Visi komentāri - Darbs ar piekabi: Range Rover nobrauc 1 miljonu kilometru (+ FOTO)

Darbs ar piekabi: Range Rover nobrauc 1 miljonu kilometru (+ FOTO) 28

 

Foto: Range Rover

iAuto | 20.novembris 2022 8:29

Vācietis Ginters Novrockis ar savu 2007.gada Range Rover nobraucis vienu miljonu kilometru, turklāt lielākā daļa to sakrāti nopietnā darbā, strādājot savienojumā ar piekabi.

Britu markas Vācijas struktūrvienība savā interneta mājas lapā ievietojusi stāstu par Ginteru Novrocki un viņa 15 gadus veco Range Rover.

Viss sākās 2007. gadā, kad automehāniķis pēc izglītības un vēlāk auto pārdevējs Ginters Navrockis klientam nodeva jaunu Range Rover Vogue. Piecus gadus vēlāk, kad automašīnas nobraukums bija sasniedzis 145 000 kilometru, viņi sastapās vēlreiz, Ginteram to pārņemot kā līzinga atmaksu.

 "Toreiz es domāju, ka braukšu ar Range Rover sešus mēnešus un pēc tam to atkal pārdošu," atceras Novrockis, taču zvans no kāda pazīstama dīlera izmainīja visu.

Paziņa piedāvāja aizvest automašīnu uz aptuveni 600 km attālo Dīsburgu un atceļā paņemt vienu citu spēkratu. Novrockis piekrita un tā tas sākās.  Drīz vien viņš kļuva par vienu no pieprasītākajiem luksusa automašīnu transportētājiem Vācijā, strādājot piecas dienas nedēļā, un veicot reisus starp Amsterdamu ziemeļos un Sentropēzu dienvidos.

Kad Range Rover odometrs noskaitīja 400 000 km, īpašniekā atmodās ambīcijas un viņš izvirzīja mērķi nobraukt vienu miljonu kilometru – ar piekabi.

Dzinējs, transmisija, priekšējais un aizmugurējais diferenciālis: visa Range Rover piedziņas sistēma joprojām ir sākotnējā formā. Pa ceļam uz miljonu tika nomainīti tikai vārstu vāki, pneimatiskā piekare un dažādas dilstošās detaļas, kā arī salaboti daži samērā nebūtiski sīkumi. Nomainīt nācās abus turbokompresorus, kā arī ieplūdes kolektoru un gaisa plūsmas mērītāju.

Ik pēc 100 000 kilometru tika nomainīta transmisijas eļļa, jauni bremžu kluči ik pēc 40 000 kilometru un jauni bremžu diski ik pēc 80 000 kilometru.

"Man šķiet patiešām pārsteidzoši, ka es joprojām esmu ceļā ar savu pirmo vējstiklu," saka Ginters Navrockis, atskatoties uz saviem tālajiem braucieniem un piebilst, ka viņaprāt, „nav labāka auto”.

 
Visi komentāri
 
rt 20.novembris 2022 8:37
5 6 Atbildēt

BMW kārba, tā būs atbilde!

asd 20.novembris 2022 13:03
0 0 Atbildēt

boliks 21.novembris 2022 9:51
0 0 Atbildēt

Kārba tieši vājā vieta 200 t un remonts.

Renārs 21.novembris 2022 9:57
1 0 Atbildēt

ZF kārba... tā būs atbilde !

Vernons 20.novembris 2022 9:36
6 0 Atbildēt

Vai tahogrāfs viņam ir?

Granulu mīlis 20.novembris 2022 10:31
0 2 Atbildēt

Kādēļ lai viņam tāds būtu vecais kraķi, tahogrāfs šādam setupam nav vajadzīgs jau pēdējos 10 gadus.

Vernons 20.novembris 2022 13:34
1 0 Atbildēt

Jābūt!

patiesiba 20.novembris 2022 16:01
0 3 Atbildēt

Demences māktais šoferis iesprūdis 2010. gadā.

Vernons 20.novembris 2022 16:17
1 0 Atbildēt

Ēriks Griģis Tev paskaidros par Vācijā spēkā esošo likumdošanu!

Paziņa 20.novembris 2022 9:39
0 0 Atbildēt

Hmm, dīzelis vai benzīns?

ekonomikas sildiishana 20.novembris 2022 10:40
0 0 Atbildēt

Re kaa saimnieks smaida, tad jau laikam elektriiba!

Yoko 20.novembris 2022 11:57
1 0 Atbildēt

Bija,zinu...elegants auto visām dzīves vajadzībām(no Operas, līdz kartupeļu laukam)...tik LV ceļi un ziemas sāls,to ātri nobeidz(LV ļoti dārga uzturēšana)

srt 20.novembris 2022 12:00
1 2 Atbildēt

Ble, cik var par to sāli! Gandrīz visas Eiropas valstis ziemā lieto sāli! Vai reaģentu, vai šķembas, kas arī bojā virsbūves.

imzz 20.novembris 2022 14:19
2 0 Atbildēt

atbilde par šķembām:

"Man šķiet patiešām pārsteidzoši, ka es joprojām esmu ceļā ar savu pirmo vējstiklu," --

Jaa 20.novembris 2022 13:36
2 0 Atbildēt

reizēm redzot darba pagalmā iebraucot čīkstošu un, šķiet, visiem cilindriem nestrādājošu apmēram tikpat vecu RR, ikreiz nodomāju, ka labi, ka man.... Bet, redz, cilvēkam vajag, jo viņš tā kā būvuzņēmējs esot.

Mja 20.novembris 2022 14:37
0 0 Atbildēt

Ārzemēs, tai pat Vācijā, SUVus ļoti bieži pērk būvuzņemēji, brigadieri utt. kas tos izmanto darba vajadzībām - var atvilkt betona maisītāju, piekabi ar ģeneratoru vai mazajiem materiāliem, iekšā arī saiet šis un tas. Un uz aizmugurējā beņķa var aizraut uz objektu austrumeiropiešus, kas sākuši strādāt būvē, bet vēl nav tikuši pie sava auto.

msh 21.novembris 2022 3:26
0 0 Atbildēt

Pārāk kruti. Mani darba devēji brauc ar pikapiem - vienam reiz bija tuaregs bet no tā atteicās, daudz ēd un maz dara - galu galā LC200 ne tikai velk divasīgo piekabi bet arī pats spēj kaut ko pavest.

srt 20.novembris 2022 13:41
4 1 Atbildēt

Atslēgas vārdi ir “spēt viņu uzturēt”. Tas nav kautkāds audi, ko Janka vai Koļa spēj saskrūvēt.

WALA 21.novembris 2022 10:53
0 0 Atbildēt

Muļķības, RR līdz brīdim kad nokļuva pie ķīniešiem, bija viens no relatīvi vienkārši skrūvējamiem verķiem, tiesa problēmu tur gan bija kaudzēm pat zem BMW "spārna"...

msh 21.novembris 2022 17:27
0 0 Atbildēt

Ķīniešiem?

WALA 21.novembris 2022 18:02
1 0 Atbildēt

Sorry, tev taisnība - Indiešiem ...

vācijas gasterbeiters 20.novembris 2022 18:36
0 0 Atbildēt

Līdz 7 tonnām nekādas vinjetes vairs nevajag. Visu laiku tiek valkāta šāda piekabe ar divām asīm.

vācijas gasterbeiters 20.novembris 2022 18:37
0 0 Atbildēt

Arī tahogrāfu neprasa. Kaut gan man busam viņš ir.

BAG. 21.novembris 2022 0:03
0 2 Atbildēt

Nepļuti līdz 3,5tonam ir thobuks,ko aizpilda ar roku.

Znaroks no čoka 21.novembris 2022 10:27
0 0 Atbildēt

Nedirs un aizpisies.

janis 21.novembris 2022 13:17
0 0 Atbildēt

Diršs. neviens fuc..g anglis to nespej, kur nu vēl bmw

WALA 21.novembris 2022 16:03
0 0 Atbildēt

SS.lv paskaties ar kādiem nobraukumiem BMW "mētājas", es pirms apmēram 2 gadiem biju atradis BMW ar 500+ Kkm. Un tie vēl būtu kā lai saka - "zināmie" Kkm.

Un te vēl viens ar 780 Kkm:

www.ss.lv/msg/lv/transp....html#photo-10

LA 21.novembris 2022 18:00
0 0 Atbildēt

Oho, man likās, ka 90.gadu lauku puišu leģendas par galigi nojātiem dīzeļa Golf 1, kas simtu nobrauc ar 3 litriem, jau vairs nedzirdēšu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti