„Chevrolet” parāda visniknāko „Camaro” 6

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 16.marts 2016 15:13

Kompānija „Chevrolet” prezentējusi „Camaro ZL1”. Tā tradicionāli tiek apzīmēta jaudīgākā un dinamiskākā no sērijveidā izgatavojamajām sportiskās kupejas „Camaro” komplektācijas versijām.

„ZL1” speciālie aerodinamiskie uzlabojumi piešķīruši „Camaro” patiešām dusmīgu izskatu. Automobilis ieguvis atšķirīgas konfigurācijas priekšējo buferi ar stipri pazeminātu „apakšlūpu”, ko papildus izceļ zem tās piestiprinātais splitera širmītis, citādu motora pārsegu, paplatinātas riteņu arkas, lielāku antispārnu uz bagāžnieka vāka, kā arī „Goodyear Eagle F1 Supercar” zemprofīla riepās apautus oriģināla dizaina 20-collīgus riteņu diskus.

Interjerā jaunumu ievērojami mazāk – tik vien kā ar sarkanām šuvēm dekorēti „Recaro” sporta sēdekļi, stūres rats ar saplacinātu apakšdaļu un nedaudz parocīgāks pārnesumu selektora rokturis.

Kā jau iepriekš bija paredzams, „Camaro ZL1” aprīkojumā nonācis tas pats

6,2 l V8 ar turbokompresoru, kas tiek izmantots „Corvette Z06”. Vienīgi atšķirībā no līdzšinējās prakses tas „Camaro” versijā nav tik izteikti deforsēts, proti, dzinējs zaudējis vien 10 „zirgus” un šeit attīsta 640 ZS un 867 Nm. Komplektā šai spēkstacijai „Chevrolet” piedāvā vai nu sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu vai arī jauno desmitpakāpju „automātu”. Jaunās paaudzes „ZL1” dinamiskie parametri pagaidām netiek atklāti.

Toties ražotāja informācija atklāj, ka „Camaro ZL1” aprīkojumā ir „Magnetic Ride” adaptīvā balstiekārta, elektroniski vadāms diferenciālis, jaudīgas bremžu mašīnas no „Brembo” klāsta, automātiskā griezes momenta sadales sistēma, „launch control” starta sistēma, kā arī „Driver Mode Selector”, kas ļauj izvēlēties konkrētam ceļa stāvoklim un vadītāja noskaņojumam atbilstošāko braukšanas režīmu.

Modeļu gammas niknākā „Camaro” oficiālā pirmizrāde paredzēta marta beigās notiekošajā Ņujorkas spēkratu šovā, bet tirdzniecībā tas nonāks jau rudens pusē. Tiesa, mums tas nav īpaši aktuāli, jo „Chevrolet” zīmols ir pametis Eiropas tirgu. 

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Janozaurs 17.marts 2016 17:24
1 0 Atbildēt

Šiten gan nepiekrītu. Bmw visi vienādi, volvo visi vienādi. Audi visi vienādi, utt.

Paņem bmw 5.to sēriju, paaugstini klīrensu, sanāks x5; samazini, sanāks 3.-ā sērija. Paaugstini to, sanāks x3.... utt.

Dizaineris tiek paaicināts tikai vienu reizi. Katras jaunas paaudzes radīšanai. :D

Chevroleti atšķiras. Suburbans un silverado līdzīgi, bet no viņiem camaro grūti "uztaisīt". Corvete vēl atšķiras. Tā atgādina eiropas sporta auto. Citi modeļi - cruze, spark... vēl savādāki.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti