Luka de Meo: elektriskā mobilitāte ir tikai “viens no risinājumiem” - iAuto

Luka de Meo: elektriskā mobilitāte ir tikai “viens no risinājumiem” 14

 

Foto: Renault

iAuto | 25.jūlijs 2024 13:41

Renault vadītājs dalījies domās par elektriskās mobilitātes nākotni.

Sajūsma par “Electric Only” stratēģiju noplakusi un arvien vairāk autoražotāju “atgriežas uz zemes.” To skaitā ir arī viens no pazīstamākajiem automašīnu ražotājiem Eiropā, franču zīmols Renault, kas veidojot savu stratēģiju, lielāku uzmanību vērsa uz lētā gala produkciju.

Saskaņā ar plānu, 2025. gadā vajadzētu parādīties elektriskajam Twingo par nepilniem 20 000 eiro, tomēr iecere uzbūvēt elektromobili par šādu cenu, metot kauliņus kopā ar Volkswagen, neizdevās – vācieši pārdomāja un paziņoja, ka šādu projektu viņi īstenos vieni paši.

Sarunā ar žurnālistiem Luka de Meo par to neliekas noskumis, jo šobrīd netic, ka elektromobiļi vien var nodrošināt ceļu uz e-mobilitāti. Renault izpilddirektors uzskata, ka nepieciešama lielāka elastība, izslēdzot iekšdedzes dzinējus. Pašlaik mēs neesam uz pareizā ceļa, ja vēlamies, lai līdz 2035. gadam sasniegtu mērķi par pilnībā 100-procentīgu elektrisko mobilitāti. De Meo ir pārliecināts, ka pagriezienu uz e-mobilitāti var panākt tikai ar atvērtību tehnoloģijās un atgādina, ka "Spēlējot ruleti, nevajadzētu likt visu uz vienu krāsu." Pēc viņa teiktā, elektromobilitāte ir “tikai viens no risinājumiem”, tādēļ iespēja būtu jādod, piemēram, hibrīdautomobiļiem, kas darbojas ar e-degvielu.

Renault šefam nav šaubu, ka elektrifikācija ir daļa no transformācijas progresa. Bet šis solis prasīs laiku. Pilnīgai e-mobilitātes maiņai būs nepieciešami vismaz divdesmit gadi.

Luca de Meo aicina: pavērsiens izdosies tikai tad, ja automašīnu ražotāji procesa laikā neaizmirsīs savus klientus. "Mums ir jāsamazina izmaksas (..) un daudz ātrāk jāpaplašina uzlādes infrastruktūra,” turklāt pieejama zaļā elektrība ir viens no svarīgākajiem priekšnoteikumiem.

 
14 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
felix65 26.jūlijs 2024 6:36
9 1 Atbildēt

Čalis no krievijas ar e auģiku brauc uz Vāciju un izrēķina ka uzlādējoties pa ceļam brauciens sanāk 2 x dārgāk kā ar tādu pašu benzīnmašīnu. Kur Tu atradi to 3daļu, hvz. Ja uzlādēties mājās pa nakts tarifu, var būt, bet kur tad paliek tā mobilitāte?

felix65 26.jūlijs 2024 6:38
4 1 Atbildēt

Piepilsētā hibrīds. No hibrīda kaut kāda jēga ir tikai braucot pa pilsētu. Uz šosejas tu tikai vadā līdzi liekus centnerus.

Lienīte 26.jūlijs 2024 8:29
4 0 Atbildēt

Uz dārgas mašīnas kapota drāzties ir daudz foršāk, nekā uz tava skūtera! Bet tev jau to nesaprast.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tas bija pēdējais – Volkswagen Drēzdenes rūpnīca izlaiž pēdējo eksemplāru

Šonedēļ Drēzdenes Caurspīdīgajā rūpnīcā (Gläserne manufaktur) noslēdzās vesels laikmets. No konveijera noripoja pēdējais automobilis – sarkans VW ID.3 GTX, kas kļuva par simbolisku robežšķirtni rūpnīcas vēsturē. Lasīt vairāk

 

Uzlabotajā krustojumā pie Spice-Depo ir arī jauns un nebijis sastrēgums, kurš nedrīkstētu būt 4.DAĻA (+ VIDEO) 18

iAuto.lv turpina pētīt jaunizbūvētā satiksmes mezgla risinājumus, kam vajadzētu samazināt sastrēgumus. Taču - vai tā ir? Lasīt vairāk

 

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 28

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Jaguar noliedz ziņu par dizainera atlaišanu

Britu uzņēmums atspēkojis medijos izskanējušo informāciju par galvenā dizainera Džerija Makgoverna atlaišanu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti