Audi vadītājs Dīsmans – fosilā degviela jāizbeidz iegūt 41

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 6.decembris 2021 5:17

Klimata konferencē, ko organizēja izdevums Spiegel un Boston Consulting Group (BCG) Audi izpilddirektors Markuss Dīsmans pieprasīja pārtraukt fosilās degvielas ieguvi, jo tikai tā var izpildīt klimata mērķus.

 “Klimata pārmaiņas izraisa fosilā degviela,  ko iegūstam no zemes dzīlēm. Tam vajadzētu apstāties. Mums ir vajadzīga sabiedrība, kas brīva no fosilās atkarības, ”viņš teica. Audi to iecerējis panākt ar elektrifikācijas palīdzību, lai gan līdz zīmola pilnīgai pārejai uz elektrisko piedziņu atlikuši vairāk nekā desmit gadi.

Šī gada sākumā Audi paziņoja, ka līdz 2025. gadam tā klāstā būs 20 pilnībā elektriski transportlīdzekļi, bet līdz 2033. gadam vairs nebūs neviena modeļa ar iekšdedzes dzinēju. Vienlaikus Audi sola, ka sākot ar 2026. gadu visi jaunie zīmola modeļi, kas nobrauks no konveijera, izmantos tikai elektrisko piedziņu.

Uzlādējamie Plug-in hibrīdi, pēc Dīsmana domām, "aizvērs plaisu" starp ICE un elektriskajām automašīnām, tādējādi "izlīdzinot pāreju uz elektrisko piedziņu". Audi izpilddirektors piebilst, ka "tuvākajos gados joprojām būs vieta hibrīdiem", bet runājot par elektromobiļiem, Audi vadītājs uzsvēra arī infrastruktūras nozīmi, norādot, ka tur, kur elektromobiļi, tur jābūt uzlādes stacijām, turklāt to tiešām nevar būt par daudz.

Audi šefs domā, ka automašīnas ar lieliem akumulatoriem īpaši tālām nobraukumiem negūs lielu atsaucību, tieši otrādi – elektromobiļu infrastruktūras attīstība un uzlādes staciju skaita palielināšanas padarīs tos par nevajadzīgiem un neizdevīgiem, bet ražotāji pāries uz mazākiem akumulatoriem, kas ļaus samazināt automašīnu masu un cenu.

 
41 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
REXX 6.decembris 2021 6:25
26 7 Atbildēt

Tas ir bēdīgi, ka tāda liela koncerna vadītājs runā tādas muļķības. Kas tam čalim galvā? Tiešām neredz neko citu, kā sava koncerna peļņu? Ne jau par ekoloģiju tas viss....

Jumu 6.decembris 2021 7:06
18 3 Atbildēt

Es laikam nodzīvošu mūžu un nomiršu nekā nesapratis no šādiem skricelējumiem. Ar ekoloğiju šeit noteikti nav nekāda sakara. Šeit drīzāk uzpirkt valstu vadītājus ar kaut kādiem samurgojumiem par globālo sasilšanu, lai pieņem likumus par auto elektrifikāciju. Un tad rodas tas darbības lauks. Akumlatoru, uzlādes ierīču, elekrodzinēju ražošana. Un kas pirmais ir gatavs to uzsākt, tam piķis kabatā.

Elektro auto pēc konstrukcijas sanāk pat vienkāršāka kā ar benzīna vai dīzeļa dzinējiem un jābūt uz pusi lētāka, pēc būtības tas pats elektro skrejritenis, tikai liela izmēra.

WALA 6.decembris 2021 7:00
9 4 Atbildēt

Kad vienreiz "lieli kungi" sajēgs, ka ne visur ir Vācija ar mērenu klimatu, labu vai pat izcilu sab. transu utt. Un pat infrastruktūra EV gan jau ka ir tāda ar kuru nav jājūtas kā idiotam. Bet arī tad es īsti neticu ka aizvietojot visus ICE ar BEV tiks iegūts risinājums kurš ir ilgtspējīgs un reizē spēj apmierināt cilvēku pārvietošanās vajadzības ...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: VW T-Cross ar lielisku gaismas tehniku (+VIDEO) 7

Mazās klases krosovers Volkswagen T-Cross kopš nonākšanas tirgū 2019. gadā Baltijas valstīs pārdots vairāk nekā 5,5 tūkst. eksemplāros. Lasīt vairāk

 

Līdz 2026.gadam Rīgā plāno pārbūvēt satiksmes pārvadu pār Kārļa Ulmaņa gatvi Bauskas ielā

Līdz 2026.gadam Rīgā plānots pārbūvēt satiksmes pārvadu pār Kārļa Ulmaņa gatvi Bauskas ielā, aģentūra LETA uzzināja Rīgas domē. Lasīt vairāk

 

Mercedes EQS modernizēts; cenas nemainās, sniedzamība vairāk par 800 km (+ FOTO) 5

Mercedes-Benz modernizējis elektriskās piedziņas sedanu EQS, piestrādājis pie izskata un uzlabojis sniedzamību, taču cenu atstājis to pašu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti