Ņemot par pamatu elektrisko pikapu F-150 Lightning, Ford radījis prototipu Ford F-150 Lightning Pro Special Service Vehicle. Uzņēmums cer, ka pikapa policijas versija ieinteresēs Savienoto Valstu likumsargus.
Ford uzskata, ka elektriskajam pikapam ir vairākas priekšrocības: tas var droši darboties pilsētu centros, netraucējot iedzīvotājus ar troksni un izplūdes gāzēm, ir apveltīts ar iespaidīgu uzrāvienu (līdz 100 km/h 4 sekundes) un neraugoties uz piecvietīgo kabīni – visnotaļ ietilpīgu kravas kasti (1,70 m garums, 1495 l. tilpums). Pateicoties elektriskajai baterijai, avārijas vai negadījuma vietā pikaps var ar strāvu apgādāt prožektorus vai elektriski darbināmas glābšanas darbu palīgierīces. Ražotājs padomājis arī par likumsargu drošību un zem sēdekļiem iebūvējis tērauda plāksnes.
Skeptiķi gan iebilst, ka noziedzniekiem būtu labas izredzes aizmukt, ņemot vērā to, ka strāvas krājumi vajāšanas laikā var ātri beigties, tomēr jādomā, ka policijai arī tādos gadījumos atrastos kāds risinājums, piemēram, cits elektroauto vai ICE motoru automobilis.
Pie Ford F-150 Lightning priekšrocībām jāpieskaita mazākas ekspluatācijas izmaksas un ērtības salonā. Pēdējais ASV policistiem ir sevišķi būtisks, jo Indiānas un Ohaio štata Bargersvillas un Loganas pilsētu departamentos izmēģināto elektrisko Tesla Model 3 un Model Y saloni likumsargiem šķita par šauru.
Tāpēc šādi pikapi jāsūta uz republikāņu štatiem. Pakaļdzīšanās tur notiek stipri mazāk.