Toyota GR Supra tagad arī versijā ar mehānisko pārnesumkārbu (+ FOTO) - iAuto

Toyota GR Supra tagad arī versijā ar mehānisko pārnesumkārbu (+ FOTO) 20

 

Foto: Toyota

iAuto | 13.jūlijs 2022 5:13

Sportisko kupeju Eiropas tirgū turpmāk varēs dabūt arī versijā ar sešcilindru motoru un mehānisko pārnesumkārbu.

Toyota iepriecinājusi sportiskas braukšanas cienītājus pievienojot GR Supra versijai ar automātisko transmisiju variantu ar manuālo pārnesumkārbu, kas īpaši pieskaņots un modificēts darbībai ar trīslitru rindas sešcilindru motoru. Šāda versija ar nosaukumu GR Supra Legend Vācijas tirgū maksās 68 300 eiro – tikpat, cik variants ar automātisko kārbu. GR Supra Legend ar MK aprīkojuma un veiktspējas ziņā ir balstīta uz automātisko modeli, taču standarta aprīkojumā vienmēr būs premium pakotne, kas agrāk bija jāiegādājas par papildmaksu.

Interesanti, ka sportiskā kupeja pieejama arī versijā GR Supra Legend Lightweight, kas salīdzinājumā ar parasto GR Supra Legend ir 16,5 kg vieglāka, ja pircējs izvēlējies variantu ar MK un 38,3 kg vieglāka, ja izvēle krīt uz variantu ar AK. „Vieglā” modifikācija maksās 64 900 eiro un svara samazinājumu ražotājs panācis nomainot audio sistēmu, atsakoties no salona ādas apdares un uzstādot vienkāršākus sēdekļus bez elektriskajām regulācijām un jostasvietas atbalsta.

Visus variantus ar manuālo pārnesumkārbu varēs atpazīt pēc sarkanā uzraksta "Supra" automašīnas aizmugurē.

 
20 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
MMX 13.jūlijs 2022 16:08
4 0 Atbildēt

Manuālās kārbas sakarā nav runa par pārslēgšanās ātrumu. Praktiski jebkura moderna automātiskā kārba viennozīmīgi pārslēgs ātrumus ātrāk kā manuālis, par to īsti neviens vairs nestrīdās.

Stāsts ir par to, ka ar manuāli pats šoferis piedalās braukšanas procesā un pats pieņem to lēmumu pārslēgt, un pats arī pārslēdz. Minētajā procesā ir jāveic vesela kaudze darbību, kas pareizi izpildītas rada tādu gandarījuma sajūtu. Itsevišķi jau Supras fanātiem ir dziļi nošpļauties par to, cik sekunžu simtdaļās tas automāts pārslēdzas, jo vienīgā jēga no Supras ar automātu ir rezerves daļas vai iespēja tajā ielikt manuāli.

Ir tāda mūsdienu auto izmirstoša lieta kā "braukšanas prieks", mašīnā, kurā šoferis spiež tikai gāži un bremzi tādu lietu praktiski nevar sasniegt, ja vien tas nav kaut kāds mērķtiecīgs sporta auto (ala Ferrari un Co.).

Tas pats Yaris GR - kāds viņu reāli pirktu, ja tam brīnumam būtu automātiskā kārba? Viss prieks ir tieši no manuāļa, jaudas un 4x4. Ja cilvēks vēlas automātu, tad viņš var brīvi pirkt arī parasto Yaris.

MMX 13.jūlijs 2022 10:58
2 0 Atbildēt

Mani māc pamatota aizdoma ka varianti ar automātisko kārbu drīzumā praktiski netiks tirgoti. Tie kas var nopirkt veco Supru ātri un ar steigu dosies uz dīleru centriem nopirkt kolekcijai variantu ar mehāniku.

MMX 13.jūlijs 2022 20:54
2 0 Atbildēt

Par autosportu viennozīmīgi piekrītu, ka visi roboti un sekvenciālās kārbas ir ātrākas, bet šeit ir jāsaprot viens moments - ne visi, kas pērk šādas mašīnas, tās pērk lai izspiestu ātrāko apļa laiku. Diezin vai cilvēks kurš var nolocīt tos 60k Suprai ir ļoti ieinteresēts ātros apļa laikos, ja pa to naudu var atrast mazākas un aplī ātrākas mašīnas.

Šeit stāsts ir par braukšanas prieku, par to, ka to visu jaudu tu vāc savām rokām, līdz ar to tavs apļa laiks ir tiešā veidā atkarīgs no tavām prasmēm nevis no tā cik ātri tev kārba pārslēdzas. Tiem pašiem Porsche ir tāda modeļu rinda kā 718tie, kas nāk ar manuālajām kārbām tieši tā iemesla dēļ - ir pircēju grupa, kuri grib braukt paši. Protams, ja cilvēku interesē apļa laiki, tad viņš visticamāk tiešām izravēs pat to ZF kārbu lai iebāztu sekvenciālo.

Otra lieta par ko es vienmēr iedomājos - pie visa mūsdienu auto skaita, kuriem ir tās automātiskās kārbas ar lāpstiņām pie stūres, cik šoferi tām lāpstiņām pieskaras vismaz reizi mēnesī un vai tādā gadījumā var runāt par to, ka braucējs vispār spēj adekvāti tās milisekundes izmantot? Ar manuāli tomēr pārslēgšanas visu laiku jāveic pašam, līdz ar to ir jautājums vai šoferis, kurš pietiekami bieži neslēdzas ar automātu manuālā režīmā, ir spējīgs to apļa laiku vispār izspiest. Cik es tās lāpstiņas esmu raustījis nu tas ir savādāk kā ar manuāli, nerunājot jau par to, ka cilvēks visu laiku brauc "D" režīmā.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gribi braukt “pa lēto” – izvēlies Dacia 15

Vācijas automobiļu kluba ADAC aprēķini liecina, ka izmaksu ziņā neviena cita marka nespēj sacensties ar Dacia, turklāt savu pārākumu tā pierāda visās automobiļu klasēs, kur tā pārstāvēta. Lasīt vairāk

 

Tas bija pēdējais – Volkswagen Drēzdenes rūpnīca izlaiž pēdējo eksemplāru

Šonedēļ Drēzdenes Caurspīdīgajā rūpnīcā (Gläserne manufaktur) noslēdzās vesels laikmets. No konveijera noripoja pēdējais automobilis – sarkans VW ID.3 GTX, kas kļuva par simbolisku robežšķirtni rūpnīcas vēsturē. Lasīt vairāk

 

Jaunais BMW iX3 spēs nobraukt vairāk par 800 km(+ VIDEO) 1

Tikai pāris mēnešus pēc oficiālās pirmizrādes mobilitātes izstādē Minhenē arī Rīgā tika izrādīts jaunās paaudzes elektromobilis BMW iX3. Tas radīts uz jaunās Neue Klasse jeb jaunā klase platformas, un ir pirmais sērijveida modelis, kas pārstāv BMW jauno dizaina valodu. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti