Jeep Avenger tagad arī e-Hybrid versijā 7

 

Foto: Stellantis

iAuto | 19.novembris 2023 9:14

Eiropas Gada auto 2023 titula ieguvējs turpmāk būs pieejams arī e-Hybrid versijā, kas nelielus atstatumus ļaus veikt arī pilnībā elektriskā režīmā.

Līdz šim pircēji varēja izvēlēties Avenger ar iekšdedzes motoru vai tā pilnībā elektrisko modeli, taču tagad kompaktais SUV būs nopērkams arī e-Hybrid modifikācijā. Šāds modelis izstrādāts uz 1,2 litru 100 Zs benzīna turbo motora bāzes, ir apvienots ar 48V tehnoloģiju un sešu pārnesumu e-DSC6 divsajūgu pārnesumkārbu, kurā integrēts 21 kW elektromotors.

Pateicoties šādam risinājumam, nelielus (līdz 1 km) attālumus, piemēram, pilsētas centrā, varēs veikt elektriski, to pašu darot arī dažās citās situācijās, piemēram, satiksmes sastrēgumos, ar E-Queueing funkcijas palīdzību lēni virzoties uz priekšu, vai novietojot automobili stāvvietā (E-Parking funkcija).

Ražotājs atklāj, ka strāvas krājumi tiek uzkrāti izmantojot bremžu reģeneratīvo funkciju, ieskrējiens līdz 100 km/h ilgst 11 sekundes, bet degvielas patēriņš ir 5,1 litrs uz 100 kilometriem.

Vizuāli e-Hybrid atšķiras ar versijas plāksnītēm uz virsbūves, bet salonā par to atgādina specifiskais e-Hybrid MHEV informācijas displejs (10,25 collu displejs par piemaksu) un ātrumu pārslēgšanas lāpstiņas pie stūres.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
ro 19.novembris 2023 13:00
5 1 Atbildēt

Tāds neglīts mūsdienu kroplītis vien ir.😁..bet nu gan jau arī tādam atradīsies pircējs..bezgaumīgu ļautiņu ac>mredzami pietiekami,ja jau ko tādu saražo

R(8) 19.novembris 2023 12:46
2 1 Atbildēt

Mans sapņu auto!

650 19.novembris 2023 14:17
2 1 Atbildēt

Šis ir pareizi,laik-metam atbilstoši.Spied/laik! Mašīnas izskatam ir jārada riebumu un jāveicina nevēlēšanos tajā iekāpt.Vienīgi ka mēdz būt vēl neglītāki un sazin par ko šim tā balva tikusi.Drošvien par tām 11sek. Lēnāk brauksi- tālāk neaizbrauksi. 

Kā arī,diez vai kāds (lohs/regulārais, izņemot pašus uzvarētāj iebalsotājus) "zināja" to, ka vispār ir šāds euro-modelis.Tagad varēs strīdēties, kas īsti tas ir un kāds ir tā kārtējais "otrais"(vai "patiesais") nosaukums.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Dacia prezentē jauno Duster; pārdošanā no 2024.gada pavasara 1

Rumānija autoražotājs iepazīstinājis ar trešās paaudzes Duster, kas pārdošanā dīleru centros nonāks 2024.gada pavasarī. Lasīt vairāk

 

"Gaso" no nākamā gada plāno palielināt dabasgāzes sadales pakalpojuma tarifus 1

Dabasgāzes sadales sistēmas operators AS "Gaso" iesniedzis Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijai (SPRK) jaunus dabasgāzes sadales pakalpojuma tarifus, kas paredz palielinājumu no 2024.gada 1.janvāra gan tarifu mainīgajai daļai, gan arī fiksētajai daļai, liecina paziņojums oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Lasīt vairāk

 

Genesis krosoveru sagatavo nopietnākiem bezceļiem (+ FOTO) 1

Genesis GV70 standarta modelis pabijis vācu tūninga uzņēmumā Delta 4x4, pārtopot par GV70 Project Overland, kas tiks parādīts Esenes motoršovā. Lasīt vairāk

 

Ar kādām riepām braucām pirms 100 gadiem? (+ VIDEO) 1

Vai tā būtu sacīkšu trase vai pilsētas ielas sastrēguma stundās, vienīgais, kas nodrošina mūsu automobiļu saķeri ar ceļa virsmu, ir to riepas. Un, lai gan tās visas (vismaz vizuāli) izskatās teju vai vienādas - apaļas un melnas, patiesībā aiz šī gumijas apvalka slēpjas sarežģīta, savā ziņā pat unikāla konstrukcija, kas arī mūsdienās ar katru gadu tiek pilnveidota un pilnveidota. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti