Visi komentāri - Vācijas TÜV nosauc 10 uzticamākos lietotos auto modeļus

Vācijas TÜV nosauc 10 uzticamākos lietotos auto modeļus 23

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 25.aprīlis 2020 14:13

Vācijas Tehniskās inspekcijas asociācija (TÜV) nosaukusi 10 uzticamākos lietotos automobiļus, kas visretāk viesojušies servisā kādu tehnisku bojājumu dēļ.

TÜV nosaucis 10 labākos auto modeļus tiem, kas meklē drošu un uzticamu transportlīdzekli. Eksperti uzsver, ka tam nebūt nav jābūt tikai nedaudz pabrauktam vai tikai dažus gadus vecam automobilim.

Ekspertu vērtējumā nekļūdīsies tie, kas kārtis liks uz Audi – vai tas būtu sportiskais TT, dižpārdoklis A3 vai pieprasītais krosovers Q5 – šī ir uzticama tehnika, kas kalpos gadiem ilgi. Mīnuss ir Ingolštates automobiļu cena, kas turas augsta arī pēc salīdzinoši lieliem nobraukumiem.

TÜV desmitniekā iekļuvuši Audi A3, Audi TT, Audi Q5, Mercedes A-klase, Porsche 911, Ford C-Max, BMW X1, A3, Mini Countryman, Toyota RAV4 un VW Golf Plus/Sportsvan.

Nesen pētījumu par uzticamākajiem 2019.gada auto modeļiem publicēja ASV analītiskais centrs J.D. Power. Šajā gadījumā tika ņemta vērā statistika par trīs gadu veciem automobiļiem un problēmām, ar kurām īpašnieki saskārās divu ekspluatācijas gadu laikā.  J.D. Power par labāko atzina Dienvidkorejas zīmolu Genesis, bet pirmajā trijniekā iekļuva arī Lexus un Buick.

 

 
Visi komentāri
 
anonimikis 25.aprīlis 2020 16:10
23 42 Atbildēt

Aužus jau pamatā pērk ļauži, kuriem tas ir pirmais un vienīgais automobilis mūžā. Citu vairs nevarēs atļauties.

Sk 25.aprīlis 2020 18:19
33 29 Atbildēt

Wow kāds Tu eksperts

Varbūt kādreiz izlien no alas, iemācies nopelnīt un tad nebūs jābomžo un jāpērk visādi nobraukti sūdi...

MarinZaris 25.aprīlis 2020 22:57
5 14 Atbildēt

Izlien pats no alas!

Sk 26.aprīlis 2020 0:52
11 2 Atbildēt

Nu iepostē šeit bildi ar savu auto pienapuik, apskatīsim un paspriedīsim cik izturīgs tas ir

ceomp 25.aprīlis 2020 18:42
22 19 Atbildēt

Kad ir atrasts īstais un pareizais audi serviss, no tādas laimes vairs nevar atteikties. Tad katrs nākamais auto arvien ir audi. Servisam auto īpašnieka dzīvē ir liela nozīme, vai zin.

ll 25.aprīlis 2020 23:39
1 9 Atbildēt

tas tiesa...Iesaki labu audi servisu?

ro 25.aprīlis 2020 21:11
12 0 Atbildēt

Palīgskolā mācījies,ka tik viedi secinājumi?

aizejošais 26.aprīlis 2020 7:08
5 2 Atbildēt

Vācijas Tehniskās inspekcijas asociācija (TÜV) jau izsenis ir daudz labvēlīgāka pret saviem pašmāju ražojumiem, kā pret importētiem spēkratiem. Ja viņu sarakstā, piemēram, kā labs parādās kāds Audi, bet kā ne tik pat labs parādās uz tā paša konveijera kopā klapēts VW, Škoda, vai Seat, tad tendence paliek labi saprotama.

Piemēram, UK klientu apmierinātības aptaujās Auži nebūt nav pirmajās vietās.

tas gan 26.aprīlis 2020 7:38
3 5 Atbildēt

arī Amerikā Audi nav, bet mēs tak braucam ar Vācijā pirktām mašīnām, ne tā?

Trader 26.aprīlis 2020 9:48
14 4 Atbildēt

Es domāju viņiem arī ir cits uzskats par to, kas skaitās uzticams, un kāda ir samaksa par to, vācietis ir vācietis, nav sevišķi pieradis kalpot un braukt ar plastmasas sūdiem, kā fords, kijas hjundaji un vel franču kropļi, domājams tas arī diezgan iespaido rezultātu.

aizejošais 26.aprīlis 2020 9:55
7 6 Atbildēt

manā grāmatā uzticams ir tāds, kam uz servisu jābrauc tad un tikai tad, kad ir jāveic kārtējā apkope.

Trader 26.aprīlis 2020 12:44
7 4 Atbildēt

Nu tad tu esi lohs pēc būtības

Nu noperc jaunu toyotu un brauc ar viņu 10 gadus, un tā pa 50k gādā, vēlams vairāk pa pilsētu, paskatīsimies ko tad tu teiksi...

Nav tāda auto kuram kaut kas neplīstu, ir tikai primitīvāki auto.

Cik daudz dažādu dzinēju piedāvā vācietis viena auto kuzavam un cik jāpānis, attiecība varetu būt 10:2. Nemaz nerunājot par par dažādiem aprīkojuma līmeņiem. Kā piemēru, varu tev nosaukt zāles pļāvēju, tas var būt parast zāles pļāvējs, vai zāles pļāvējs "pašgājējs" ar apsildāmu rokturi, automātisko starteri, stop and go funkciju, glāžu turētājiem, slapjās zāles pretslīdes funkciju, 30 izpūtējiem, kvepu filtru, suņa sūdu savācēju, automātisko klīrenca kontroli utt. Un tam visam jāmaksā tik daudz, lai patērētājs varētu to iegādāties, plus algas inženieriem par tehnoloģiju izstrādi utt. Un kā tev šķiet kuram no zāles pļāvējiem varbūtība, ka kaut kas saplīsīs būs lielāka?

aizejošais 26.aprīlis 2020 12:57
14 9 Atbildēt

lohs ir tas, kam to visu papildaprīkojumu vajag, un tas, kam vajag jāties pa pilsētu 50 tūkstoši km gadā ar dajebkādu automašīnu

Trader 26.aprīlis 2020 19:47
4 3 Atbildēt

Jā nu kādriez to pašu teica par el. logiem, kondicionieriem utt., ja tev nevajag, tas nenozīmē, ka citiem nevajag! Vari taču nopirkt vācu auto bez šī aprīkojuma, parastu manuālīti, ņem un brauc kur problēma? Es vairāk par to, ka ir tādi lohi, kā tu, kuri nesaprot, kā tā "neuzticamība" rodas un radās...

feciic 26.aprīlis 2020 12:03
7 0 Atbildēt

Atslēgas vārds ir trīs gadi, neviens no minētajiem nav masveidīgs korporatīvo autoparku dalībnieks, A3 sedans varbūt vienīgi, attiecīgi gada nobraukumi būs par kārtu mazāki kā vidējam pasātam, mondeo vai golfam. Uz to vēl vairāk norāda tas ka Golf plus/sportsvan ar parasto golfu ir tehniski 1:1.

Kukijaka 26.aprīlis 2020 18:43
2 9 Atbildēt

Audi smird

eidis 27.aprīlis 2020 10:34
4 0 Atbildēt

Audi normālā komplektācijā maksā tik daudz, ka to pērk pārtikušāki cilvēki. Tie arī labāk auto uztur un cecīgi tas mazāk plīst (jo kaites novērstas jau "regulārās apkopēs", kas nav tas pats kas "ārkaŗtas").

Man personīgi reprezentatīvāks likās ADAC izsaukumu statistikas apkopojums. Tajā gan vācu auto nebija nekādā augstā pozīcijā.

Tgd diezkapēc to statistiku nevaru atrast. Un slinkums gan arī ir.

Kalnritens 27.aprīlis 2020 12:18
0 2 Atbildēt

Kāds pārsteigums! Tikai 1 modelis ražots ārpus Vācijas, saskatu interešu konfliktu. Japāņiem būtu jāaizņem ap pusi no top10, un Land Cruiser tur būtu jābūt iekš top 3

Eidis 27.aprīlis 2020 13:23
2 0 Atbildēt

Lankruzeirs ieņemtu top +1 vietu, jo to ir par 99.9 procentiem mazāk kā audi a3...

Jk 27.aprīlis 2020 16:09
2 0 Atbildēt

BMW vispār nav laikam, apspriež tik AUDI. Tā jau ir, kas kuram sāp, par to runā. Tas kurš brauc ar trolejbusu un spriež kura mašīna mēsls. Ir vis īstākais eksperts!

Andrius 27.aprīlis 2020 17:34
2 2 Atbildēt

Viņi nezina kas ir Volvo...

Fernweh 28.aprīlis 2020 23:22
1 0 Atbildēt

Būtu dīvaini, ja Vācijas TUV slavētu auslanderu ražojumus

Auto 29.aprīlis 2020 9:57
0 0 Atbildēt

Toyota RAV4 aha, kurš no dīzeļiem? Vai tomēr bendzīns? Nekādas sajēgas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti