Vācijas Tehniskās inspekcijas asociācija (TÜV): Mercedes labi, Dacia slikti 23

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

iAuto | 13.novembris 2022 8:17

Vācijas TÜV eksperti publicējuši ikgadējo pārskatu par automobiļu tehnisko uzticamību. Arī šogad savus augstos standartus apliecinājis Mercedes-Benz, bet tabulas lejas daļā atrodas cenu ziņā izdevīgie, taču ne visai izturīgie Dacia ražojumi.

Savā pārskatā TÜV atzīmē, ka vidējais autoparka vecums pirmo reizi pārsniedzis 10 gadus. Tagad tas ir 10,1 gads, kamēr pirms trīs gadiem vēl bija 9,5. Protams, tas atstāj iespaidu uz defektu statistiku, kas palielinās proporcionāli autoparka vecumam. Tā šogad būtisko defektu skaits palielinājās par 2,3 procentpunktiem līdz 20,2 procentiem, taču ir zīmoli un modeļi, kas arī gadiem ejot saglabā savus augstos standartus.

Šogad vislabāk sevi pierādījis B klases Mercedes ar vidējo būtisku defektu līmeni tikai 2,0 procenti (t.i., divi defekti uz 100 pārbaudītajiem transportlīdzekļiem). Otro vietu ar 2,3% ieņem Mercedes GLC, pērnā gada uzvarētājs, bet trešo - VW Golf Sportsvan/Plus, kam tāds pats defektu līmenis.

Droši var justies arī Audi Q3 īpašnieki – ceturtā vieta ar 2,4% būtisko defektu skaitu un Volkswagen T-Roc, kas no ceturtās vietas pērn noslīdējis vietu zemāk.

Tabulas beigās Dacia ražojumi Logan un Dokker. Pirmajā gadījumā būtisko defektu skaits 11,6 procenti, otrā – 10,8. Trešo vietu no beigām ieņem Volkswagen Sharan (9,4%), bet pakāpienu augstāk atrodas Ford Galaxy (8,1%).

Ja vērtē automobiļus pa klasēm, tad mini klasē labākais izrādījies Kia Picanto (3,6%), mazauto klasē uzvar Honda Jazz (2,7%), kompaktajā klasē triumfē Mercedes A-klase (2,8%), bet vidējā klasē lauri Mercedes C-klasei (3,2%). Uzvarētājs kopvērtējumā, B-klases Mercedes, izrādījies labākais arī minivenu kategorijā, bet Mercedes GLC jau ceturto reizi uzvar SUV kategorijā.

TÜV ziņojumā tika ņemti vērā 9,6 miljoni galveno pārbaužu laikā no 2021. gada jūlija līdz 2022. gada jūnijam, faktiski veikto galveno pārbaužu skaits ir ievērojami lielāks. Jaunajām automašīnām pirmā galvenā apskate jāveic pēc trim gadiem, pēc tam apskate nepieciešama reizi divos gados.

 
23 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Jo 13.novembris 2022 10:00
18 3 Atbildēt

Tiešām šādu analīzi var veikt pēc TA datiem? Nez vai!

Kur tad kaut vai dzeses, sildīšanas un eļļošanas sistēmas defekti? Salona čīkstēšanas efekti? Ritošās daļas kratīšanās un delfinēšanās efekti?

R(8) 13.novembris 2022 16:36
13 2 Atbildēt

Man patik sie raksti , kur salidzina Mercedesu ar Daciti , Mercedes GLS lielakoties savu muzu pavada garaza , bet Dacia Dockker ir darba lops kurs netiek zelots ikdiena , Vacija praktiski visam celtniecibas un pakalpojumu uznemumiem ir Dacia Dockker , tapat Amazon savas piegades izmanto Dockker , Dacia Logan lielakoties izmanto komercdarbinieki , lauku regionos taxisti kuri diena mierigi ver nobraukt 600 un vairk km , ta ka nav verts salidzinat abu auto tehniso stavokli , jo netiek izmantoti identiski vienadi

imzz 13.novembris 2022 10:30
12 1 Atbildēt

Savā pārskatā TÜV atzīmē, ka vidējais autoparka vecums pirmo reizi pārsniedzis 10 gadus. Tagad tas ir 10,1 gads, kamēr pirms trīs gadiem vēl bija 9,5.

Aha. Arī Vācijā ir praktiski cilvēki. Nav vis katram ik pēc 5 gadiem jauns auto.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gājējs "nogāž" divus motociklistus (+ VIDEO) 8

Viens no motociklistiem pamana gājēju pie pārejas un sāk bremzēt, taču aizmugurē braucošais tam nav gatavs. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 9

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 

Mopēds vai velosipēds? (+ VIDEO) 12

Laikam kļūstot siltākam, ielās arvien vairāk parādās arī elektroskrejriteņi un elektromopēdi. Vienlaikus – ar jaunu sparu uzliesmo domstarpības starp šo braucamrīku lietotājiem un kājāmgājējiem. Tikmēr saasinās konkurence arī pašu koplietošanas braucamrīku operatoru vidū. Viens no uzņēmējiem tiek vainots konkurences kropļošanā, sev par labu interpretējot likuma normas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti