Peugeot un Citroën paātrina modeļu klāsta elektrifikāciju un no 2022. gada janvāra Eiropā savu “People Mover” piedāvājumu koncentrēs tikai uz pilnībā elektriskiem automobiļiem. Šis lēmums attiecas uz Peugeot Rifter, Traveller, Expert Combi, Citroën Berlingo un SpaceTourer.
“Lielākā daļa Peugeot un Citroën vieglo pasažieru automobiļu un 100% komerctransporta modeļu jau tagad ir pieejami pilnībā elektriski vai kā uzlādējami hibrīdi. 2021. gadā katrs sestais Eiropā pārdotais Peugeot bija elektrificēts un zīmols nodrošināja 3. vietu pilnībā elektrisko un uzlādējamo hibrīdu tirgus segmentā Baltijā. Elektrisko un hibrīdautomobiļu tirgus daļa turpina stabili pieaugt, un mums ir svarīgi būt gataviem straujai pārejai, pieaugot pieprasījumam pēc pilnībā elektriskiem transportlīdzekļiem,” sacīja Peugeot un Citroën automobiļu Baltijas importētāja Auto-Bon Baltic izpilddirektors Andruss Kūss.
Peugeot un Citroën elektrifikācijas stratēģija ir vērsta uz modeļiem, kas piedāvā lielāku komfortu un lietošanas ērtumu, zemākas ekspluatācijas izmaksas un mazāku ietekmi uz vidi. Peugeot modeļu praktiskums un leģendārais Citroën komforts ir padarījuši tos augsti novērtētus savos segmentos un vairākkārt ieguvuši starptautisko Gada furgona titulu.
Papildus pilnībā elektriskajām versijām gan Peugeot, gan Citroën nesen ir uzsākuši ar ūdeņradi darbināmu komercauto ražošanu, padarot tos par vieniem no pirmajiem pasaulē. Peugeot e-Expert Hydrogen un Citroën ë-Jumpy Hydrogen piedāvā autonomiju 400 km (WLTP) un uzlādes ātrumu tikai 3 minūtes. Furgonu kravnesība un kravas telpas ietilpība saglabājas tādi pati kā iekšdedzes dzinēju un elektriskajām versijām.
Un ko darīs LAttelecom un Latvenergo? No šitiem elektriskajiem kablukiem tak nevarēs degvielu liet kannā un kurš muļķis lādēs darba auto pie mājas?
Būs tagad jāmaksā pilna alga, ar dienesta auto un degvielu vairs cauri netiks.