX93 10.marts 2016 12:00
0 0 Atbildēt

Nu vāciešiem jau skaistas mašīnas tai skaitā Porsche, tad nu lai veicas.

Sviesc 10.marts 2016 13:16
0 0 Atbildēt

Tagad visi lambo buus ar porsha sejaam. :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti