Ķīnas elektriskais pikaps Maxus T90 EV ienāk Eiropas tirgū (+ FOTO) 8

 

Foto: Maxus

iAuto | 25.marts 2023 14:35

Tukšumu elektriskās piedziņas pikapu segmentā Eiropas tirgū gatavs aizpildīt Ķīnā ražotais Maxus T90 EV. Vācijā to jau var pasūtīt, cena par bāzes modeli – nepilni 55 000 eiro.

Maxus T90 EV jau ir pārstāvēts Norvēģijā, bet tagad tas kļūst pieejams arī citur Eiropā, piemēram, Vācijā. 

Bateriju pikaps ir piemērots visu veidu materiālu pārvadāšanai, ir apveltīts ar 1485 mm garu un 1510 mm platu kravas kasti, bet kravnesība sasniedzot 925 kilogramus. Pateicoties pieļaujamajai vilkšanas jaudai līdz vienai tonnai, Maxus pikapu vajadzības gadījumā var izmantot arī kā vilcēju, piekabinot tam aizmugurē piekabi vai kādu vieglāku treileri.

130 kW (177 ZS) elektromotors piedzen aizmugures riteņus un ar enerģijas krājumu, ko tas uzglabā 89kWh augstsprieguma akumulatorā, veicamais attālums pēc WLTP cikla ir 330 kilometri, pilsētas satiksmē sniedzoties pat līdz 471 kilometram. Vadītāja rīcībā trīs braukšanas režīmi (Normal, Sport, Eco), kas ietekmē to, cik ātri patērēsies strāvas krājumi, ļaujot pārliecināties, cik tas atbilst ražotāja uzrādītajam 28,8 kWh uz 100 km.

Litija dzelzs fosfāta akumulators ātrās uzlādes stacijā tiek uzlādēts no 20 līdz 80 procentiem aptuveni 45 minūtēs, taču to var uzlādēt arī nakts laikā, pieslēdzoties Wallbox trīsfāzu iekārtai.

5,37 m garais pikaps tiek piedāvāts versijā ar piecvietīgo „dubultkabīni”, 17 collu vieglmetāla diskiem un sānu kāpšļiem, LED dienas gaitas gaismas un aizmugurējiem lukturiem, elektriski regulējamiem spoguļiem un kravas kastes grīdas aizsardzību, kas aizsargā plakano virsmu no bojājumiem.

Aizmugures parkošanās palīgierīce un atpakaļgaitas kamera vienkāršo manevrēšanu šaurākās vietās, bbet seši drošības spilveni un avārijas bremžu asistents parūpēsies par drošību pat ļaunākajā gadījumā. Komplektā arī palīgsistēmas gaitas uzsākšanai slīpumā un nobraucot no kalna.

Tam jāpieskaita elektriski regulējami priekšējie sēdekļi ar ādas imitācijas pārvalkiem, elektriski regulējami logi, gaisa kondicionētājs, gaismas un lietus sensori un daudzfunkcionāla stūre. 10,25 collu skārienekrāns darbojas kā centrālais vadības elements, kas papildus DAB+ digitālajam radio ietver arī Bluetooth saskarni un viedtālruņa integrāciju, izmantojot Apple CarPlay vai QD-Link.

Interesanti, ka papildus piecu gadu transportlīdzekļa garantijai līdz 100 000 kilometru garumā, Ķīnas komerctransporta zīmols akumulatoram piešķir līdz astoņiem gadiem jeb 160 000 kilometru garantiju.

Pikapa cena Vācijā ir 54 990 eiro.

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
HE 25.marts 2023 17:00
3 2 Atbildēt

I auto pastāstiet kā ši auto 8kWh akumulātors var tērēt 28,8 kWh uz 100km ?

Vova 26.marts 2023 10:45
1 1 Atbildēt

Ķinizeru sūds!

msh 26.marts 2023 12:17
1 0 Atbildēt

Viennozīmīgi labāks par šitento ķīniešu pikapu

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti