1000 kilometri ar vienu uzlādi – Nio uzsāk jaunā superakumulatora ražošanu 12

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 11.aprīlis 2024 4:46

Ķīnas elektromobiļu ražotājs Nio uzsācis sava superakumulatora sērijveida ražošanu, kas sola vēl nebijušas iespējas elektroautomobiļu īpašniekiem, garāku pārbraucienu cienītājiem.

Ķīnas autoražotājs Nio savu 150 kilovatstundu akumulatoru prezentēja pērnā gada decembrī, taču tagad uzsākta sērijveida ražošana un zināms, ka pirmais modelis, kas iegūs jauno tehnoloģiju ir luksusa sedans Nio ET7.

Akumulators, kas nodrošinās vismaz 1000 kilometru sniedzamību bez papildu uzlādes, apvieno tradicionālo litija jonu tehnoloģiju ar progresīvu cietvielu akumulatoru tehnoloģiju, ko pēta inženieri visā pasaulē. Saskaņā ar ekspertu skaidrojumu, šajās hibrīda šūnās tiek izmantots gan ciets, gan šķidrs elektrolīts, tādējādi uzlabojot akumulatora īpašības un veiktspēju. Ir zināma arī jaunā akumulatora cena – aptuveni 38 000 eiro, kā arī tas, ka ar šādu bateriju aprīkotais Nio ET7 uz 100 km patērē aptuveni 15 kWh.

Nio atklājis, ka jauno akumulatoru iegūs arī 14 viņu jaunie modeļi, kas plānoti tuvākajos gados, turklāt jaunais akumulators ir savietojams arī ar senākiem Nio modeļiem, tajā skatā tiem, kas izlaisti jau pirms pieciem gadiem. Un vēl – arī šo akumulatoru, kad tas iztukšots, varēs ātri nomainīt pret jau uzlādētu speciālajās Nio Swap stacijās.

 

 
12 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Taxis 11.aprīlis 2024 8:36
6 2 Atbildēt

Tās ātrās uzlādes nekādi nevar saprast. Atbrau ar savu jauno akumulatoru, kuram max 10000km nobraukti, samaina pret takša akumu kam jau 400 000km nobraukti.

Malcis 11.aprīlis 2024 9:36
4 1 Atbildēt

Šitā batereja maksā 38 000€ un tie 150kw cena par 1kw ir 253€.

Lielākie ķīniešu elektroauto brendi jau ražo auto ar sodium (nātrija) bateriju vai būvē rūpnīcas šādu auto ražošanai.

Tur 1kw maksā 40€, kas nozīmē piemēram 50 kw baterija maksās 2000€, attiecīgi maza pilsētas auto cena var nolaisties zem 10000€, lai gan ahto ar 50kw LV teritorijā  airs nav nekāds pilsētas auto, vot tas ir īsts game čaņģings. Lēts, pieejams un turklāt sodium bateriju var lādēt daudz vairāk ciklus nekā litiju un arī aukstumā nezaudē savas tik strauji kā litija baterija.

GB12 11.aprīlis 2024 12:29
4 1 Atbildēt

Nenormāli sāp dibens. Ar ko tas varētu būt saistīts?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas notiks ar Ora? – Great Wall Motor (GWM) slēdz galveno mītni Eiropā 4

Ķīnas autoražotājs ir vīlies pārdošanas rādītājos, uzteiks darbu Eiropā nolīgtajiem darbiniekiem un slēgs galveno mītni, ziņo Vācijas mediji. Lasīt vairāk

 

Kā un cik tālu brauc pirmie elektromobiļa Ora īpašnieki? (+VIDEO) 8

Ķīniešu “tautas klases” elektromobilis GWM Ora 03 jeb vienkārši Ora dažu mēnešu laikā Latvijā ir sacēlis pamatīgu ažiotāžu, tāpēc vēlējāmies noskaidrot, ko par jauno pirkumu saka paši pircēji, kas jau ir paspējuši iepazīt un nobraukt ar elektroauto prāvus gabalus. Lasīt vairāk

 

iAuto apmeklē izstādes Automechanika Frankfurt 2024 prezentāciju

Viļņā prezentē auto pēcpārdošanas tehnoloģiju un pakalpojumu industrijas izstādi “Automechanika 2024.” Tā notiek reizi divos gados un šogad tā būs no 10. līdz 14. septembrim Vācijas pilsētā Frankfurtē. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: VW Amarok izaicinājums Aides karjerā (+VIDEO) 1

Volkswagen nenogurstoši apgalvo, ka jaunais pikaps Amarok ir īpašs auto. Lai to pasvītrotu un pierādītu automašīnas spējas, Volkswagen importētājs sameklējis arī īpašu vietu - degslānekļa karjeru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti