iAuto KARSTĀ reportāža no Parīzes: Peugeot 408 ar fastback virsbūvi (+ FOTO) 19

 

iAuto redaktors Māris Ozoliņš pie Peugeot 408 Foto: iAuto.lv

iAuto | 18.oktobris 2022 10:08

Dažos pasaules tirgos Peugeot 408 tiek piedāvāts ar sedana virsbūvi, taču Parīzes autoizstādē skatāms Eiropas tirgum paredzētais modelis ar fastback virsbūvi.

Vizuāli tas izceļas ar smalki izstrādātu radiatora resti virsbūves krāsā, gariem vertikāliem dienasgaismu “ilkņiem” un šauriem, ieslīpi novietotiem Matrix-LED lukturiem, bet aizmugure piesaista ar slīpo stiklu, ko ietver aerodinamikas elementi pie augšējās un apakšējās malas un lukturiem ar Peugeot raksturīgo diožu trīssekciju grafiku. Jāatzīmē arī interesantie 20 collu riteņu diski un klīrenss, kas pēc ražotāja datiem sasniedz 189 mm.

Peugeot 408 vadītājs un pasažieri varēs baudīt komfortu un elektronisko palīgsistēmu atbalstu, ko sniedz Matrix lukturi, i-Cockpit ar 10 collu ciparu mērinstrumentiem un tāda paša izmēra multimediju sistēmas ekrānu, sēdekļi ar masāžas funkciju, Focal audio sistēma ar desmit skaļruņiem, nakts redzamības sistēma, panorāmas jumts un adaptīvā kruīza kontrole ar deviņiem radariem. Tiesa, dažas no šīm ekstrām būs jāiegādājas par papildmaksu.

Tehniski 408 dala EMP2 platformu ar modeli 308, un būs pieejams kā ar iekšdedzes dzinēju, tā divās Plug-in uzlādējamās hibrīdversijās. Pirmo pārstāv trīscilindru 1,2 litru benzīna motors ar 130 ZS, bet hibrīdagregāti, kas radīti uz 1,6 litru turbomotora bāzes, attīsta 180 un 225 Zs. Abos gadījumos maksimālais griezes moments ir 360 Nm, bet līdz 60 km attālumu elektriskā režīmā nodrošina 12,4 kilovatstundu baterija. Visi trīs motori tiek komplektēti ar astoņu pakāpju EAT8 automātisko pārnesumkārbu.

Dažus mēnešus vēlāk 408 saimi papildinās pilnībā elektrisks modelis un Mild Hybrid versija.

Parīzes izstādi un Peugeot stendu apmeklēja Francijas prezidents Emanuels Makrons Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
WALA 18.oktobris 2022 11:39
3 4 Atbildēt

Visu ko saprotu bet Fastback virsbūvi joprojām nesaprotu - ietilpība mazāka kā universālim, iekraušana pārsvarā tizlāka kā sedanam, potenciāli vienīgā jēdzīgā fīča ( ja vispār ir, vai tiek ņemta) ir 2:1 vai 1:1:1 sēdekļu nolocīšana vai lūka pa vidu aizmugures beņķim ... Ja tāda fīča nav, tad sorry, bet sedans vai universālis ir stipri pārāki auto ...

Fkc 18.oktobris 2022 12:31
1 4 Atbildēt

Kremļa atrauga, vācies uz savu dzimteni!

WALA 18.oktobris 2022 12:42
3 0 Atbildēt

Ko pīpē ? Izklausas ka kaut kas baigi labs ...

Khm 18.oktobris 2022 13:50
1 0 Atbildēt

Paskatāmies uz tipisku fastbeku un redzam ka tā nav praktiskā cilvēka automašīna. Arī sedans nobāl vagona un hečbeka priekšā no praktiskā skatu leņķa.

Artūrs 18.oktobris 2022 22:55
1 0 Atbildēt

Jāpiekrīt par praktiskumu, bet vairākiem auto tiešām labi izskatās. Tas nav mazsvarīgi. Un tas ir subjektīvi, protams, bet cilvēks jau auto pērk subjektīvi.

ZZZZ 18.oktobris 2022 12:21
2 0 Atbildēt

Pa to cenu ko maksās šitas vāģis, sporta inventāru un somu vairāk neko nevajadzēs satilpināt...

18.oktobris 2022 13:51
1 5 Atbildēt

Un ne jebkuru sporta inventāru, turklāt. Jo tas nav domāts kā kolhoznieka auto, nedz arī kravas buss.

18.oktobris 2022 18:45
6 9 Atbildēt

Kam tad pežo ir domāts? Domā tas plastmasas mēsls ir labāks par iepriekšējiem pežo? Parasts sūds un ja cilvēkam būtu izvēlai tad aiz labas gribas to neviens nepierktu, pēr tie kuriem nav kāposta kam labākam.

R(8) 18.oktobris 2022 19:26
7 4 Atbildēt

Tev vienkarsi skauz , ka tu pat jaunu Dacia Sandero bazes versija nevari atlauties , tu doma , ka tev lidz navei jau nojatais 20 gadus vecais BMW ir baidas dzives sasniegums

Po 18.oktobris 2022 20:02
1 4 Atbildēt

Man dodiet šito pašu, hibrīdversijā, kaut ar 12,4kwh bateriju, tikai (!) bez ICE, ātrumkārbas, bākas, klusinātāja un visa tā kronšteiniem.

Nu, labi, šo to pats ar fleksi nogriezīšu vēl nost...

20.oktobris 2022 16:59
3 0 Atbildēt

Skauž kas? Ka kāds brauc ar jaunu pežuli, vai reno?

Man neviens auto nav nozīmējis dzīves sasniegumus, ja tu šo mini kā piemēru, tad problēmas ir Tev, un visticamāks tur apakšā...

Tu tiešām domā, ka cilvēki kuri var atļauties jaunu ša'das pašas klases vācieti, izvēlēsies tomēr pežo? Praktiski neviens - izņēmums varbūt tie cilvēki kuri nejūtu atšķirību starp "džipu" un parastu vieglo auto!

kādi plusi ir šim pežo pār saviem konkurentiem, ja neskaita cenu?

anoagask 18.oktobris 2022 20:02
1 0 Atbildēt

tad jau kaut kāds vecais audi 100 avant arī ir fastback - bagāžieka logs beidzas vadītāja ausu augstumā

Nea 18.oktobris 2022 20:49
0 0 Atbildēt

Nav gan. Izlasi fastbeka definīciju.

anoagask 19.oktobris 2022 22:28
1 0 Atbildēt

c3 avant jumta līnija aumež līdzīga

felix65 19.oktobris 2022 8:17
1 3 Atbildēt

Es jums nepiekrītu. Tas ir labākais iespējamais variants. Ar ko hečbeks praktiskāks? Ar to ka īsāks? Par šķūni nerunāsim, jo tā ir īpaša auto kategorija un ja tu netaisies pastāvīgi pārvadāt ledusskapi, ir bezjēdzīga. Paskatieties kaut vai uz Oktāvijas popularitāti. Nez kāpēc to izvēlas pārsvarā laiftbeka nevis universāļa variantā.

WALA 19.oktobris 2022 10:29
3 3 Atbildēt

Daudzi tādu izvēlas tikai tāpēc ka "pakaļ met", tāda Škoda ir arī sievas senčiem "kā viens no", un atklāti sakot, dzīvot var bet baigi ērti tas nav ... tādēļ kad kaut kas drusku lielāks jāved šamie ņem XC90 vai Reno 4x4 kabluku ...

kuku 19.oktobris 2022 13:22
0 0 Atbildēt

Kāds vēl laiftbeks? Lift - no vārda "celt" jo pakaļu atver, vāku ceļot uz augšu.

Yeepis 20.oktobris 2022 16:53
2 0 Atbildēt

Paskaidrosi kādēļ tas būtu labākais iespējamais variants?

Sedana pluss = kravas telpa ir atdalīt no salona.

Savukārt universālis galīgi nav paredzēts tikai leduskapju pārvietošanai. Tu vienkārši domā ļoti "šauri", Kā man transportēt savu suni, uz jumta vest? Nemaz nerunājot par dažādiem hobijiem aktivitātēm, cilvēkam kurš dzīvo četrās sienās, vai nepiekopj aktīvu dzīvesveidu sedans un tevis pieminētie lift,fast,huj - backi būs tieši laikā.

Savukārt realitāte ir tāda, ka šos auto izvēlas pārsvarā penši, domāju nostaļģisku jūtu vadīti pret kādreizējiem moskvičiem.

Škodu nav vērts pieminēt, ja bagāžnieka izmērs ir tikai nedaudz lielāks par sedana un šeit atkal pārsvarā uzdarbojas penši.

iAuto 14.marts 2023 12:20
0 1 Atbildēt

Šodien iAuto testa parkā ir Peugeot 408!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 23

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti