Pieprasījums pēc Volkswagen iekšdedzes motoru modeļiem pēdējā laikā sasniedzis tādus augstumus, ka ražotājs nolēmis steidzami palielināt ražošanas jaudu savā Bratislavas rūpnīcā.
Volkswagen nonācis neparastā situācijā – kamēr Emdenas rūpnīcā Vācijā pieprasījuma trūkuma dēļ apstādināta vecā Passat un pilnībā elektriskā ID.7 ražošanas līnija, uzņēmums Bratislavā ievieš papildu maiņas, lai spētu apmierināt lielo pieprasījumu pēc jaunajiem iekšdedzes dzinēju modeļiem.
Autoražotājs atzīst, ka jaunā Passat paaudze, Tiguan un Golf, kā arī pārējie modeļi, kuru pamatā ir MQB platforma, ir tik pieprasīti, ka „visas pasūtījumu grāmatas ir aizpildītas”.
Plānots, ka papildu maiņas Bratislavas rūpnīcā strādās vismaz līdz marta vidum.
Tikmēr Emdenas produkcija, neraugoties uz mobilitātes maiņu plaši un reklamēto zaļo kursu, cieš no pieprasījuma trūkuma. Būtība ir tāda, ka klasiskie Volkswagen iekšdedzes dzinēju modeļi popularitātes ziņā turpina pārspēt elektrisko ID līniju.
Kam tie elektrodzinēju m**** vajadzīgi, tāpēc ķer normālus auto kamēr var!!!
Vienkāršāk būtu tos afēristus zaļā kursa bīdītājus nostumt no varas.