Darbs ar piekabi: Range Rover nobrauc 1 miljonu kilometru (+ FOTO) - iAuto

Darbs ar piekabi: Range Rover nobrauc 1 miljonu kilometru (+ FOTO) 28

 

Foto: Range Rover

iAuto | 20.novembris 2022 8:29

Vācietis Ginters Novrockis ar savu 2007.gada Range Rover nobraucis vienu miljonu kilometru, turklāt lielākā daļa to sakrāti nopietnā darbā, strādājot savienojumā ar piekabi.

Britu markas Vācijas struktūrvienība savā interneta mājas lapā ievietojusi stāstu par Ginteru Novrocki un viņa 15 gadus veco Range Rover.

Viss sākās 2007. gadā, kad automehāniķis pēc izglītības un vēlāk auto pārdevējs Ginters Navrockis klientam nodeva jaunu Range Rover Vogue. Piecus gadus vēlāk, kad automašīnas nobraukums bija sasniedzis 145 000 kilometru, viņi sastapās vēlreiz, Ginteram to pārņemot kā līzinga atmaksu.

 "Toreiz es domāju, ka braukšu ar Range Rover sešus mēnešus un pēc tam to atkal pārdošu," atceras Novrockis, taču zvans no kāda pazīstama dīlera izmainīja visu.

Paziņa piedāvāja aizvest automašīnu uz aptuveni 600 km attālo Dīsburgu un atceļā paņemt vienu citu spēkratu. Novrockis piekrita un tā tas sākās.  Drīz vien viņš kļuva par vienu no pieprasītākajiem luksusa automašīnu transportētājiem Vācijā, strādājot piecas dienas nedēļā, un veicot reisus starp Amsterdamu ziemeļos un Sentropēzu dienvidos.

Kad Range Rover odometrs noskaitīja 400 000 km, īpašniekā atmodās ambīcijas un viņš izvirzīja mērķi nobraukt vienu miljonu kilometru – ar piekabi.

Dzinējs, transmisija, priekšējais un aizmugurējais diferenciālis: visa Range Rover piedziņas sistēma joprojām ir sākotnējā formā. Pa ceļam uz miljonu tika nomainīti tikai vārstu vāki, pneimatiskā piekare un dažādas dilstošās detaļas, kā arī salaboti daži samērā nebūtiski sīkumi. Nomainīt nācās abus turbokompresorus, kā arī ieplūdes kolektoru un gaisa plūsmas mērītāju.

Ik pēc 100 000 kilometru tika nomainīta transmisijas eļļa, jauni bremžu kluči ik pēc 40 000 kilometru un jauni bremžu diski ik pēc 80 000 kilometru.

"Man šķiet patiešām pārsteidzoši, ka es joprojām esmu ceļā ar savu pirmo vējstiklu," saka Ginters Navrockis, atskatoties uz saviem tālajiem braucieniem un piebilst, ka viņaprāt, „nav labāka auto”.

 
28 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Vernons 20.novembris 2022 9:36
6 0 Atbildēt

Vai tahogrāfs viņam ir?

rt 20.novembris 2022 8:37
5 6 Atbildēt

BMW kārba, tā būs atbilde!

srt 20.novembris 2022 13:41
4 1 Atbildēt

Atslēgas vārdi ir “spēt viņu uzturēt”. Tas nav kautkāds audi, ko Janka vai Koļa spēj saskrūvēt.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti