Vācu marka ar jauno 911 saimi nopelnījusi 2,24 miljardus eiro.
Porsche kārtējo reizi pierādījis, ka prot “taisīt biznesu” – astotās paaudzes 911 modelis atnesis kompānijai 2,24 miljardus dolāru, kas ir aptuveni 30% no kopējiem ieņēmumiem. Tajā pašā laikā pārdoto 911 skaits nebūt nav tik liels un veido vien 11% (38 750) no kopējā Porsche pārdošanas apjoma, ziņo Bloomberg.
Otrajā vietā ierindots Aston Martin DBX, kas vēl tikai gaida ražošanas startu, bet jau pasūtīts 4 500 eksemplāru skaitā - 21 procents no kopējās peļņas, bet trešo vietu ieņem Ferrari F8 Tributo, kas Itālijas uzņēmumam ienes 17 procentus no kopējās peļņas.
Ceturtajā un piektajā vietā atrodas BMW X5 un Mercedes-Benz GLE, kas savām kompānijām atnesuši attiecīgi 1,675 (16% no kopējās peļņas) un 1,565 miljardus eiro (16% no kopējās peļņas).
Interesanti, ka pēc pārdošanas apjomiem Porsche 911 apsteidz Bentley, Ferrari, Aston Martin, Ferrari un Lamborghini kopā ņemot. Tiek uzskatīts, ka Ferrari un Lamborghini mākslīgi ierobežo savu automobiļu skaitu, lai uzturētu ekskluzivitāti, taču tas nebūt nemazina vācu ražotāja sasniegtā nozīmīgumu.
Ha, ha, ha - te diezgan skaidri redzams kapēc 911 netiek pagaidām likts virsū ne hibrīds ne arī elektro. Tauta ar savu naudu ir nobalsojusi par tiem uato. Tehniski jaunajam modelim būs iespēja lietot jebkuru hibrīdversiju, bet izskatās ka šamie nekur nesteidzas, tā kā tauat - ķeriet normālus braucamos, kamēr tos vēl ražo ;)
būsi nedaudz atpalicis - rekur tikko pilnīgi elektrisko Taycan palaida, drīz būs pie dīleriem
Taycan nav 911 ja neesi pamanījis
Ir tikai viens sīkumiņš - tā situācija ar nehibrīda 911 ir iespējama tieši tāpēc, ka to modeļu nav pārāk daudz - un gan jau to elektrisko tajkānu ir jāpalaiž tieši tāpēc lai varētu saglabāt 911 bez hibrīda.