Ķīnā gandrīz 4,9 m garais Hyper GT ar sniedzamību līdz 700 km ir nopērkams par cenu, kas sākās no 203 900 juaņu (26 000 eiro).
GAC Aion laidis klajā elektriskā Hyper GT globālā tirgus versiju, kam ir lielas izredzes nonākt arī Eiropas tirgū, ņemot vērā to, ka ražotājs no Ķīnas ir aktīvs arī mūsu platuma grādos. Hyper GT apveltīts ar fastback tipa virsbūvi, ir 4886 mm garš, riteņu bāzei sasniedzot 2920 mm. Automašīnai ir atzīstams vēja pretestības koeficients 0,19, 430 litru bagāžnieks, apgriešanās rādiuss 5,3 m un virsbūves krāsa ar pašdziedinošo efektu, līdzīgi kā Rolls-Royce (ražotāja apgalvojums).
Tehniskajā arsenālā, tostarp Hyper Pilot uzlabotā braukšanas palīgsistēma, kas paļaujas uz 34 sensoriem, trīs lidariem, sešiem radariem un 13 kamerām.
Salonā ovālas formas stūre, 8,8 collu LCD instrumentu panelis un 14,6 collu skārienjutīgs centrālais vadības ekrāns, ko darbina Qualcomm Snapdragon 8155P mikroshēma, GAC ADiGO viedā braukšanas ekosistēma, kas ietver daudzvalodu ADiGO SENSE AI palīgu. Aprīkojumā atkarībā no versijas var būt 23 skaļruņu audio, 50 W mobilā tālruņa bezvadu uzlāde, priekšējo sēdekļu apsildes/ventilācijas sistēma, daudzkrāsu apkārtējās vides apgaismojums, vadītāja uzraudzības sistēma un sejas atpazīšanas sistēma.
Hyper GT dzinējspēks ir 250 kW aizmugurē novietots elektromotors, bet 80 kWh akumulators nodrošina gaitas rezervi aptuveni 710 km (Ķīnas CLTC). Ražotāja dati liecina, ka 100 km/h automašīna sasniedz 4,9 sekundēs un 450 kilometriem nepieciešamo uzlādi, pateicoties 800V platformai, iespējams veikt 15 minūtēs.
Ķīnieši to GT liek gan auto, gan telefoniem gan viskām.