1000 kilometri ar vienu uzlādi – Nio uzsāk jaunā superakumulatora ražošanu 12

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 11.aprīlis 2024 4:46

Ķīnas elektromobiļu ražotājs Nio uzsācis sava superakumulatora sērijveida ražošanu, kas sola vēl nebijušas iespējas elektroautomobiļu īpašniekiem, garāku pārbraucienu cienītājiem.

Ķīnas autoražotājs Nio savu 150 kilovatstundu akumulatoru prezentēja pērnā gada decembrī, taču tagad uzsākta sērijveida ražošana un zināms, ka pirmais modelis, kas iegūs jauno tehnoloģiju ir luksusa sedans Nio ET7.

Akumulators, kas nodrošinās vismaz 1000 kilometru sniedzamību bez papildu uzlādes, apvieno tradicionālo litija jonu tehnoloģiju ar progresīvu cietvielu akumulatoru tehnoloģiju, ko pēta inženieri visā pasaulē. Saskaņā ar ekspertu skaidrojumu, šajās hibrīda šūnās tiek izmantots gan ciets, gan šķidrs elektrolīts, tādējādi uzlabojot akumulatora īpašības un veiktspēju. Ir zināma arī jaunā akumulatora cena – aptuveni 38 000 eiro, kā arī tas, ka ar šādu bateriju aprīkotais Nio ET7 uz 100 km patērē aptuveni 15 kWh.

Nio atklājis, ka jauno akumulatoru iegūs arī 14 viņu jaunie modeļi, kas plānoti tuvākajos gados, turklāt jaunais akumulators ir savietojams arī ar senākiem Nio modeļiem, tajā skatā tiem, kas izlaisti jau pirms pieciem gadiem. Un vēl – arī šo akumulatoru, kad tas iztukšots, varēs ātri nomainīt pret jau uzlādētu speciālajās Nio Swap stacijās.

 

 
12 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Taxis 11.aprīlis 2024 8:36
6 2 Atbildēt

Tās ātrās uzlādes nekādi nevar saprast. Atbrau ar savu jauno akumulatoru, kuram max 10000km nobraukti, samaina pret takša akumu kam jau 400 000km nobraukti.

Malcis 11.aprīlis 2024 9:36
4 1 Atbildēt

Šitā batereja maksā 38 000€ un tie 150kw cena par 1kw ir 253€.

Lielākie ķīniešu elektroauto brendi jau ražo auto ar sodium (nātrija) bateriju vai būvē rūpnīcas šādu auto ražošanai.

Tur 1kw maksā 40€, kas nozīmē piemēram 50 kw baterija maksās 2000€, attiecīgi maza pilsētas auto cena var nolaisties zem 10000€, lai gan ahto ar 50kw LV teritorijā  airs nav nekāds pilsētas auto, vot tas ir īsts game čaņģings. Lēts, pieejams un turklāt sodium bateriju var lādēt daudz vairāk ciklus nekā litiju un arī aukstumā nezaudē savas tik strauji kā litija baterija.

GB12 11.aprīlis 2024 12:29
4 1 Atbildēt

Nenormāli sāp dibens. Ar ko tas varētu būt saistīts?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kāpēc ir tik svarīgi noteikt atbilstošu ātrumu satiksmes organizēšanai? Ceļa zīmes 110 km/h piemērs (+ VIDEO) 22

iAutolv skaidro, kādēļ arī tik nelielā satiksmes nogrieznī kāds ir Rīgas-Jūrmalas šosejas posms, nepieciešams savlaicīgi mainīt noteikto maksimālo ātrumu un kādēļ dažkārt lielāks ātrums nozīmē mazāku agresiju uz ceļa. Lasīt vairāk

 

"Cupra" pasaules pirmizrādē prezentē jaunos "Formentor" un "Leon" modeļus (+ FOTO) 1

Cupra atklāj modernizētos Formentor un Leon modeļus. Dzinēji ar jaudu no 150 līdz 333 Zs, tostarp dīzelis un lādējamais hibrīds. Lasīt vairāk

 

"Volkswagen" peļņa pirmajā ceturksnī sarukusi par 20% 2

Vācijas autobūves grupa "Volkswagen" šogad pirmajā ceturksnī strādāja ar 3,7 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 20% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, liecina autoražotāja otrdien publiskotais paziņojums. Lasīt vairāk

 

Great Wall Motor uzlabo Ora 3 un samazina cenu 8

Ķīnas autoražotājs Great Wall Motor (GWM) uzlabojis kompakto elektriskās piedziņas modeli Ora 3 un iepriecinājis pircējus, samazinot cenas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti