Vācijas Tehniskās inspekcijas asociācija (TÜV): Mercedes labi, Dacia slikti 23

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

iAuto | 13.novembris 2022 8:17

Vācijas TÜV eksperti publicējuši ikgadējo pārskatu par automobiļu tehnisko uzticamību. Arī šogad savus augstos standartus apliecinājis Mercedes-Benz, bet tabulas lejas daļā atrodas cenu ziņā izdevīgie, taču ne visai izturīgie Dacia ražojumi.

Savā pārskatā TÜV atzīmē, ka vidējais autoparka vecums pirmo reizi pārsniedzis 10 gadus. Tagad tas ir 10,1 gads, kamēr pirms trīs gadiem vēl bija 9,5. Protams, tas atstāj iespaidu uz defektu statistiku, kas palielinās proporcionāli autoparka vecumam. Tā šogad būtisko defektu skaits palielinājās par 2,3 procentpunktiem līdz 20,2 procentiem, taču ir zīmoli un modeļi, kas arī gadiem ejot saglabā savus augstos standartus.

Šogad vislabāk sevi pierādījis B klases Mercedes ar vidējo būtisku defektu līmeni tikai 2,0 procenti (t.i., divi defekti uz 100 pārbaudītajiem transportlīdzekļiem). Otro vietu ar 2,3% ieņem Mercedes GLC, pērnā gada uzvarētājs, bet trešo - VW Golf Sportsvan/Plus, kam tāds pats defektu līmenis.

Droši var justies arī Audi Q3 īpašnieki – ceturtā vieta ar 2,4% būtisko defektu skaitu un Volkswagen T-Roc, kas no ceturtās vietas pērn noslīdējis vietu zemāk.

Tabulas beigās Dacia ražojumi Logan un Dokker. Pirmajā gadījumā būtisko defektu skaits 11,6 procenti, otrā – 10,8. Trešo vietu no beigām ieņem Volkswagen Sharan (9,4%), bet pakāpienu augstāk atrodas Ford Galaxy (8,1%).

Ja vērtē automobiļus pa klasēm, tad mini klasē labākais izrādījies Kia Picanto (3,6%), mazauto klasē uzvar Honda Jazz (2,7%), kompaktajā klasē triumfē Mercedes A-klase (2,8%), bet vidējā klasē lauri Mercedes C-klasei (3,2%). Uzvarētājs kopvērtējumā, B-klases Mercedes, izrādījies labākais arī minivenu kategorijā, bet Mercedes GLC jau ceturto reizi uzvar SUV kategorijā.

TÜV ziņojumā tika ņemti vērā 9,6 miljoni galveno pārbaužu laikā no 2021. gada jūlija līdz 2022. gada jūnijam, faktiski veikto galveno pārbaužu skaits ir ievērojami lielāks. Jaunajām automašīnām pirmā galvenā apskate jāveic pēc trim gadiem, pēc tam apskate nepieciešama reizi divos gados.

 
Visi komentāri
 
Jo 13.novembris 2022 9:52
0 1 Atbildēt

Jo 13.novembris 2022 10:00
18 3 Atbildēt

Tiešām šādu analīzi var veikt pēc TA datiem? Nez vai!

Kur tad kaut vai dzeses, sildīšanas un eļļošanas sistēmas defekti? Salona čīkstēšanas efekti? Ritošās daļas kratīšanās un delfinēšanās efekti?

Oj 13.novembris 2022 10:06
2 7 Atbildēt

Tas ir Vācijas TUV variants - kāds ir tavs?, atklāj jauno metodi mums ar'ī.

MZ 13.novembris 2022 11:33
2 4 Atbildēt

Viņiem tak servisos izsniedz TA, tā ka tur ir daudz vairāk informācijas nekā mūsējiem - visa servisa vēsture var būt pieejama.

Mja 13.novembris 2022 10:11
2 2 Atbildēt

Pa pludmali braukāt ir labi? Iopanie motoristi)

Tja 13.novembris 2022 10:21
2 2 Atbildēt

es arī skatos - nez kurš bruģi pludmalē ieklājis un Daugavu pa vidu izlējis?

Resnais 13.novembris 2022 10:31
0 3 Atbildēt

Bļin tak paskaties kur tas auto stāv - uz bruģētas ielas! Pludmale ir optiskā ilūzija, fons! Jāskatās, pirms komentēt!

imzz 13.novembris 2022 10:30
12 1 Atbildēt

Savā pārskatā TÜV atzīmē, ka vidējais autoparka vecums pirmo reizi pārsniedzis 10 gadus. Tagad tas ir 10,1 gads, kamēr pirms trīs gadiem vēl bija 9,5.

Aha. Arī Vācijā ir praktiski cilvēki. Nav vis katram ik pēc 5 gadiem jauns auto.

DE 13.novembris 2022 10:33
0 5 Atbildēt

Tagad kad ir eksperimenti ar lētajām mēnešbiļetēm, auto vispār paliek tāds kā nevajadzīgs knibulis, kam tērēt brīvo naudu.

Country 13.novembris 2022 10:41
5 2 Atbildēt

Tev laukos neviens pazīstams vairs nedzīvo, situāciju nav kas paskaidro?

DE 13.novembris 2022 11:44
4 1 Atbildēt

Vācijā ir arī pilsētas, atšķirībā no LV. Tur (arī piepilsētās) dzīvojošajiem vilciems + U-bānis par 1.50 dienā ietaupa daudz naudas (rēķini visas izmaksas, ne tikai degvielu).

imzz 13.novembris 2022 12:30
0 0 Atbildēt

Nu, bet pēc kādas loģikas autoparka vecumu ( nevis auto esamību kā tādu ) saisti ar mēnešbiļešu cenām? Pēc tādas, ka vāciešiem auto stāv garāžā un netiek lietots, resp. noveco, kamēr vācieši brauc ar sab. transportu ?

Tie galvenie eksperimenti tak vēl nav sākušies, No 2023. gada janvāra Vācija ieviesīs valsts mēroga sabiedriskā transporta biļeti, kas maksās 49 eiro mēnesī.

DE 13.novembris 2022 12:39
0 0 Atbildēt

Un tad būs kārtējais auto vilnis, par kuriem kausies austrumeiropa un ne tikai.

rt 13.novembris 2022 19:08
0 0 Atbildēt

Šo es stipri apšaubu. ICE vilciena mēnešbiļete biļete par 49 EUR? Viņi bankrotēs jau pirmajā dienā.

R(8) 13.novembris 2022 19:45
1 0 Atbildēt

Aizmirsi piebilst , ka Vacijas lielpilsetu 2 zonas menesbileta bus 20 euro , ta ka no 1 janvara loti daudzi ateiksies parvietoties ar auto un paries uz sabiedrisko

R(8) 13.novembris 2022 17:04
3 1 Atbildēt

Nesmidini tautu ar " praktiski cilveki " , Vacija tos 5 lidz 7 gadus vecos auto lielakoties izperk imigranti , kas nesen tur ir ieradusies , jo sie cilveki ir bez dokumentiem un darba atlaujam vai ari tie imigranti kuri ir tikusi pie darba , bet vinu ienakumu limenis ir tik zems , ka neviena kreditiestade viniem nedod naudu pilnigi jauna auto iegadei , tapat lielpilsetu periferijam ir izdevigi parvietoties ar sabiedrisko transportu , un to iedzivotaji , kas kadreiz mainija auto ik pa 5/6 gadi , tagad to dara pec 8 gadi , jo tad TUV jasak jau iet ik gadu un tas cilvekiem nav izdevigi

GB12 13.novembris 2022 23:19
0 1 Atbildēt

Šādi migranti tur brauc ar 15+ dranduļetiem, bieži vien bez tehniskās apskates un apdrošināšanas.

LMT 13.novembris 2022 11:42
3 2 Atbildēt

LMT - Opeļi rūsē!

R(8) 13.novembris 2022 16:36
13 2 Atbildēt

Man patik sie raksti , kur salidzina Mercedesu ar Daciti , Mercedes GLS lielakoties savu muzu pavada garaza , bet Dacia Dockker ir darba lops kurs netiek zelots ikdiena , Vacija praktiski visam celtniecibas un pakalpojumu uznemumiem ir Dacia Dockker , tapat Amazon savas piegades izmanto Dockker , Dacia Logan lielakoties izmanto komercdarbinieki , lauku regionos taxisti kuri diena mierigi ver nobraukt 600 un vairk km , ta ka nav verts salidzinat abu auto tehniso stavokli , jo netiek izmantoti identiski vienadi

Antons skudra 13.novembris 2022 19:07
0 0 Atbildēt

Ļoti labs rezultāts, dacītēm, ņemot vērā cenu, tik uz pāris procentiem atpaliek no Forda un VW

rt 13.novembris 2022 19:18
0 0 Atbildēt

Vislabākajā tehniskajā stāvoklī auto ir Emirātos. Ja vajag b/u detaļas, sūtu tikai no turienes. Dzinēji ar 200-300 tkm nobraukumu tur ir gandrīz kā jauni. Tos pašus takšus noraksta pie 800 tkm, stāvoklis kā LV brauktam 200 tkm.

Bet 14.novembris 2022 6:55
1 4 Atbildēt

Tas taču jau sen skaidrs, ka vācietis ražo saviem ceļiem. Tas ir mīts par labām vācu mašīnām. Kad viņas bija labas, beidzās 1999.gadā. Skatoties caur finanšu prizmu, vācu mašīnas man vienmēr prasījušas lielākus ieguldījumus.

Matains 14.novembris 2022 7:15
2 1 Atbildēt

Tehniskās apskates nav nekāds uzticamības rādītājs. Vācu pārinženierētie autiņi plīst nost ar tādām kaitēm, kuras netraucēs iziet tehnisko, bet ir vienkārši bezdibenis tavā makā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Motocikla vadītājs brauc pa velo ceļu Vienības gatvē, Rīgā 16.05.2024 (+ VIDEO)

Motocikla vadītājs pārkāpj noteikumus un Rīgā, Vienības gatvē pārvietojas nevis pa brauktuvi, bet gan pa velo celiņu. Lasīt vairāk

 

44 505 eiro - Volkswagen Golf GTI pieejams pasūtīšanai 4

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen atklājis pieteikšanos modernizētā Golf sportiskā modeļa GTI iegādei. Cena par bāzes versiju – 44 505 eiro. Lasīt vairāk

 

0,013 procenti – kura Eiropas valsts no e-mobilitātes “turas pa gabalu” 23

Saskaņā ar Eurostat datiem vieglo elektriskās piedziņas transportlīdzekļu daļa Eiropā līdz 2022.gada beigām bija sasniegusi 0,7 procentus. Vācija ir starp līderiem, taču ir valstis, kur e-mobilitāte vēl nav tikusi pat līdz bērnu autiņiem. Lasīt vairāk

 

Vai Krievija jau pilna? – aprīlī kritušies Ķīnas auto pārdošanas apjomi 8

Krievijas mediji vēsta, ka aprīlī pieprasījums pēc populārākajiem Ķīnas autobūves produktiem krities, kas ražotājiem licis ķerties pie atlaidēm. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti