Toyota pabeigusi darbu pie Yaris Cross 2024.gada modeļa. Vizuālo pārmaiņu nebūs, taču tehniskais pildījums piedzīvojis pārmaiņas.
Būtiskākās no tām ir kompaktā krosovera hibrīdiekārta, kur 1,5 litru 116 Zs (141 Nm) vietā GR Sport un Premiere Edition versijās tiek piedāvāts jaudīgāks variants ar 132 Zs un 185 Nm. Rezultātā no ieskrējiena līdz simtam tiek noņemtas 0,5 sekundes (tagad 10,7), bet paātrinājums no 80 līdz 120 km/h tiek paveikts 0,4 sekundes ātrāk (tagad 8,9). Ražotājs piebilst, ka CO2 izmeši atkarībā no versijas ir vien 103 – 122 g/km.
Pie uzlabojumiem jāpieskaita biezāki stikli (ieskaitot vējstiklu), skaņu vairāk aizturoši salona apdares materiāli, motora stiprināšanas amortizatori.
2024.gada uzstādīts 12,3 collu digitālais mērinstrumentu panelis (pieejams lielākās versijās 7 collu instrumentu vietā) ar jaunu grafiku, savukārt 9 vai 10,5 collu centrālais monitors tagad ir savienots ar mākoņservisu un ir aktivizējams ar jaunā balss palīga starpniecību ("Hey Toyota"). Saderība ar Android Auto un Apple CarPlay, tostarp bezvadu režīmā, bija arī iepriekš.
Elektroniskie palīgi tagad apvienoti T-Mate paketē, kas ir standarts visos aprīkojuma līmeņos. To skaitā būs automātiskā avārijas bremzēšana ar gājēju, velosipēdu un motociklu noteikšanu, adaptīvā kruīza kontrole, aktīvais joslas uzturēšanas asistents un jaunas tehnoloģijas, piemēram, droseļvārsta atvēršanās „slāpēšana” – lai briesmu gadījumā izvairītos no pēkšņa paātrinājuma – un proaktīva braukšanas palīdzība, stūrēšanas palīgsistēma un citas.
Sākotnēji klientiem būs pieejama modernizētā Toyota Yaris Cross Premiere Edition versija ar divu toņu virsbūvi, 18 collu vieglmetāla diskiem, krāsainu salona nošuvumu un citām atšķirības niansēm. Cenas vēl nav paziņotas.
Cik ta to kondzerbuņ'džu var uzlabot, tak nupat jau kā uzlaboja..