No 55 845 eiro - Ford E-Transit startēs maijā 10

 

Foto: Ford

iAuto | 21.janvāris 2022 14:47

Ford gatavojas laist klajā elektriskās piedziņas komerctransportlīdzekli E-Transit. Cenas jau ir zināmas.

Ford informē, ka E-Transit būs pieejamas 25 konfigurācijas ar kravnesību no 0,7 līdz 1,6 tonnām, dažāda garuma un jumta augstuma versijās.

E-Transit enerģijas avots ir 77 kilovatstundu akumulators, kas iebūvēts zem kravas telpas grīdas, lai elektriskā furgona kravas tilpums būtu tikpat liels kā Transit ar dīzeļdzinēju. Motoru varianti divi: 135 kW (184 ZS) un 198 kW (269 ZS), bet gaitas rezerve sniedzas līdz 317 kilometriem pēc WLTP cikla. Piedziņa – tikai uz aizmugures riteņiem.

Tiek ziņots, ka E-Transit bāzes versija ar parasto trīsvietīgo kabīni maksās 55 845 eiro, ar sešvietīgo kabīni – 66 456 eiro. Par 53 345 eiro pieejama šasija ar parasto kabīni.

 Akumulatora uzlāde ar līdz 11,3 kW iekārtu aizņems 8,2 stundas, bet pusstundas laikā pie ātrās uzlādes iekārtas enerģijas krājumus varēs uzlādēt no 15 līdz 80 procentiem.

Pēc vēlēšanās E-Transit var aprīkot ar iebūvētu 2,3 kW ģeneratoru, kas barojas no akumulatora. Šo sistēmu (Pro Power Onboard) var izmantot, piemēram, kravas atdzesēšanai vai būvlaukumā, lai darbinātu aprīkojumu un instrumentus, kuriem pretējā gadījumā būtu nepieciešams savs barošanas bloks.

E-Transit Ford piedāvā viena gada servisa intervālu bez nobraukuma ierobežojumiem un astoņu gadu jeb 160 000 kilometru garantiju visām elektriskajām augstsprieguma sastāvdaļām. Komplektā arī viena gada palīdzības pakete uz ceļa elektriskajiem transportlīdzekļiem, tostarp transportlīdzekļa avārijas uzlāde, ja akumulators ir izlādējies.

 
10 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
raimondsm 22.janvāris 2022 9:18
3 0 Atbildēt

Esmu pakaļējā dubļinieka inženieris ar stāžu. Meklēju tādu pašu inženieri ar stāžu, ar kuru kopā pavadīt tumšos rudens vakarus istabā ar rozā apgaismojumu. Rakstiet.

Ps. Sievietēm ludzu neatsaukti3s!

imzz 22.janvāris 2022 10:57
1 0 Atbildēt

Interesanti, vai šis arī rūsēs. Vācu eksperti tak Ford Transit piešķīra (ne)godpilno pirmo vietu rūsēšanas ātruma ziņā.

Pļurkt 22.janvāris 2022 13:51
1 0 Atbildēt

Protams!! Tā pat kā visi Fordi (vismaz Eiropā ražotie), jo tiem tiek izmantots pats lētākais lokšņu tērauds, ar lielu fosfora, sēra uc sūdu saturu!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti