Dažos pasaules tirgos Peugeot 408 tiek piedāvāts ar sedana virsbūvi, taču Parīzes autoizstādē skatāms Eiropas tirgum paredzētais modelis ar fastback virsbūvi.
Vizuāli tas izceļas ar smalki izstrādātu radiatora resti virsbūves krāsā, gariem vertikāliem dienasgaismu “ilkņiem” un šauriem, ieslīpi novietotiem Matrix-LED lukturiem, bet aizmugure piesaista ar slīpo stiklu, ko ietver aerodinamikas elementi pie augšējās un apakšējās malas un lukturiem ar Peugeot raksturīgo diožu trīssekciju grafiku. Jāatzīmē arī interesantie 20 collu riteņu diski un klīrenss, kas pēc ražotāja datiem sasniedz 189 mm.
Peugeot 408 vadītājs un pasažieri varēs baudīt komfortu un elektronisko palīgsistēmu atbalstu, ko sniedz Matrix lukturi, i-Cockpit ar 10 collu ciparu mērinstrumentiem un tāda paša izmēra multimediju sistēmas ekrānu, sēdekļi ar masāžas funkciju, Focal audio sistēma ar desmit skaļruņiem, nakts redzamības sistēma, panorāmas jumts un adaptīvā kruīza kontrole ar deviņiem radariem. Tiesa, dažas no šīm ekstrām būs jāiegādājas par papildmaksu.
Tehniski 408 dala EMP2 platformu ar modeli 308, un būs pieejams kā ar iekšdedzes dzinēju, tā divās Plug-in uzlādējamās hibrīdversijās. Pirmo pārstāv trīscilindru 1,2 litru benzīna motors ar 130 ZS, bet hibrīdagregāti, kas radīti uz 1,6 litru turbomotora bāzes, attīsta 180 un 225 Zs. Abos gadījumos maksimālais griezes moments ir 360 Nm, bet līdz 60 km attālumu elektriskā režīmā nodrošina 12,4 kilovatstundu baterija. Visi trīs motori tiek komplektēti ar astoņu pakāpju EAT8 automātisko pārnesumkārbu.
Dažus mēnešus vēlāk 408 saimi papildinās pilnībā elektrisks modelis un Mild Hybrid versija.
Parīzes izstādi un Peugeot stendu apmeklēja Francijas prezidents Emanuels Makrons Foto: iAuto.lv
Tev vienkarsi skauz , ka tu pat jaunu Dacia Sandero bazes versija nevari atlauties , tu doma , ka tev lidz navei jau nojatais 20 gadus vecais BMW ir baidas dzives sasniegums