Hyundai Ioniq 5 pēc modernizācijas brauks tālāk 8

 

Foto: Hyundai

iAuto | 21.septembris 2022 5:45

Hyundai veicis elektriskā modeļa Ioniq 5 modernizāciju, kura gaitā tas saņēmis ietilpīgāku bateriju un spēs nobraukt vairāk.

Modernizētais Ioniq 5, kas cita starpā pieejams ar video kamerām sānu atpakaļskata spoguļu vietā (papildmaksa), mazliet izmainījies arī optiski, taču daudz būtiskākas ir tehniskās pārmaiņas.

Ražotājs atklāj, ka visiem Ioniq 5 variantiem tagad jau standartaprīkojumā ir akumulatora apsildes sistēma, kas uzlabo uzlādes veiktspēju aukstā temperatūrā. Ja navigācijas galamērķī ir ievadīta arī uzlādes stacija, akumulators jau brauciena laikā uz turieni tiek uzsildīts līdz optimālai temperatūrai.

Top versijai iebūvēts jaudīgāks akumulators ar 77,4 kWh, kas aizstājis iepriekšējo 72,6 kWh bateriju. Zināms, ka aizmugures piedziņas Ioniq 5 darbības rādiuss palielinās līdz nedaudz vairāk par 500 kilometriem, pilnpiedziņas variantam gan paliekot pie tiem pašiem 480 km.

Pateicoties 800 voltu ātrās uzlādes sistēmai, akumulatoru joprojām var uzlādēt no 10 līdz 80 procentiem 18 minūtēs.

Ražotājs sola arī jaudas pieaugumu: tā versijām ar 77,4 kWh bateriju un aizmugurējo riteņu piedziņu tā tagad sasniegs 168 kW (229 ZS), bet pilnpiedziņas versijai - 239 kW (325 ZS).

Nākamgad korejieši paplašinās Ioniq 5 saimi ar īpaši sportisko N pilnpiedziņas modifikāciju, kas attīstīs 430 kW (585 ZS) un varēs sasniegt maksimālo ātrumu 250 km/h.

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
ZZZZ 21.septembris 2022 7:06
4 0 Atbildēt

Neviena vārda nav pieminēts, ka šo auto var izmantot kā mājas lielu powerbanku. Viņš spēj dot, atdot atpakaļ uzlādēto strāvu. Kas ir laba lieta tiem kuri ir izveidojuši savu mikroģenerātora sistēmu, tādējādi saglabājot autonomiju no ST.

Slinkais 21.septembris 2022 11:18
3 0 Atbildēt

Nopērkot par daudzdesmit pakām EV, pēdējais ko es gribētu, nodarboties ar baterijas papildu degradēšanu svilinot mājās lampiņas

Štepselis 21.septembris 2022 8:54
2 1 Atbildēt

Jā, iespēja paņemt 230V no auto ir vērā ņemama lieta. Vienīgi mājās būs jārīkojās uzmanīgi, lai nepārsniegtu 3,5kW. Cept kotletes un uzvārīt tēju vienlaicīgi nevarēs. Tā varētu būt kā iespēja "izdzīvot" avārijas gadījumā, bet ne ikdienas pielietojums. Un vēl viena nianse: ja mikroģeneratora sistēma ir "on-grid", un ST ir atslēgums, tad auto nevarēs lādēt, pat ja spīd saule. Te vajag "off-grid" sistēmu, kurai vajag savu akumulatoru, ar auto akumulatoru nepietiks.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 24

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti