Vācijas Tehniskās inspekcijas asociācija (TÜV): Mercedes labi, Dacia slikti - iAuto

Vācijas Tehniskās inspekcijas asociācija (TÜV): Mercedes labi, Dacia slikti 23

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

iAuto | 13.novembris 2022 8:17

Vācijas TÜV eksperti publicējuši ikgadējo pārskatu par automobiļu tehnisko uzticamību. Arī šogad savus augstos standartus apliecinājis Mercedes-Benz, bet tabulas lejas daļā atrodas cenu ziņā izdevīgie, taču ne visai izturīgie Dacia ražojumi.

Savā pārskatā TÜV atzīmē, ka vidējais autoparka vecums pirmo reizi pārsniedzis 10 gadus. Tagad tas ir 10,1 gads, kamēr pirms trīs gadiem vēl bija 9,5. Protams, tas atstāj iespaidu uz defektu statistiku, kas palielinās proporcionāli autoparka vecumam. Tā šogad būtisko defektu skaits palielinājās par 2,3 procentpunktiem līdz 20,2 procentiem, taču ir zīmoli un modeļi, kas arī gadiem ejot saglabā savus augstos standartus.

Šogad vislabāk sevi pierādījis B klases Mercedes ar vidējo būtisku defektu līmeni tikai 2,0 procenti (t.i., divi defekti uz 100 pārbaudītajiem transportlīdzekļiem). Otro vietu ar 2,3% ieņem Mercedes GLC, pērnā gada uzvarētājs, bet trešo - VW Golf Sportsvan/Plus, kam tāds pats defektu līmenis.

Droši var justies arī Audi Q3 īpašnieki – ceturtā vieta ar 2,4% būtisko defektu skaitu un Volkswagen T-Roc, kas no ceturtās vietas pērn noslīdējis vietu zemāk.

Tabulas beigās Dacia ražojumi Logan un Dokker. Pirmajā gadījumā būtisko defektu skaits 11,6 procenti, otrā – 10,8. Trešo vietu no beigām ieņem Volkswagen Sharan (9,4%), bet pakāpienu augstāk atrodas Ford Galaxy (8,1%).

Ja vērtē automobiļus pa klasēm, tad mini klasē labākais izrādījies Kia Picanto (3,6%), mazauto klasē uzvar Honda Jazz (2,7%), kompaktajā klasē triumfē Mercedes A-klase (2,8%), bet vidējā klasē lauri Mercedes C-klasei (3,2%). Uzvarētājs kopvērtējumā, B-klases Mercedes, izrādījies labākais arī minivenu kategorijā, bet Mercedes GLC jau ceturto reizi uzvar SUV kategorijā.

TÜV ziņojumā tika ņemti vērā 9,6 miljoni galveno pārbaužu laikā no 2021. gada jūlija līdz 2022. gada jūnijam, faktiski veikto galveno pārbaužu skaits ir ievērojami lielāks. Jaunajām automašīnām pirmā galvenā apskate jāveic pēc trim gadiem, pēc tam apskate nepieciešama reizi divos gados.

 
23 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Jo 13.novembris 2022 10:00
18 3 Atbildēt

Tiešām šādu analīzi var veikt pēc TA datiem? Nez vai!

Kur tad kaut vai dzeses, sildīšanas un eļļošanas sistēmas defekti? Salona čīkstēšanas efekti? Ritošās daļas kratīšanās un delfinēšanās efekti?

R(8) 13.novembris 2022 16:36
13 2 Atbildēt

Man patik sie raksti , kur salidzina Mercedesu ar Daciti , Mercedes GLS lielakoties savu muzu pavada garaza , bet Dacia Dockker ir darba lops kurs netiek zelots ikdiena , Vacija praktiski visam celtniecibas un pakalpojumu uznemumiem ir Dacia Dockker , tapat Amazon savas piegades izmanto Dockker , Dacia Logan lielakoties izmanto komercdarbinieki , lauku regionos taxisti kuri diena mierigi ver nobraukt 600 un vairk km , ta ka nav verts salidzinat abu auto tehniso stavokli , jo netiek izmantoti identiski vienadi

imzz 13.novembris 2022 10:30
12 1 Atbildēt

Savā pārskatā TÜV atzīmē, ka vidējais autoparka vecums pirmo reizi pārsniedzis 10 gadus. Tagad tas ir 10,1 gads, kamēr pirms trīs gadiem vēl bija 9,5.

Aha. Arī Vācijā ir praktiski cilvēki. Nav vis katram ik pēc 5 gadiem jauns auto.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Bentley par 250 000 eiro, kā ikdienas auto 1

Kāds holandietis ar luksusa klases Bentley Continental GT veicis vairāk kā 300 000 eiro, par degvielu vien samaksājot aptuveni 65 000 eiro. Lasīt vairāk

 

"Volvo" nostāv grāvī vairāk kā trīs nedēļas, kas noticis?, 4 Studija skaidro (+ VIDEO) 5

Vismaz trīs nedēļas grāvī pie Bauskas šosejas kāds īpašnieks bija atstājis savu automašīnu, kas cilvēkos raisīja neizpratni – kuram šis auto būtu jāaizved un kāpēc tas vispār atstāts ceļa malā? Lasīt vairāk

 

Ford Bronco būs arī Eiropā, taču – ne tāds kā ASV 4

2027. gadā Eiropas tirgū Ford modeļu piedāvājumu varētu papildināt jauns SUV ar nosaukumu Bronco, kas no tādā pat vārdā nosauktā aizokeāna radinieka diezgan būtiski atšķirsies. Lasīt vairāk

 

Jaguar jaunais tēls – galveno dizaineri palūdz aiziet (+ FOTO) 12

Pirms dažām dienām no amata atkāpās JLR izpilddirektors Adrians Mardels, un nu tiek ziņots, ka uzņēmums atlaidis arī ilggadējo dizaina komandas vadītāju Džeriju Makgovernu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti