Lielbritānijā veikts pētījums par to, ko automašīnas marka, krāsa un pat darbināšanai izmantotais degvielas veids pasaka par tās īpašnieku.
Šo pētījumu veicis britu salīdzināšanas portāls Scrap Car Comparison, sadarbībā ar tirgus izpētes institūtu Censuswide, aptverot aptuveni 2000 Lielbritānijas autovadītāju un 22 auto markas. Respondentiem palūdza izpildīt IQ testu un iztaujāja to par viņam piederošo automašīnas marku, krāsu, degvielas veidu un numura zīmi.
Rezultātā noskaidrots, ka Land Rover īpašnieki ierindojas pēdējā vietā ar vidējo IQ 88,58. Tikai nedaudz augstāks tas izrādījies BMW (20.vieta; 91,68) un Volkswagen (19. vieta; 92,25) stūrētājiem.
Pa vidu starp inteliģentākajiem un ne visai autovadītājiem ierindojās Mercedes vadītāji (8.vieta; 94,74), bet saraksta augšgalā ir Škoda braucēji ar IQ 99, kam seko Suzuki (98,09) un Peugeot (97,79) īpašnieki.
Salīdzinājumam: lielākajai daļai cilvēku, aptuveni divām trešdaļām, IQ ir no 85 līdz 115.
Interesanti, ka augstāks IQ piemīt tiem autobraucējiem, kuru automašīnas darbina ar benzīnu (94,35), seko hibrīdi (93,89), dīzelis (92,91) un elektromobiļi (90,19). Visbeidzot, augstāks IQ būs tiem britiem, kas brauc ar baltas (95,71), pelēkas (94,97) un sarkanas (94,88) krāsas mašīnām.
Protams, šādi „atklājumi” ir vairāk izklaidei nekā uztverami nopietni, jo nesen kāds cits britu pētnieku kolektīvs izpētīja sakarību par to, kā vīrieša dzimumlocekļa garums ietekmē indivīda vēlmi pēc dārgām un ātrām sporta automašīnām.
jā, iauto varētu sagatavot materiālu par pēdējās rindkopas tēmu
nevajag - daži iauto komentētāji varētu apvainoties
Ar mazajiem kr. apveltīto neliela auguma cilvēciņu ambīcijas nevajag pārvērtēt, tas labi redzams, klausoties, kas notiek pavisam netālu no mums.