Tam vajadzēja piedzimt 2016.gadā - Volkswagen pirmoreiz parāda Phaeton 2 (+ FOTO) - iAuto

Tam vajadzēja piedzimt 2016.gadā - Volkswagen pirmoreiz parāda Phaeton 2 (+ FOTO) 10

 
iAuto | 11.jūlijs 2022 10:26

Vācu autoražotājs Volkswagen pirmoreiz parādījis sava flagmaņa Phaeton otrās paaudzes modeli. Automašīna bija gatava konveijeram, taču uz tā arī nenonāca.

Atzīmējot sava kādreizējā flagmaņa Phaeton 20 gadu jubileju, Volkswagen pirmo reizi parādījis otrās paaudzes modeļa attēlus, kas arī šodien izskatās gana moderni un laikmetam atbilstoši. Tagad var tikai minēt, cik veiksmīgs būtu (ja vispār) Volkswagen mēģinājums nostiprināties luksuss segmentā ar otrās paaudzes modeli, taču viss tika izlemts 2016.gadā – vadība nolēma svītrot Phaeton projektu, neraugoties uz to, ka jaunais modelis jau stāvēja starta lauciņā.

Volkswagen izšķīrās par labu virzībai uz elektrisko nākotni, kurā limuzīns ar saviem, tajā skaitā V10 un W12 dīzeļa un benzīna motoriem vairs neiederējās. Bet arī bez tā Phaeton loma kā Volkswagen flagmanim īsti neizdevās – vairāk tā saistījās ar Touareg un pēc tam arī Arteon.

Savas pēdas Phaeton otrās paaudzes modelis Volkswagen attīstībā tomēr atstāja  - piemēram, ar Curved Display ciparu kokpitu, kas 2018.gadā parādījās kā Innovision Cockpit sērijveida Touareg.

 
10 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Labojums 11.jūlijs 2022 10:33
6 3 Atbildēt

Virsrakstam jābūt "Tas jau piedzimstot bija miris"

Opis 11.jūlijs 2022 13:24
4 2 Atbildēt

VAG grupa jau pašā sākumā apdalīja Phaeton, lai tas nekonkurētu ar Audi A8 un liedza tam daudzus labumus, kas bija pieejami Audi. Bet pirkt VW par audi cenu, bet patērētāji jau ātri saprata, ka pirkt VW par audi cenu ar švakāku aprīkojumu ir stulbi!

es 11.jūlijs 2022 15:54
4 1 Atbildēt

Lielākā problēma šim auto ir virsbūves detaļas. Ja mehāniku/elektroniku var pielasīt no A8, tad ar virsbūves daļām ir bēdīgi. Ķīnieši gandrīz neko neražo, jo rets auto. Tikai orģināls. Un cipars dažām pozīcijām augstāks kā A8.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti